JanteKur - Iværksætter Event i Esbjerg med fokus på Videntung og Innovativ iværksætteri
Fra Randers
Tilmeldt 13. Jul 06
Jeg vil også godt tage en tørn i Amino-standen hvis der er bruge for det.
Mvh.
Dinny Eriksen
Svar
Tilmeldt 14. Dec 05
Grosen Friis
Skrevet
10-08-2006 kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg vil også godt tage en tørn i Amino-standen hvis der er bruge for det.
Kære Dinny Eriksen Tusind tak for det, vil Du så ikke lige sende mig Dine kontaktoplysninger til mig på e-mail: grosen@grosen.com ? På forhånd tak /Grosen Friis
Svar
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Tilmeldt 6. Nov 05
Jeg vil gerne passe
Amino standen, og vil nok kunne være der næsten hele dagen (går i skole så fra klokken 14.45), da jeg bor cirka 1 km fra hvor det afholdes. :) Jeg har også erfaring med at stå på stand, så vil rigtig gerne hjælpe Amino. :-)
Svar
Tilmeldt 14. Dec 05
Grosen Friis
Skrevet
30-08-2006 kl. 11:38
Svar
Jeg har også erfaring med at stå på stand, så vil rigtig gerne hjælpe Amino. :-)
Kære Patrick Petersen Det lyder godt, tusind tak for det! Vil Du så ikke gøre mig den tjeneste lige at sende mig dine kontaktoplysninger pr . e-mail til grosen@grosen.com /Grosen Friis
Svar
Tilmeldt 14. Dec 05
Grosen Friis
Skrevet
31-08-2006 kl. 02:53
Svar
Svar
Tilmeldt 14. Dec 05
Grosen Friis
Skrevet
02-09-2006 kl. 22:59
Svar
JanteKur radiospot Hør JanteKurs radiospot og bliv motiveret til at komme til JanteKur Iværksætter Event d. 12/09-2006 på Tobakken i Esbjerg /Grosen Friis
Svar
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Hej alle JanteFightere! Så har jeg også lagt JanteKur i min kalender, og tager også nogle timer på Amino standen. Så jeg glæder mig meget til at møde alle jer jeg endnu ikke har mødt IRL.
mvh Carsten
Svar
Tilmeldt 8. Jul 06
Basic Regnskab
Skrevet
08-09-2006 kl. 10:55
Svar
Hej Grossen, Vi kommer 2 herfra Basic og er der fremtil kl. ca. 15.30, da jeg har en møde kl. 16.00
Svar
Tilmeldt 14. Dec 05
Grosen Friis
Skrevet
08-09-2006 kl. 18:43
Svar
Hej alle JanteFightere!Så har jeg også lagt JanteKur i min kalender, og tager også nogle timer på Amino standen. Så jeg glæder mig meget til at møde alle jer jeg endnu ikke har mødt IRL.mvh Carsten
Hej Carsten Det lyder rigtig godt, vi ses! P.S. JanteFightere er åbenbart good guys, jeg tør slet ikke tænke på hvad en JanteSpammer kunne finde på, he he ;-) /Grosen Friis
Svar
Tilmeldt 14. Dec 05
Grosen Friis
Skrevet
08-09-2006 kl. 18:46
Svar
Hej Grossen, Vi kommer 2 herfra Basic og er der fremtil kl. ca. 15.30, da jeg har en møde kl. 16.00
Hej Jennifer Det lyder godt, og nu er der også fuld bemanding hele dagen med Aminoer på Aminos stand i forbindelse med JanteKur! /Grosen Friis
Svar