Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JanteKur - Iværksætter Event i Esbjerg med fokus på Videntung og Innovativ iværksætteri

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne hjælpe, men jeg vil gerne vide hvad man forventer af en der står der, jeg er jo ret ny.

Hej Jennifer Jensen

Det var jeg også engang ;-)

Nu har jeg Dit mob. nr, så jeg ringer til Dig herom snarest! God weekend!

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:04
Jeg har lovet at passe aminostanden noget af tiden.

Jeg håber, at jeg møder mange af de slørede ansigter herindefra sammen med en masse kommende aminobrugere.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 10:06

Vind en hjemmeside - Tilmeld dig til JanteKur

Tilmeld dig online som besøgende til Iværksætter Eventen JanteKur og vind en hjemmeside til Din (nye) virksomhed!

Vinderen bliver udtrukket på dagen for JanteKur og præmien bliver overrakt af Martin Thorborg

/Grosen Friis

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:23
Hej Grossen

Jeg kan godt passe Amino standen sammen med en mere, så er det løst. :-)

Jeg glæder mig til, at møde en masse Amino´er, såvel de gamle som de nye.

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:21
Hej Grossen

Super godt initiativ - Der skal vi da have Danmarks nye super A-kasse for selvstændige KrifaErhverv med på en eller anden sponsorpakke eller medarr.-mulighed. Kan ikke lige overskue de forskellige muligheder - men det kan du sikkert hjælpe mig med;-)

Giv mig lige et kald (25444173) eller send mig en mail på mov@krifaerhverv.dk, så skal jeg nok tage den til toppen og tale for godt for sagen...

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:18
Hej Grosen,

Jeg kan ikke lige overskue pt. om jeg får mulighed for at deltage, men der er da en lille chance.

Hvis jeg kommer, skal jeg nok tage en tørn på Amino-standen. Det er nemlig rigtig sjovt at møde andre Amino''en ansigt til ansigt (tror efterhånden jeg har mødt omkring 15 af jer).

mvh Carsten

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 14:20
Super godt initiativ - Der skal vi da have Danmarks nye super A-kasse for selvstændige KrifaErhverv med på en eller anden sponsorpakke eller medarr.-mulighed. Kan ikke lige overskue de forskellige muligheder - men det kan du sikkert hjælpe mig med;-)

Kære Morten Ove

Det er jeg glad for at høre, tak for det, og tak for Din interesse for JanteKur!

Jeg skal nok tage kontakt til Dig omkring Jeres muligheder, herunder de forskellige JanteKur sponsorpakker

/Grosen Friis

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 14:26
Jeg kan ikke lige overskue pt. om jeg får mulighed for at deltage, men der er da en lille chance. Hvis jeg kommer, skal jeg nok tage en tørn på Amino-standen.

Hej Carsten

Det lyder godt, tak for det, jeg håber vi ses til JanteKur, og at Du får mulighed for at være med til at bemande Aminos stand!

Hvis Du kommer, så giv mig et praj så hurtigt som muligt, så vi kan få lavet et Amino navneskilt m.v. til Dig.

/Grosen Friis

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 14:31
Hej Grossen

Har du efterhånden et overblik over hvor mange der kommer? vi glæder os rigtig meget

Med venlig hilsen

Jennifer Jensen

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 12:24
Det lyder spændende, så jeg kommer også til Esbjerg. Og jeg har lovet Grosen, at jeg nok skal tage en tørn i Amino-standen.

Jeg tager turen fra Aalborg, måske nogen er interesseret i fællestransport?

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)