![]() Så ser det sådan ud: 9 tilmeldte og 3 jeg ikke er sikre på. Hvis flere har lyst så skriv endelig her i tråden eller ring til mig på 61 30 75 60, så jeg ved hvor mange bænke jeg skal spærre i morgen. De sikre: Claus Agerskov - kylling fileter Navision-Girl - pastasalat & dressing Nicolai Lønne - hakkebøffer med bacon om WebAssistance x 2 - bønnesalat & brød MORRIK x 2 - dessert Jeppe - grillkul Statement - due, service, bordpynt - vær kreativ cygnet - bøffer De knap så sikre: Charlotte (cphSTYLING) - Kartoffelsalat Flemming Christensen - some kind of meat Jesper Norbøll - ja - find på noget frækt. Jeg glæder mig .. vi ses klokken 17.00 på kastellet. Hvis Jesper Norbøll skal med, så sig lige til, så skal du forbi mine forældres gård efter kød. |
Amino grill aften KBH - 30. juni klokken 17.00
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
I ser bare bort fra min mail. Kristian har fuldstændig styr på det!! ![]() Vi tager lækker dessert med!! Ses!! Hilsen Kristine |
WebAssistance x 2 - bønnesalat & brød ![]() |
![]() Mangler der ikke nogle pølser og noget marinade/grillsauce? |
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Marinade - o.k. Grillmester - nej tak - for jeres egen skyld... ![]() |
![]() Kristian jeg er nok i Allerød fredag formiddag, er det i Kollerød kødet ligger? Så kan jeg sikkert hente det. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg skal lige være sikker. Grillmester er titlen for det job hvor man står ved grillen med en kold øl i højre hånd og grilltang i venstre og foregiver at have totalt styr på kødet, men de andre fiser rundt og dækker bord mm.? I''ll do it ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Ja.
Tak ![]() |