Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorbjørn


 

du skriver at kampagnen har kørt siden ult juni, jeg tror personligt at dit dyk

har med ferien at gøre.

 

Og ja, som andre skriver så er det rimeligt simpelt selv at styre kampagnen,

og også informativt at se hvad der vises og klikkes på
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bruger jeg "fattigmandsmetoden" og jeg ved ikke hvor sikker den er, men i søgefeltet på Google kan du jo prøve at skrive:
link:www.a-skat.com




Det har helt klart betydning hvor mange backlinks du har, men hvad mere vigtigt er, så er det værdien af disse backlinks. Google opererer med det der hedder "Pagerank" som de bruger som målestok for hvor vigtigt et site/side er.

Det med søgemaskineoptimering er speget affære for os der ikke beskæftiger os med det på fuld tid, og derfor er der desværre også nogle som lukrerer på dette. Jeg skrev for et års tid siden en artikel omkring om dette emne, mest for at advarer mine kunder, men også for at få andre til at være lidt på vagt.

Du kan læse artiklen på www.altero.dk/cm93
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Den danske del af nettet er totalt dødt fra juli til og med det meste af august, så hav det i baghovedet.
Vi ligger tæt på normal trafik i SPAMfighter, men det er kun fordi at lande som USA, Tyskland og Holland rykker for os.

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin, hvorfor kan man ikke indsætte link med den der "Insert link" knap ?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/21/2005 1:43:42 PM Forfatter: Michael Oxkjær Martin, hvorfor kan man ikke indsætte link med den der ''Insert link'' knap ?


Ja det er sgu en godt spørgsmål?
Jeg kan ikke finde ud af at få det til at fungere og mine gode kolleger skal lave SPAMfighter og ikke spilde tid med mine "hobbysysler", så det varer nok lidt før jeg finder ud af hvad der er galt desværre.

Dbh Martin 
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
okay, jeg fandt ud af man kunne skrive url''en uden htmlkoder, så det er fint nok.
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan gik det Thorbjørn, har du benyttet dig af tilbudet fra Aleksika og hvis ja, kan de opfylde de 60 besøgende om dagen ?


 

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.


Jeg har slet ikke hørt fra dem. Jeg havde nogle spørgsmål til kontrakten som jeg gerne ville have afklaret inden jeg skrev under, og siden har jeg ikke hørt noget. Jeg tager kontakt til dem i næste uge.

 

Jeg vil gerne holde dig løbende underrettet.

 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorbjørn.

Jeg tillader mig at træde ind i debatten, fra sidelinien, og tilføje lidt kommentarer.
 
Som de andre ganske rigtigt har nævnt, er der ikke meget aktivitet på nettet i juli og august måned. Og sandsynligvis slet ikke i din "branche" (uden dog at skulle gøre mig klog på dit felt" .
 
Mht. det tilbud du har modtaget:
 
Masser af virksomheder tilbyder at generere traffik. Og som nævnt tidligere er det ikke den store tryllekunst. Det der er interessant er relevant trafik. Søgemaskineoptimering (SEO) er en meget vigtig del af dette. Det er vigtigt at dine keyword er relevante, ligesom de mange andre faktorer i SEO skal tilpasses, så de besøgende du får også rimer på din forretning.
 
Når dette er taget in mente, er feltet af interessante leverandører beskåret gevaldigt.
 
Men nu er SEO ikke altid nok i sig selv, til at skabe den ønskede mængde relevant trafik. Og det er så her at virksomheder som Aleksia og en hel del andre (jeg anbefaler gerne...) kommer ind i billedet. Ved at indgå trafikaftale med disse firmaer, bliver der i aftalens periode, dirigeret relevant trafik fra en række "skjulte portaler" til dit website. Disse portaler, bliver løbende optimeret, og kan derfor skabe den ønskede trafik. Som nævnt tidligere i debatten er dette kun noget der sker i trafikaftalens løbetid. Men det er jo sådan generelt med markedsføring at man gerne betaler for at få kunder ind i butikken. Især dem der gerne vil handle.

Hvordan kan man så garantere at det er relevant trafik / eller love no cure no pay ??
 
Som regel fungerer dette ved at der på din side implementeres et tracking modul (statistiksystem), som kan måle konverteringsgraden, altså forholdet mellem det totale antal besøgende, og antallet af besøgende der foretager sig en købsrelateret handling.
 
En sidste del af aftalen kan tillige være at udbyderen tilbyder en "usablilty analyse", altså en analyse af konverteringsvenligheden på din side... men... alt det er jeg da meget villig til at fortælle dig mere om hvis du er interesseret.
 
Håber det kan hjælpe.
 
Med venlig hilsen
 
Jonas Arild
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indlæget.

 
Jeg har ikke hørt noget som helst fra firmaet Aleksia. De lovede ellers at vende tilbage til august.
 
Det du tilbyder er det reelt lovligt - eller i overensstemmelse med de etiske regler.
 
Hvis det ikke er ens egen hjemmeside, der genererer den fine placering, men en anden hjemmeside, så virker det på mig lidt suspekt.
 
  

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)