|
Hej Jeg har bestilt en wii, og overvejer at købe nogle "rigtige" gammeldags controllere dog skal de skal være trådløse. kan man bare bestille denne og koble den til eller er det en anden løsning? kan se på nogle spil det burde kunne fås http://www.amazon.com/Gamecube-Wavebird-Wireless-Controller-Platinum/dp/B00005BOSF Mvh Martin |
Er du wii nørd?
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
|
|
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.
|
Nu er det godtnok min kone's Wii, men jeg vil også sige at det er jo bevægelses-tingen som gør Wii speciel - dette vil en normal controller jo fjerne. |
|
Wii Fit er den mest geniale opfindelse nogensinde - næstefter Wii'en selv selvfølgelig! Jesper: Har du prøvet at bokse i Wii fit? Sådan et 10-minutters program kræver altså et efterfølgende bad :+) |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
|
[:'(] Vrææææææææææææææææææææl, mit fjernsyn er i stykker, så jeg har ikke kunnet bruge min Wii i laaaaang tid og jeg saaaavner den!! Wii Fit er genial! ~ |
|
jep er helt med på ideen med den er at være en mere aktiv del af spillet :-) og har da også bestilt wii fit, det var egentlig denne som gjorde jeg kunne overtale kærsten til vi skulle have den... meeen jeg har købt super smash bros og tænkte at en alm controller eller to ville være guld værd til dette spil :-)
|
|
Jeg kunne også godt finde på at købe en gammeldags controller, men det er fordi at jeg er så nostalgisk at jeg fristes til at købe de gamle Sega-spil som man nu kan få til Wii, og der er man nødt til at have sådan en. ~ |
|
når nu jeg er igang... er der nogle som har nogle gode fif til spil? har allerede bestilt wii fit, mario car, super smash bros, smarty pants og rampage total destruktion de sidste to tror jeg ikke er det helt vilde dog kostede de ikke meget over en hund |
|
Du skal have Super Mario Galaxy, hvis du ind imellem har tid sammen med Wii'en alene. |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Bliv gratis medlem