Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har fået tilsendt et tilbud om søgemaskineoptimering af et firma, der hedder Aleksika ApS. De køre no cure no pay.


Jeg skal kun betale, hvis jeg får en daglig trafik på mere end 60 pr. dag. Prisen er så 500 kr./mdr. Jeg spekulere på om det er godt eller dårligt tilbud. Er der nogen, der har erfaringer?

 

Nu kan jeg desværre ikke vedhæfte en kopi af aftalen, men hvis nogen gerne vil have den tilsendt kan de godt få.

 

 

Håber at høre

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kender jeg ikke det firma du omtaler, men jeg kan da sagtens skaffe dig det antal besøgende hver dag........
Det er intet problem at få besøg, det der er problemet er at få relevante besøg.

Hvis de kan love dig 60 relevante besøg hver dag er det en helt anden snak, men det kan de næppe

Jeg vil da gerne se deres tilbud .......
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu var jeg lige inde på deres side og de skriver godt nok at det er relevante besøg ...........

Hvordan mon de måler hvad der er relevant for dig ..
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt aftalen til dig Michael. Håber du har fået den.


 

Jeg har samme "problem" som den ande person, der havde et indlæg - nemlig, at jeg ikke kan få brugt mine reklamekroner via Google.dk-reklamer. Der er simplethen ikke nok, der trykker.

 

Jeg har sagt til min annonve-maneger, at han skal hæve prisen pr. klik for at få mig højere op, men han er unægtelig lidt langsom i optrækket.

 

Hvis nogen har forslag til hvordan jeg kan forbedre min hjemmeside høre jeg det gerne.

 

Mvh.

 

TKKH Skatterådgiver www.a-skat.com 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld jeg spørger. Hvad bruger du en annoncemanager til hvis du kun kører lidt danske Google reklamer?

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget at undskylde. Jeg har ikke specielt meget forstand på det med Google-reklamer.


Men jeg kan forstå på dit spørgsmål, at det ikke er noget, der kræver indgående ekspertice.

 

Er det rigtigt? Jeg kunnefaktisk godt tænke at køre det selv, for så kan jeg hurtigt tilføje og slette ord mv.

 

Mvh.

 

 

Skatterådgiver www.a-skat.com

 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak, jeg har modtaget den.
Nu er det rent lovstof som jeg ikke forstår mig så meget på

Som jeg forstår deres metoder, så bygger de på en meget anvendt og for mig at se, etisk korrekt måde. Det du skal være opmærksom på er, om det de laver rent praktisk ligger placeret på dit webhotel eller om det ligger placeret på ét af deres hoteller.

Nu betyder det ikke så meget hvis du er klar på at blive ved med at betale til dem, for du skal være opmærksom på, at det øjeblik du ikke længere betaler, så mister du højest sandsynligt dine besøgende.

Dette er selvfølgelig min personlige vurdering

Jeg har lige lavet en lynhurtig søgning på og omkring dit site, og du burde måske få nogle relevante sider til at linke til dit site. I øjeblikket har du stort set ingen backlinks overhovedet.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorbjørn.


Hvor længe har du kørt med din kampagne ??

Jeg har selv oplevet at antal klik dykker, specielt hvis vejret er godt ( folk er ved stranden ell. lign )

samt lige nu hvor ferien er over os.

 

 

Mvh

 

Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/21/2005 1:06:50 PM Forfatter: Thorbjørn

Der er ikke noget at undskylde. Jeg har ikke specielt meget forstand på det med Google-reklamer.


Men jeg kan forstå på dit spørgsmål, at det ikke er noget, der kræver indgående ekspertice.


Er det rigtigt? Jeg kunnefaktisk godt tænke at køre det selv, for så kan jeg hurtigt tilføje og slette ord mv.


Mvh.



Skatterådgiver www.a-skat.com



Nej det er piv nemt og din "leverandør" får ingen rabat hos Google, så alt fortjeneste han har, er de ekstra penge du smider.
Du skal blot have et kreditkort og 1 times tålmodighed.

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 


Tak Martin og Michael.

 

Michael hvordan kan du se, at der ikke er nogen sidehenvisninger til min hjemmeside - og betyder det meget i relation til en god Google-placering.

 

Til Hans kanjeg sige, at jeg startede ultimo juni måned, og i starten var der temmelig meget trafik. Fik masser af henvendelser, men pludselig forsvandt de.

 

 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)