Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Finske"-visitkort - når det virkelig skal være godt!

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

Jeg er interesseret i 250 kort med mat lak - så giv bare lyd på denne tråd når du er klar til en ny omgang.
Så sender jeg dig en pdf.

Jeg plejer selv at lave udstandsning af rund hjørner på mine visitkort - men hvad skal du há for at lave
standsningen?

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Galten
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:51
Jeg vil gerne have sendt en prøve.

Kirstens Dyrebutik

Smedeskovvej 30A

8464 Galten

Steen Svalø

Kirstens Dyrebutik

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:54
Hvis der stadig er pladser, vil jeg gerne ligge billet ind på 250stk :) ..
Fra Odense SV
Tilmeldt 6. Mar 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:13
Jeg vil da meget gerne have en prøve tilsendt.

HøreCentralen Danmark

Dalumvej 94

Postboks 32

5250 Odense SV

Med venlig hilsen Brian

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:58
Send også meget gerne en prøve til:

TotalComputer
Veddum Hovedgade 58
9560 Hadsund

Så vi kan få vore nye visitkort, designet af Daniel på tryk. (Jeg håber linket er ok Daniel)

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:29
Jeg vil også gerne have tilsendt en prøve af de omtalte visitkort.

Adresse:

Webcreate
Søren Møllers Gade 15   

8900 Randers

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:15
  Vi har idag fået et afbud i allersidste sekund på 2 sæt a 250 Finske visitkort.

Vi har derfor 2 pladser ledig!!

Uanset hvad lukker puljen helt mandag formiddag, uanset om de 2 pladser er taget eller ej.

Så hvis du vil have et sæt på 250 visitkort i denne omgang, så er det NU du skal sende mig en email eller ringe til mig på 22 72 66 72.
Det er altså først til mølle princippet som gælder.

Fra København
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:31
Hej Jesper...

Har fået dig anbefalet på det varmeste af Anja....Kan du evt sende mig en prøve....og ellers hvor hurtigt skal du have materiale og hvilken slags skal du have ...en pdf..eller?

God weekend

Regitze :O)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:28
  Så blev puljen sørme fyldt og vi trykker kortene i morgen tidlig .

Jeg må sige at rigtig mange har vist stor interesse for puljen og været rigtig glade for tilbuddet.
Men undervejs er der også en del som har efterspurgt de Finske visitkort med en mat lak i stedet for den blanke lak som vi kørte den første pulje i.

Derfor har vi besluttet at lave en ny pulje af Finske visitkort - hvor de denne gang i stedet får mat lak.
Jeg har oprettet en ny tråd omkring den nye puljer her http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6658

Der skulle gerne være prøver på vej til de af Jer, som har spurgt på prøver. Det er helt i orden at I, i stedet for at sende en email eller ringe, beder om prøver direkte i tråden eller via en PM, men husk på at det desværre ikke er hver dag at jeg nødvendigvis får kigget på Amino - så der kan, som f.eks. i denne uge, godt gå nogle dage før jeg lægger mærke til at der er blevet skrevet en besked til mig.

Til Ida; så kom puljen med Finske visitkort med mat lak .

Omkring de runde hjørner, så vil jeg umidlbart sige at vi ikke kan. Den længere forklaring er, at vi faktisk godt kan, men fordi kortene er så tykke, så skal de rigtigt udstanses, hvilket kræver at trykarkene skal igennem udstansning og der skal laves et stansejern til den form kortene skal have - hvilket vil gøre dine 250 visitkort så dyre at jeg er helt sikker på at du ikke vil betale for det.
Vi har dog en måske en anden mulighed. En af vores samarbejdspartnere har en "afhugger" som kan cutte/afrunde kanterne på plader, plastik m.m. Måske kan det være at de ligefrem kan hugge hjørnerne af dine visitkort uden at massakrere dem - Jeg vil lige tage en snak med den en af de kommende dage og finde ud af om det kan lade sig gøre. Så sender jeg dig lige en email med besked og eventuel pris.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:21
  På trods af nogle mindre forsinkelser, hvor ikke alle fik afleveret layout til tiden, så er kortene for denne første pulje nu færdige og de skulle gerne lande på Jeres skriveborde i løbet af dagen i dag .

Til dem af Jer, som ikke var med i den første pulje, vil jeg lige minde om at vi allerede har en ny pulje:
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6658

I den nye pulje er visitkortene dog med mat lak, i stedet for i denne første pulje, hvor de var med blank lak. Prisen er stadig 500 kr. for 250 finske visitkort med fuld 4-farvetryk på begge sider og lak.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)