Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JanteKur - Iværksætter Event i Esbjerg med fokus på Videntung og Innovativ iværksætteri

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor JanteKur og hvorfor i Esbjerg?

Lige for øjeblikket mangler Sydvestjylland hverken gang i økonomien eller nye iværksættere, det går faktisk meget godt i vores område!

MEN! Vi kan ikke slappe af af den grund, for fakta er, at i Sydvestjylland er der en stor overvægt af iværksættere, der etablerer sig indenfor de helt traditionelle brancher, mens der er alt alt for få innovative og videnstunge iværksættere. Det kan blive et kæmpe problem i fremtiden, når vi ser på de nye udfordringer, som globaliseringen stiller os! Områderne omkring København, Århus, og trekantsområdet er allerede godt igang med at omstille sig til fremtidens udfordringer. Det er Sydvestjylland også nødt til!

Hvis Sydvestjylland skal være rustet til fremtiden, så skal vi have flere videnstunge og innovative iværksættere, og det er det JanteKur skal være med til at sætte fokus på og sparke igang!

Kom til JanteKur!

Så er der en Videntung og/eller en Innovativ iværksætter gemt i Dig? Er Du også geografisk placeret i det sydvestjyske område? Så er JanteKur lige det Du mangler for at komme videre og blive en rigtig iværksætter! Kom bla. og hør Martin Thorborgs inspirerende og motiverende foredrag "Iværksætter til jeg dør"!

Hvor?: JanteKur finder sted d. 12. september 2006 på Tobakken i Esbjerg

Det er gratis at besøge JanteKur og Du kan tilmelde Dig online allerede nu

Læs mere om:

Med venlig hilsen og jeg håber vi ses til JanteKur

Grosen Friis, initiativtager til JanteKur!

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:29
Hej alle.

Jeg repræsenterer på Jantekur Telemarketing bureauet Mødebooker og er medlem af styregruppen. Jeg er sammen med Grosen bl.a. ansvarlig for at skaffe sponsorer og videntunge iværksættere til arrangementet. Skulle nogen være interesseret i at støtte arrangementet og få sin virksomhed profileret på eventen kan jeg kontaktes via nedenstående kontaktoplysninger.

Jeg vil på dagen bl.a. holde et workshop/indlæg om professionel BtB mødebooking hvor jeg vil dele ud af min erfaring med, hvorledes man får gang i det opsøgende arbejde og kommer ud i bilen og afsted og får solgt sig selv og sine produkter og services.

Udover Martins aldeles fremragende og energiske foredrag og undertegnedes workshop, vil der blive mulighed for at høre andre iværksætteres historier og tale med rådgivere af forskellig art. Se mere på Iværksættereventen Jantekurs hjemmeside og bid så lige mærke i dette: DET ER GRATIS! Det sker altså kun i Esbjerg, at man får så megen værdifuld information, viden og erfaring serveret på et sølvfad uden at skulle betale en krone for det. IC3 kører i øvrigt næsten lige til indgangsdøren

Jeg håber vi ser masser af janteknusere og aminoer i Esbjerg den 12. september! 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 10:28

Til iværksættere: Vil Du være med til at arrangere og deltage ifm. JanteKur eventen ?

• Er Din virksomhed geografisk placeret i det sydvestjyske?

• Er konceptet bag Din virksomhed noget der kan betegnes som innovativt og/eller videnstungt?

• Er Din virksomhed 3 år eller yngre?

Så har Du mulighed for at deltage/udstille ifm. JanteKur i Esbjerg d. 12/09-2006!

Hvis det har Din interesse, så kontakt mig herom enten pr. e-mail eller på tlf.

Jeg glæder mig til at høre fra Dig!

/Grosen Friis

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:48

Kære Aminoer

Jeg er hyret til at holde et foredrag på Iværksætter Event''en JanteKur på Tobakken den 12. september i Esbjerg. Grosen Friis, der er aktiv her på Amino, er arrangør af messen og jeg har lavet en aftale med ham om, at Amino skal være repræsenteret på JanteKur med sin egen messestand.

Jeg har ikke selv mulighed for at bemande Aminos messestand, så jeg vil høre, om ikke der er 2-3 friske og aktive Aminoer, der har lyst til at stille op og repræsentere Amino den dag?

Skriv her eller send en e-mail til Grosen Friis (grosen@grosen.com), hvis det var noget, du kunne have lyst til at hjælpe med. Så tager han kontakt til dig.

Dbh Martin

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 14:09
Jeg ville selvfølgelig meget gerne have hjulpet dig og Amino, Martin, men Mødebooker har sin egen stand på messen og jeg kan jo ikke være begge steder. Men det kunne da være fedt at hilse på nogle Amino''er på messen, så jeg håber da, at nogen tager imod Martins tilbud 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:53
Hvornår er det at det foregår, for jeg vil da meget  med på sådan nogle messe, tror i ikke at det kunne være kanon, for sådan en som mig der er nystartet bogføring og regnskabsbureau.

Mange sommerhilsner

Jennifer Jensen

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 19:18
Hvornår er det at det foregår

Kære  Jennifer Jensen

Tak for Din interesse for JanteKur!

JanteKur Iværksætter Event finder sted d. 12. september 2006 på Tobakken i Esbjerg fra kl. 12.00 - 18.00
På hjemmesiden for JanteKur kan Du se det foreløbige program, herunder de workshops man kan deltage i

for jeg vil da meget  med på sådan nogle messe, tror i ikke at det kunne være kanon, for sådan en som mig der er nystartet bogføring og regnskabsbureau.

Er det som medarrangør/udstiller eller som besøgende på eventen/messen Du tænker på?

Medarrangør/udstiller:
Bemærk at der er visse betingelser man skal leve op til som medarrangør/udstiller på JanteKur:

• Det er kun innovative eller videnstunge iværksættere, som kan få lov til at komme i betragtning som medarrangør af JanteKur

• Virksomheden skal være  geografisk placeret i Sydvestjylland

• Virksomheden må maksimalt være 3 år gammel

Besøgende på messen:
JanteKur er for dig, som:   

• går med en drøm/plan om at blive iværksætter, få motivation til at komme igang og inspiration fra andre iværksættere som har formået at være innovative med deres virksomhed

• allerede har en virksomhed, og som gerne vil have nye input og konkret viden med hjem til hvordan din virksomhed kan blive bedre til innovation, til at tænke nyt, og til hele tiden at udvikle sig.

Man kan tilmelde sig som besøgende online på JanteKurs hjemmeside allerede nu!

/Grosen Friis

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 19:28
Hej igen

Jeg ved ikke hvad der vil være bedst, jeg ville jo gerne have flere kunder, bor nord fra Vejle, og har haft se nr. i 10 år, men har først lige taget springet fra at være deltidsbogholder til fuldtids regnskabsassistance, da jeg først nu syntes at have det nødvendige viden samt baggrund i form at revisor og advokater.

Så jeg ville meget gerne vide hvad kat. jeg høre til?

Mvh

Jennifer Jensen

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 20:11
Så jeg ville meget gerne vide hvad kat. jeg høre til?

Kære Jennifer Jensen

Der er desværre for mange af betingelserne Din virksomhed ikke kan opfylde med hensyn til at kunne blive iværksætter-medarrangør, bla. virksomhedens alder og den geografiske placering, beklager! Men Du er naturligvis altid velkommen som alm. besøgende på JanteKur!

P.S: Du kunne ikke have lyst til i stedet for at repræsentere Amino på JanteKur (Se Martin Thorbords post herom ovenfor i denne tråd)

jeg ville jo gerne have flere kunder

Så kunne Du evt. overveje en af de 4 JanteKur sponsorpakker. Hvis Du gerne vil høre mere om de 4 sponsorpakker, herunder priser, så kontakt mig direkte herom!

/Grosen Friis

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 20:25
Hej igen

Jeg vil da gerne hjælpe, men jeg vil gerne vide hvad man forventer af en der står der, jeg er jo ret ny.

I må meget gerne kontakte mig på 22127162

eller skriv en mail m.m.

mange hilsner

Jennifer Jensen

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)