Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JanteKur - Iværksætter Event i Esbjerg med fokus på Videntung og Innovativ iværksætteri

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja og Børsen :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:58
Hej Grossen

Tak for sidst, det var dejlig a møde alle de aminoer som man skriver sammen med.

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Fra Randers
Tilmeldt 13. Jul 06
Indlæg ialt: 8
Fra  Side-Walk ApS Skrevet kl. 09:50
Hej Grosen + alle deltager ved Jantekur

Tak for et super godt arrangement. Det var tydeligt for enhver at der var brugt meget tid og arbejde på at stable Jantekur på benene og man må sige at resultatet blev derefter. Jantekur er et rigtigt godt et eksempel på den ånde der er at brug for man snakker iværksætteri. Stor ros til Grosen Friis og alle de andre aktører ved Jantekur.

Tak til alle for en god dag.

Men venlig hilsen

Dinny Eriksen
Van Mark Gruppen

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 12:02
Stor ros til Grosen for et flot arrangement og tusind tak til alle friske Aminoer for uvurderlig hjælp!Dbh Martin

Hej Martin

Selv tak for et super foredrag, det var helt sikkert prikken over i''et på dagen!
Jeg har ikke tidligere haft chancen for at høre Dit foredrag, og det var både medrivende
og lærerigt! Det var en af den slags oplevelser der varer 1 time, men kun føles som 15
minutter ;-)

Og tusind tak for al Din hjælp undervejs med bla. omtalen af JanteKur!

Med venlig hilsen

Grosen

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 12:26
Kære Aminoer aliasMange tusind tak fordi I kom og var med til at bemande Aminos stand i forbindelse med JanteKur!
Jeg synes det er helt fantastisk at I kommer fra alle hjørner af landet og kører til Esbjerg for
at udbrede kendskabet til Amino!

I skal også have tak for alle de venlige kommentarer ovenfor, det giver mig bestemt lysten til
at klø på og finde på et nyt JanteKur 2007 ;-)

Med venlig hilsen

Grosen

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 12:28
Kære mcdarwin og Christer

Mange tak for kommentarerne! Jeg håber I fik meget ud af dagen, ikke mindst Martins foredrag!

/Grosen Friis

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 12:40
Tusind tak for i dag, det var både en fornøjelse at være med til at forevige dagen for Jantekur''06 - men også en fornøjelse at møde dig, de andre amino''er

Hej Matt

Selv tak, det var også rigtig rart at få sat en ansigt på "JanteKur''s fotograf" ;-)
Jeg glæder mig meget til at se Dine billeder fra dagen

Hej Alle

Til Jer der ikke lige ved hvem Matt er, så hyrede jeg Matt som prof. fotograf til at
dække JanteKur med billeder! De billeder Matt har taget bliver senere lagt ud på
JanteKurs hjemmeside

/Grosen Friis

Tilmeldt 6. Nov 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:56
Tak for en god dag :) Det var lærerigt, og jeg takker virkelig for svarene på de spørgsmål jeg havde :)

- Tak til Grosen fordi han holdte denne Jantekur.

- Tak til Martin for det foredrag der virkelig bare satte en masse i gang, Carsten nævnte før et citat, og jeg er fuldstændig enig. Hvis man ikke får det CVR den dag, er man ikke iværksætter.

Og så selvfølgelig, var det også spændende at møde nogle af dem som sidder herinde og virkelig hjælper når man har brug for det. :)

- Ses vi til Jantekur ''07? - Det tror jeg nok vi gør ;)

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 01:27

Se TV udsendelse om JanteKur på JanteKurs hjemmeside

TV-E fra Esbjerg optag under hele Jantekuren og udsendelsen vises fra fredag den 29. september 2006 og døgnet rundt i en hel uge på TV-E!

Du kan også se TV udsendelsen om JanteKur direkte på JanteKurs hjemmeside, hvor Martin Thorborg er med, og hvor også mange Aminoer er blevet fanget af kameraets linse

Se udsendelsen i:

God fornøjelse!

/Grosen Friis

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)