Skal med firmaet til Roskilde dagen efter - og det er efter sigende noget man skal være rimeligt frisk til. |
DMI lover som planlagt solskinsvejr på fredag.

Skal med firmaet til Roskilde dagen efter - og det er efter sigende noget man skal være rimeligt frisk til. |
DMI lover som planlagt solskinsvejr på fredag. ![]() |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Jeg må desværre melde fra. Har en halv aftale som jeg ikke rigtig kan få afklaret, så... ![]() Anja |
Hej Kristian Vi er 2, der meget gerne vil komme ![]() Det bliver da en fed aften... op til 25 grader. Vi vil foreslå, at vi tager en lækker bønnesalat med, men ellers styrer du bare med hård hånd ![]() Mvh, Christian |
barnepasning, så jeg formoder meget kraftigt, at jeg kommer (hustruen skal netop til sommerafslutning med sit arbejde). |
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hej med jer ![]() Jeg er også med ![]() Hilsen Betina |
![]() |
Hvis ikke jeg hører andet, så tager jeg engangsservice med til hele banden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mvh Steen Voigt Olsen |
Hej alle, Så vidt jeg kan se, ser listen således ud: Kristian (cygnet) - Hjortekød Steen (statement) - Engangsservice Christina (morrik) - Pastasalat Kristine (morrik) - Brød, smør, ketchup, sennep, remolade Betina (navision-girl) - Claus Agerskov - Nicolai Lønne - Jesper Norbøll ? - Christian + ven - Bønnesalat Charlotte (cph-styling) - Jeppe - Flemming Christensen - Er der nogle af jer andre der tager pølser, kylling, eller kartoffelsalat med? Hvad med grillkul?? Og husk solcremen ![]() Hilsen Kristine |