Så blev puljen sørme fyldt og vi trykker kortene i morgen tidlig

.
Jeg må sige at rigtig mange har vist stor interesse for puljen og været rigtig glade for tilbuddet.
Men undervejs er der også en del som har efterspurgt de Finske visitkort med en mat lak i stedet for den blanke lak som vi kørte den første pulje i.
Derfor har vi besluttet at lave en ny pulje af Finske visitkort - hvor de denne gang i stedet får mat lak.
Jeg har oprettet en ny tråd omkring den nye puljer her
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6658Der skulle gerne være prøver på vej til de af Jer, som har spurgt på prøver. Det er helt i orden at I, i stedet for at sende en email eller ringe, beder om prøver direkte i tråden eller via en PM, men husk på at det desværre ikke er hver dag at jeg nødvendigvis får kigget på
Amino - så der kan, som f.eks. i denne uge, godt gå nogle dage før jeg lægger mærke til at der er blevet skrevet en besked til mig.
Til Ida; så kom puljen med Finske visitkort med mat lak

.
Omkring de runde hjørner, så vil jeg umidlbart sige at vi ikke kan. Den længere forklaring er, at vi faktisk godt kan, men fordi kortene er så tykke, så skal de rigtigt udstanses, hvilket kræver at trykarkene skal igennem udstansning og der skal laves et stansejern til den form kortene skal have - hvilket vil gøre dine 250 visitkort så dyre at jeg er helt sikker på at du ikke vil betale for det.
Vi har dog en måske en anden mulighed. En af vores samarbejdspartnere har en "afhugger" som kan cutte/afrunde kanterne på plader, plastik m.m. Måske kan det være at de ligefrem kan hugge hjørnerne af dine visitkort uden at massakrere dem - Jeg vil lige tage en snak med den en af de kommende dage og finde ud af om det kan lade sig gøre. Så sender jeg dig lige en email med besked og eventuel pris.