Jeg har i modtaget en mail fra [clicksettlement at xmr3 . com] med overskriften "Important Legal Notice Regarding Your Google AdWords Account" I mailen er lille forklaring på 22 forskellige sprog, heriblandt dansk med følgende tekst: Denne retskendelse påvirker muligvis dine juridiske rettigheder. Læs den grundigt igennem. Hvis du købte online-reklamer fra Google mellem d. 1. januar 2002 og i dag, er du medlem af et kollektivt søgsmål ved distriktsdomstolen i Miller County, Arkansas i USA. Denne meddelelse har til formål at informere dig om rettens certificering af en klasse; arten af de påstande der gøres gældende; din ret til deltagelse i eller udelukkelse fra klassen; en foreslået retsforlig; og hvorledes du ifølge retsforliget kan gøre krav på erstatning i form af reklametilgodehavender. Få en dansk version af den vedhæftede kendelse tilsendt ved at e-maile denne adresse: clicksettlementda@enotice.info. Der var også en pdf fil med som jeg lige har smidt op her: http://www.prescitronen.dk/LegalNotic.pdf Mit spørgsmål er: Er jeg den eneste? Hvad gør i? VH. Morten |