Dbh Martin |
Hej Grossen
Tak for sidst, det var dejlig a møde alle de aminoer som man skriver sammen med.
Mange hilsner
Jennifer Jensen
Hej Grossen Tak for sidst, det var dejlig a møde alle de aminoer som man skriver sammen med. Mange hilsner Jennifer Jensen |
Tak for et super godt arrangement. Det var tydeligt for enhver at der var brugt meget tid og arbejde på at stable Jantekur på benene og man må sige at resultatet blev derefter. Jantekur er et rigtigt godt et eksempel på den ånde der er at brug for man snakker iværksætteri. Stor ros til Grosen Friis og alle de andre aktører ved Jantekur. Tak til alle for en god dag. Men venlig hilsen Dinny Eriksen Van Mark Gruppen |
Hej Martin Selv tak for et super foredrag, det var helt sikkert prikken over i''et på dagen! Jeg har ikke tidligere haft chancen for at høre Dit foredrag, og det var både medrivende og lærerigt! Det var en af den slags oplevelser der varer 1 time, men kun føles som 15 minutter ;-) Og tusind tak for al Din hjælp undervejs med bla. omtalen af JanteKur! Med venlig hilsen Grosen |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Jeg synes det er helt fantastisk at I kommer fra alle hjørner af landet og kører til Esbjerg for at udbrede kendskabet til Amino! I skal også have tak for alle de venlige kommentarer ovenfor, det giver mig bestemt lysten til at klø på og finde på et nyt JanteKur 2007 ;-) Med venlig hilsen Grosen |
Mange tak for kommentarerne! Jeg håber I fik meget ud af dagen, ikke mindst Martins foredrag! /Grosen Friis |
Hej Matt Selv tak, det var også rigtig rart at få sat en ansigt på "JanteKur''s fotograf" ;-) Jeg glæder mig meget til at se Dine billeder fra dagen ![]() Hej Alle Til Jer der ikke lige ved hvem Matt er, så hyrede jeg Matt som prof. fotograf til at dække JanteKur med billeder! De billeder Matt har taget bliver senere lagt ud på JanteKurs hjemmeside /Grosen Friis |
Tak for en god dag :) Det var lærerigt, og jeg takker virkelig for svarene på de spørgsmål jeg havde :) - Tak til Grosen fordi han holdte denne Jantekur. - Tak til Martin for det foredrag der virkelig bare satte en masse i gang, Carsten nævnte før et citat, og jeg er fuldstændig enig. Hvis man ikke får det CVR den dag, er man ikke iværksætter. Og så selvfølgelig, var det også spændende at møde nogle af dem som sidder herinde og virkelig hjælper når man har brug for det. :) - Ses vi til Jantekur ''07? - Det tror jeg nok vi gør ;) |
Se TV udsendelse om JanteKur på JanteKurs hjemmesideTV-E fra Esbjerg optag under hele Jantekuren og udsendelsen vises fra fredag den 29. september 2006 og døgnet rundt i en hel uge på TV-E! Du kan også se TV udsendelsen om JanteKur direkte på JanteKurs hjemmeside, hvor Martin Thorborg er med, og hvor også mange Aminoer er blevet fanget af kameraets linse ![]() Se udsendelsen i: God fornøjelse! /Grosen Friis |