Hej Aminoer ![]() Jeg fandt denne fantatisk spændende hjemmeside for en lille uges tid siden, da jeg søgte rundt på nettet efter information, når man ønsker at starte sit eget. Jeg har så efter nogle dages søgen rundt, besluttet at registrere mig, for jeg har brug for jeres hjælp: Jeg har store ønsker, om at starte salg af damesko i store størrelser via nettet (som en start). Jeg er helt i begynder fasen og er så småt begyndt at kontakte skofirmaer, hvor de har sko som jeg mener vil kunne sælges herhjemme til alle os, der har en ordentlig leve-fod ![]() Jeg vil samtidig, som en lille niche-shop i shoppen, have en godt udvalg af brudesko i store størrelser, da de er endnu sværer at opstøve i lille Danmark. Så er det så mit første behov for hjælp kommer - Er der nogen som har et godt navn til min kommende wepshop? Noget der både klinger på dansk og engelsk ville være godt, da jeg håber at kunne brede mig uden for landets grænser, i fremtiden. Jeg glæder mig til at høre fra jer og til at finde hjælp/vejledning og inspiration her på Amino. God Kr.Himmelfartsferie Mange hilsner Lise-Lotte ![]() |
Hej Lise-Lotte
Det er ikke svært at finde på gode navne. Problemet opstår når der også skal kunne registreres et domænenavn med navnet.
F.eks. ville bigfoot.com jo være et oplagt, men selvfølgelig optaget.
Jeg vil anbefale dig at gå ind på www.speednames.com og teste dine navneforslag af for at se om det er ledigt.
MyBigFoot.dk er ledigt - men .com er ikke.
Claus