Nu er jeg efterhånden blevet spurgt nogle gange, efter der er nogle af Amino''erne herinde, som har set nogle af de "Finske-visitkort" som vi ind imellem trykker i MediaMouse. Vi har besluttet at lave en pulje af Finske-visitkort. Vi samler simpelthen en bunke jobs ind og når vi har nået 24 sæt visitkort, så kører vi dem som én samlet produktion. Derved vil vi kunne tilbyde Amino''er og andre små kunder, disse visitkort til en helt anden pris end normalt. Det eneste som kræves er, at man har tid til at vente på at der er samlet nok sammen til at kunne køre puljen. På baggrund af dette har jeg et super-tilbud til Jer alle: ET SÆT FINSKE-VISITKORT a 250 STk.: 500,00 kr. Prisen er eksklusiv moms og layout, men ellers inklusiv hele produktionen. Hvis man ikke kan levere at færdigt layout, så kan vi også give et rigtig godt tilbud på den del. Visitkortene bliver så lavet i henhold til nedenstående: - 85 x 55 mm. - 400 gram karton. - 4-farve (CMYK) offset tryk på begge sider. - Efterbehandling med lak på begge sider. I denne omgang kører vi dem med glossy U/V-lak på begge sider, da der allerede er 8 som har bedt om visitkort med denne type lak. Hvis denne pulje så bliver en success, så kan det være at vi næste gang laver en pulje hvor vi f.eks. giver den en mat neutral lak. Og til alle dem som så tænker: "Det kan jeg få lavet billigere i digitaltryk": Ja, men det er absolut ikke samme kvalitet. Her er en beskrivelse af "Finske-visitkort" for alle dem som endnu ikke har set dem: Navnet kommer af at vi for et par år tilbage skulle lave nogle visitkort til en kunde vi har i Finland. Vi har tidligere trykt forskellige ting til kunden, men denne gang havde de et lidt specielt krav. I Finland vejer man en persons vigtighed ud fra tykkelsen af hans visitkort. Jo mere lækkert og tykt det er, desto mere betyder han/hun. Et digitaltrykt (laserprintet) visitkort på 250 gram vil af mange anses som "hjemmebrygget" og personen mister derved lidt af sin streetcredit. Derfor fik vi til opgave at lave et rigtig lækker visitkort - som så logisk nok blev døbt de "Finske-visitkort". Vi tog udgangspunkt i at trykke visitkortet på noget tykt karton. Til det formål endte vi på 450 gram bestrøget karton - næsten dobbelt så kraftigt som et standard visitkort. Vi offsettrykte visitkortet med fuld 4-farve på begge sider. Og som efterbehandling gav vi kortene en tykt lag glossy U/V-lak, som både giver en blank overflade, men også er med til at gøre kortet endnu mere tungt og stift. Hvis der er nogen som er interesseret, så sender vi altså også gerne nogle eksempler på kortene. Jeg håber at vi kan have samlet nok sammen til at kunne køre puljen inden for den næste måned. Som sagt har vi pt. 8 sæt og vi skal nå omkring 24. Hvis man skal bruge 500 eller 1.000 så kan vi også godt finde en god pris på disse - 1.000 vil jo så også optage 4 pladser. /Jesper www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
Nu står jeg jo alligevel og skal bestille nogle visitkort hos dig snart, så jeg kunne da rigtig godt tænke mig at få tilsendt et eksempel. Fik du et af mine absolut-amatør-visitkort så du har min adresse?

Anja