hej mikkel demib.
Jeg kan høre du har "lidt" i klemme med NM rent generelt. Du nævner ofte et såkaldt problem i markedsføringsloven, der skulle gøre det umuligt at lave denne form forretning herhjemme.
Her mener jeg bare, at det ikke er ulovligt at kontakte venner og bekendte om en forretningsmulighed. Men jeg tager fejl åbenbart. Og det gør den danske stat åbenbart også. Staten har sagt god for forretningsmuligheden herhjemme for fem-6 år siden. Her snakker jeg om Amway.
Nu når du snakker negativt om Amway i dit sidste post, ved du så hvad de står for og hvad forretningsmuligheden byder på?? eller er du bare blevet skræmt væk af al denne snak herinde?
Jeg vil gerne forklare min forretningsmulighed så godt jeg kan. Så hvis du har lyst kan vi mødes og så kan du bare spørge løs. Der er alt for mange misforståelser når man kun skriver over nettet.
jeg har faktisk også selv et par spørgsmål:-)
Synes du selv det er etisk forkert at kontakte ens bekendte om ens forretning. Jeg kunne os'' godt tænke mig at høre om din holdning til, "mund til mund" metoden?
Hvad med et eksempel: Du holder reseption for din forretning, du vil gerne vise den til dine bekendte. Hvad nu hvis de synes om varene/servicen? ville det så ikke være ok at de lagde et godt ord ind for det du solgte/lavede?
Der ikke noget farligt eller skjult i Amway. det er bare økologisk producerede luksusvarer du kan købe og anbefale videre og dermed skabe dit eget forbrugernetverk som Amway så betaler en retfærdig posepenge for måned efter måned.
I mit firma er det muligt at sælge producentens varer. der kan du tjene 30% på hver vare du sælger.
Man har også mulighed for at bygge sit eget netverk af forbrugere. de køber så direkte hos producenten. Det synes jeg er fedest da man her har mulighed for en passiv indkomst. |
Dit indlæg var godt nok rettet mod Mikkel, men jeg kan ikke lade være med at kommenterer det
I min verdenen er der forskel på at sælge mere eller mindre tilfældigt til venner og bekendte (som receptionen du nævner som et eksempel), og på at baserer en forretning på salg til venner og bekendte.
/Carsten