|
Skal med firmaet til Roskilde dagen efter - og det er efter sigende noget man skal være rimeligt frisk til. |
DMI lover som planlagt solskinsvejr på fredag.

Debat
|
Skal med firmaet til Roskilde dagen efter - og det er efter sigende noget man skal være rimeligt frisk til. |
|
DMI lover som planlagt solskinsvejr på fredag. ![]() |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Jeg må desværre melde fra. Har en halv aftale som jeg ikke rigtig kan få afklaret, så... ![]() Anja |
|
Hej Kristian Vi er 2, der meget gerne vil komme Det bliver da en fed aften... op til 25 grader. Vi vil foreslå, at vi tager en lækker bønnesalat med, men ellers styrer du bare med hård hånd ![]() Mvh, Christian |
|
barnepasning, så jeg formoder meget kraftigt, at jeg kommer (hustruen skal netop til sommerafslutning med sit arbejde). |
|
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Hej med jer ![]() Jeg er også med ![]() Hilsen Betina |
![]() |
Hvis ikke jeg hører andet, så tager jeg engangsservice med til hele banden ![]() (det bedste fra Netto = knive, gafler, paptallerkner, små plastikkrus)![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mvh Steen Voigt Olsen |
|
Hej alle, Så vidt jeg kan se, ser listen således ud: Kristian (cygnet) - Hjortekød Steen (statement) - Engangsservice Christina (morrik) - Pastasalat Kristine (morrik) - Brød, smør, ketchup, sennep, remolade Betina (navision-girl) - Claus Agerskov - Nicolai Lønne - Jesper Norbøll ? - Christian + ven - Bønnesalat Charlotte (cph-styling) - Jeppe - Flemming Christensen - Er der nogle af jer andre der tager pølser, kylling, eller kartoffelsalat med? Hvad med grillkul?? Og husk solcremen ![]() Hilsen Kristine |