Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du wii nørd?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 10:44
Synes ideen går lidt af wii hvis du vælger at købe oldschool controllers til. Wii er jo netop lavet til bevægelse og de fleste spil til wii fungerer virkelig godt. Så drop den gamle controller og køb 4 wii motes med vedhæng til.. Det er alle pengene værd. Invester yderligere i et par lækre spil - også selvom wii sport er en evig sjov social udfordring. Ved det desværre ikke noget om hvordan en evt gammeldags controller kan sættes til. :) god fornøjelse

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:02

Nu er det godtnok min kone's Wii, men jeg vil også sige at det er jo bevægelses-tingen som gør Wii speciel - dette vil en normal controller jo fjerne.

MEN, jeg har set at Nintendo har lavet en normal controller til Wii. Men om den er trådløs ved jeg så ikke, da vi ikke har sådan en.

Til gengæld vil så lige tilføje at deres Wii-Fit-plade er noget af det mere avancerede stykke konsol-gear jeg har set. Min kone bruger den en del til diverse ballance/trænings-øvelser og spil. Jeg er mildest talt imponeret over hvad den kan registrere af bevægelser blot baseret på ens vægt og hvor kroppens tyngdepunkt ligger. Og så er ski-slalom altså noget der giver noget i benene skal jeg hilse at sige fra min egen erfaring.... Cool

/Jesper

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:07

Wii Fit er den mest geniale opfindelse nogensinde - næstefter Wii'en selv selvfølgelig!

Jesper: Har du prøvet at bokse i Wii fit? Sådan et 10-minutters program kræver altså et efterfølgende bad :+)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:43

[:'(] Vrææææææææææææææææææææl, mit fjernsyn er i stykker, så jeg har ikke kunnet bruge min Wii i laaaaang tid og jeg saaaavner den!! Wii Fit er genial!

~
Anja
(p.t. for nærig/fattig til at købe nyt fjernsyn når det kun er Wii'en jeg bruger det til)

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 18:43

jep er helt med på ideen med den er at være en mere aktiv del af spillet :-) og har da også bestilt wii fit, det var egentlig denne som gjorde jeg kunne overtale kærsten til vi skulle have den...

meeen jeg har købt super smash bros og tænkte at en alm controller eller to ville være guld værd til dette spil :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:46

Jeg kunne også godt finde på at købe en gammeldags controller, men det er fordi at jeg er så nostalgisk at jeg fristes til at købe de gamle Sega-spil som man nu kan få til Wii, og der er man nødt til at have sådan en.

~
Anja

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 21:51

når nu jeg er igang... er der nogle som har nogle gode fif til spil?

har allerede bestilt wii fit, mario car, super smash bros, smarty pants og rampage total destruktion de sidste to tror jeg ikke er det helt vilde dog kostede de ikke meget over en hund 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 07:33

Du skal have Super Mario Galaxy, hvis du ind imellem har tid sammen med Wii'en alene. Party!!!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 09:43

Jeg har tænkt på at købe en Wii her til vinter.

Er der nogen der kan give et bud på hvad det koster alt i alt

med det nødvendige for at f.eks. stå på ski. ( minus TV for sådan en har jeg, Anja :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)