men nu handler det om selve design mesige, og skaffe reklame kunder "jeg vil ikke oplyse nermere da jeg er bange for at nigne skal stjæle konceptet "
hilsen jesperjet
Drop paranoiaen ... med den attitude kommer du ingen steder! Der er ingen der gider stjæle dine ideer, værdien i dine ideer ligger ikke i en beskrivelse af det men i de tanker du har gjort dig og i det netværk du har opbygget ... mv.
Det der lyder dybt useriøst ... har du en matematisk formel som er så stor og tung at du ikke kan lave den på en almindelig pc (og ja ... en mac er også en almindelig pc ... de er bare fabrikeret af et firma der hedder Apple) så mangler du en masse viden ... f.eks. om hvad det kræver for at lave den slags af clustering maskiner.
Men igen, det kan godt være mig der ikke forstår sammenhængen eller dig der har problemer med at beskrive klart nok hvad du mener. Jeg har forstået at du skal have hostet et projekt som kræver en masse maskin-kraft og den slags gør vi en del i og jeg vil gerne give dig lov til at ringe så skal jeg se om jeg kan svare på dine spørgsmål.
jeg gør faktisk det her hver eneste dag og tror du at jeg ville hoppe ud i det her vis jeg ikke vidste hvad jeg gjorde.
og i øvrigt har jeg asperger syndrom der gør at jeg ikke helt kan forklare hvad jeg menner med dette. Jeg er IKKE ligefrem grøn i faget
jeg gør faktisk det her hver eneste dag og tror du at jeg ville hoppe ud i det her vis jeg ikke vidste hvad jeg gjorde.
SNIP
Jeg er IKKE ligefrem grøn i faget
Ja jeg tror du er grøn i faget, og det gør absolut intet. Det betyder bare at du har brug for mere hjælp end folk der har prøvet det tusinde gange før.
Mht. asperger så kan jeg kun sige velkommen i klubben, og jo sådan nogen som os kan også godt lære at kommunikere, og det er imperitativt at vi gør det især hvis vi nogensinde vil andet end at leve af kontanthjælp og almiser fra det offentlige.
og lige til en reminder og jeg har planer om at fusionere mac og microsoft på en mac
Eh...vrøvl? :)
det kan man godt
vis du gad at være en smule mere seriøs og stop med at stå at kritisere og prøv at undersøge det du snakker om for vis du gad og gi dig tid og gå ind på forumer og læse så står det der altså på et todelt system
SNIP
Jeg er IKKE ligefrem grøn i faget
Ja jeg tror du er grøn i faget, og det gør absolut intet. Det betyder bare at du har brug for mere hjælp end folk der har prøvet det tusinde gange før.
Mht. asperger så kan jeg kun sige velkommen i klubben, og jo sådan nogen som os kan også godt lære at kommunikere, og det er imperitativt at vi gør det især hvis vi nogensinde vil andet end at leve af kontanthjælp og almiser fra det offentlige.
Hvor gammel er du og hvor kommer du fra?
du vil ikke tro mig vis jeg sagde min alder.
og jeg har læst ca. 12+ bøger om programering
jeg har 4 familie medlemer som der også er programøre og jeg har spurgt dem og de siger at det lyder rigtig og det forholder jeg mig altså en hel del mere til end fra en jeg ikke kender.
og jeg har lavet flere programer både software og internet løsninger
Hvorfor skulle du lyve om din alder? Med mindre du er 12 år gammel og ikke tror vi kan gennemskue dig hvis du lyver?
jesperjet:
og jeg har læst ca. 12+ bøger om programering
Hvad er din pointe med det? Tror du det at læse 12 eller flere bøger gør dig til ekspert? Jeg har læst flere hundrede bøger om programmering, og jeg ser ikke mig selv som ekspert af den grund!
jesperjet:
og jeg har lavet flere programer både software og internet løsninger
Det er sådan nogle udtallelser der får mig til at tvivle på dine evner, "internet løsninger" og "software" er i princippet det samme, så din måde at sige det på virker som en der ikke ved hvad han taler om.
Det kan man muligvis godt, men det du siger giver stadig ikke mening. Du skal blive bedre til at formulere dig , ELLER huske at folk ikke forstår hvad du siger når du vrøvler og derfor opfører dig derefter. Dvs du skal f.eks. ikke indgå i en diskution med mig når du ved at jeg ikke har forstået hvad du egentlig påstår. Jeg sagde ikke at det du sagde var umuligt, jeg sagde bare at du vrøvlede. Altså at din besked ikke gav nogen mening.
jesperjet:
vis du gad at være en smule mere seriøs og stop med at stå at kritisere
Jeg er skam seriøs og hvis du ikke kan tåle konstruktiv kritik er du på det forkerte forum!