Jeg vil meget gerne debattere men er måske ikke så forum og internetvante som I er. Jeg vil gerne lige slå et par ting fast som er blevet misforstået i dén grad. 1. Når jeg taler om de useriøse elementer jeg ikke vil afsløre dette for drejer sig under ingen omstændigheder om de aktive Aminoer, men da det kan læses af alle regner jeg med at annoncehajerne selv læser med her. Derfor kan jeg ikke sige mere om selve produktet her. Det er så Jeres holdning at det skal man inden man poster. Det vidste jeg ikke. 2. Jeg bliver beskyldt for at bruge dette sted som en reklamesøjle. Jeg har endnu IKKE prøvet at sælge noget - kun tilbudt min hjælp, til folk som jeg umiddelbart ser har brug for det. Det vil man også kunne se af mine svar rundt omkring. 3 Nu begynder der så at komme spekulationer om at vi måske ikke er et seriøst foretagende. Det vil enhver jo kunne se på vores side. Vi skjuler intet, min email og adresse er tilgængelig så hvor den vinkel? Måske er det bare en måneds hårdt arbejde med for lidt søvn som får mig til at fare op, måske ikke. Men jeg vil under alle omstændigheder love Jer at I kommer til at høre om det. Til den dag oprinder holder jeg mig tilbage. Men det er sgu så svært når man er en ildsjæl som ved man kan gøre en forskel. |
Annoncehajer
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
|
Joachim... Pointen er jo netop at "vi bruger ikke" virker fint som det er, til trods for at annoncehajerne med garanti kender til konceptet/siden... Ergo; hvis dit koncept er skudsikkert sker der ingen skade ved at poste det for åben forum... Og som Mikkel også siger: Er det noget der skal snakkes eller debatteres postes det i et forum, eller holder man det privat. Det er det der er formålet med dette sted ;-) |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Hej Joakim Kan ikke forstå hvorfor du ruger sådan på dit æg, men det er nok fordi jeg har set så mange herinde have succes med at øse ud af deres viden. Kan nævne mange aktive herinde der gerne giver råd i åbenhed også om brodne kar i deres branche. Af netop den grund opbygger de et ry som dygtige og troværdige mennesker (ikke at man pr. default er utroværdig) og får dermed en masse opgaver den vej rundt. Ved at holde dit komcept hemmeligt snyder du efter min bedste overbevisning dig selv. Tænk bare på næste gang en amino måske er lige ved at købe annoncer, hvem ringer han så til hvis du er talsmanden for dette område herinde. Undervurder ikke Amino! Husk også på, at om kort tid er dit produkt/koncept alligevel ude, så hvorfor gemme det? Du kan ved at snakke åbent om dit produkt også få mange dygtige menneskers syn på sagen og måske en masse gode råd. Ved godt det lyder som du har tænkt dig at åbne op senere, men det er produktets børnesygdomme skal rydes af vejen, og her kan amino hjælpe dig MEGET! Tag nu bare din allerede gode ven Mikkel DeMib. Han har måske ikke scoret mange kunder herinde (pga hans prisniveau), men til gengæld er han referenceperson nummer 1 indenfor Søgemaskineoptimering. Hans Kjer vender folk sig til når noget omkring kommunikation skal sættes på plads osv osv... Dette indlæg er på ingen måde for at "røfle" dig, men mere ment som en "guide" ![]() Tilbage er der bare at sige Viell Spass og held og lykke med produktet! |
Casper, jeg er helt enig med dig. Jeg har bare allerede øst ud af den til kompetente mennesker i mediebranchen. Efter at have fluekneppet mig på forretningsplaner og evne til argumentation har vi nu en køreklar løsning. Den kan bruges NU! Men som jeg nævner har vi en PR-plan klar, som har taget mange uger og kræfter, da vi går efter max eksponering ved launch. Derfor ruger jeg stadig :) Jeg har allerede en del kunder så min færd herinde har intet med salg at gøre. Jeg så bare nogle mennesker som ikke tror har den store erfaring med mediebranchen (Stine herover som startede tråden) og tilbød dem min hjælp. For at give det tilbage som Amino har givet mig, og vil give mig fremover; ro til det jeg er bedst til. Jeg tager din holding helt og aldeles positivt. |
Hatten af for et firma, der har udviklet et koncept, hvor det handler om at man skal lære at sige NEJ, når en eller anden ringer og vil sælge noget smart. Og synes man at det lyder interessant, så skal man ALTID bare læse kontrakten igennem med baggrund i: "Hvordan kommer jeg ud af kontrakten". Men der er forhåbentlig mere i det. Ellers må Aminoer gerne bruge det, jeg har skrevet gratis - men kun Aminoer - andre skal betale. Prøv at se http://www.annoncehajer.dk/ som Peter Bjarnarson henviste til. Hilsen Jakob |
Dato: 5/25/2006 3:18:06 PM Forfatter: Marcel Fuursted Hvis annoncehajerne virkelig læser i dette forum Det gør de Marcel :) - Vi har allerede set én af dem forsvarer sin side, med kommentarer om alle de mange tusinder kroner han havde tjent på at være listet der. Så at de læser med vil jeg kun bakke op om.... omvendt vil jeg sige, at hvis konceptet kun virker indtil annoncehajerne bliver opmærksom på det, spår jeg det ikke den store fremtid - de læser jo de samme kilder som andre erhvervsdrivende. Hvis Joackim ikke vil fortælle om det før om 14 dage, synes jeg det er fair nok - jeg er frem til, hvad det er han har fundet på. Efter min overbevisning er det dog ikke så meget det med at lærer folk at sige 'nej', men mere det med at få gjort opmærksom på fænomenet og alle de navne eller kendetegn sådan et opkald har. |
![]() |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Ro på, nu drenge - der er ingen grund til at være efter hinanden, alle har ret til at være her - det tror jeg da nok ! Hjælp hinanden, det har alle det bedst med. Undskyld, kunne ik` rigtig dy mig ![]() Bedste venlige hilsner til jer alle. |
Peter
Danmarkshop.com