Så sker det: Den-Store-Amino-Grill-Aften I forbindelse med sidste fredag bar på Barcelona, kom jeg med et forslag om en grillaften på kastellet. Og det faldt i god jord, så hermed er det en realitet. Tidspunktet er den 30. juni klokken 17.00 Stedet er grillplads på Kastellet. ![]() Der er tre store bænke-borde samt to store grille og plads til de 20 stykker ihvertfald. Regner med at vi udover dette tage et par pavallioner med, så selv når duggen falder kan sidde og hygge med en kold øl og et par glas gode rødvin. Hvordan vi gør med mad osv. er ikke helt på plads. Men mon der ikke skulle være nogen Aminoer i madbranchen? Jeg vil med glæde tage lidt hjortekød... men det finder vi jo frem ad i løbet af denne tråd. Jeg ved allerede at to de piger fra Morrig samt AnjaKL er friske, så meld jer til og fortæl gerne hvis i har lyst til at bidrag med lidt... Tror det kan bliver rigtig hyggeligt - og lidt billigere alternativ til de smarte cafeer... :-p Og ja, selvfølgelig er det solskins vejr den 30. juni det ved alle.... |
Godt initiv... så MORRIK med K er på... (griner)
Så deeet...
:O) Christina