|
Den er jeg med på - lad os lave et amino-wild-west-træf. Hvis nogen stiller sig i spidsen, så er jeg klar lige bag ved. mvh Hans |
Må Djurslændinge være med?
Debat
|
Den er jeg med på - lad os lave et amino-wild-west-træf. Hvis nogen stiller sig i spidsen, så er jeg klar lige bag ved. mvh Hans |
|
For min skyld må selv svenskere være med, hvis de har lyst til at deltage seriøst i fællesskabet. mvh Hans |
|
Dog er Jensens Bøfhus nok at fortrække :) |
|
evt hvis i gider smutte forbi Birk, som ligger 3 km øst for Herning så stiller jeg gerne lokaler til rådighed til et aftenmøde i Birc Estate www.bircestate.dk vh Brian Knudsen Senia Systems ApS |
|
Er fra Herning |
Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft
|
Er fra Billund.. 30-40 km fra Vejle.. |
Vil meget gerne stille mig i spidsen, men så bliver det altså i Århus - og så er der ikke meget midtjylland over det mere :) |
|
Jeg er også med på at lave et aften møde men for mig kommer kun de første 3 dage i ugen på tale jeg kommer fra Nr. Snede Brian Knudsen Tilbud om at mødes hos ham synes jeg er et godt tilbud jeg ved ikke om han har lyst til at lave mødet men det er i Midtjylland den der har lyst til at lave mødet kan sende mail på mail@boerner-import.dk Börner 50 År Jubilæum mange tilbud på www.boerner-import.dk |