Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncehajer

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender I noget til det??

Er havnet i kløerne på noget som hedder F.P.

Hilsen

Stine

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 22:27
Dato: 5/18/2006 1:43:37 PM Forfatter:mousel
Kender I noget til det??

Er havnet i kløerne på noget som hedder F.P.

Hilsen

Stine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:45
Du skal nok uddybe det noget mere. Hvis FP står for FairPriser så er det en gammel svindler der kan findes mere om på www.unfairpriser.dk - men det kan jo også være initialerne for mange hæderlige firmaer :)
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Vi har udviklet et unikt koncept som stopper useriøse annoncesælgere. Skriv til os hvis du har brug for hjælp.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:31
Kan du ike bare fortælle hvad du har, eller lade være med det. Det virker altså helt ærligt en smule "spammende" at skrive i den ene debat efter den anden at du har noget fantastisk uden at ville snakke om det. Dette er en debat - ikke en reklamesøjle :) Hvis du ikke er klar til at debatere din løsning endnu, så vent med at delagtiggøre os andre i det indtil du er.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39
Hvad sker der her? Det her er under cafe og ordet er frit så vidt jeg ved. Nej, jeg vil gerne fortælle det til en fælles iværksætter som har et problem og ikke til et helt forum som bliver læst af selvsamme useriøse mennesker.Udover det, (pis, nu skal jeg retfærdiggøre det overfor dig, men skidt) så er der en PR plan undervejs hvilket du bør kunne gætte når jeg nu ikke viser alle detaljer.

Hvis du er nysgerrig kunne du jo skrive til mig i stedet for at presse dine holdninger ned over mig i al offentlighed.

Hvis en moderator mener dette er spam trækker jeg det tilbage. Men ikke fordi du er nysgerrig og vil styre mit infoflow.

Jeg er kommet herind fordi et par aminoer har sendt mig links til fora efter fora hvor I spørger efter en løsning.

Og du kan droppe at lave det til en flamewar! Jeg modtager gerne konstruktiv kritik. Slut.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:48
Dette ER en åben debat. Hvis du ikke gider debattere, så burde du holde dig til emails eller private meddelelser i stedet. Hvis du mener vi her i debatten blot er en flok useriøse mennesker kan jeg slet ikke forstå du gider deltage her.

> Hvis du er nysgerrig kunne du jo skrive til mig i stedet for at presse dine holdninger ned over mig i al offentlighed.

Nej, dette er som sagt en åben debat. Gider du ikke delatge er det dit eget valg, men hvis du skriver her må du forvente at folk kommenterer på det du skriver. Sådan er en åben debat nu engang. Og når det du skriver udelukkende er en reklame for et produkt du iøvrigt ikke vil fortælle noget som helst om, ja så må du finde dig i at det bliver kritiseret.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56

Den lader vi stå lidt ^

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:07
Hvad nu hvis jeg tager kontakt til dig, får din "hemmelighed" og poster den her? *LOL*

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:20
Det kan jo være at Synteses ide går ud på at man får sin banner på en hjemmeside, der er modstandere af annoncehajer. Så kan alle se at man ikke vil have noget med dem at gøre. Man kan få en måned gratis men ellers koster det nogle tusinde kroner - det kan opsiges, men det er ikke altid at opsigelsen kommer frem

Det kan også være noget andet.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)