> men hvis folk har fx 2000 - 3000 sidevisninger om dagen, og et enkelt klik så kommer fra den ip, hvor man har logget ind, skulle det så være grundlag for at smide nogen ud?? Ja, det er gundlag nok - og det er som sagt sket i rigtig mange tilfælde. Iøvrigt kan Google altid smide folk ud - uanset hvilken grund de måtte have (de behøver faktisk slet ikke at angive en grund). Det seneste der er sket er "guilty by association" - det vil sige, at konti bliver lukket, hvis en person (IP/Cookie) som har fået lukket en konto logger ind på en anden konto. Så til jer der har fået lukket konti - log ikke ind på andres konti - i hvert fald ikke før i er blevet clearet af Google! Dette er ikke bare et vildt gæt fra min side - det er bekræftet fra den så absolut mest troværdige kilde omkring dette: Jenifer Slegg (Jensense). Det er langt fra altid når de lukker en konto at de tilbageholder pengene. Mange gange udbetales indestående. |
Mikkel deMib Svendsen:Det seneste der er sket er "guilty by association" - det vil sige, at konti bliver lukket, hvis en person (IP/Cookie) som har fået lukket en konto logger ind på en anden konto. Så til jer der har fået lukket konti - log ikke ind på andres konti - i hvert fald ikke før i er blevet clearet af Google! Dette er ikke bare et vildt gæt fra min side - det er bekræftet fra den så absolut mest troværdige kilde omkring dette: Jenifer Slegg (Jensense).
Det punkt er jeg enig i, og jeg bakker helt omkring Google's procedure i de sager