Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mac en god envestering?

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en internet side og jeg vil helst have en mac. - men er mac den rigtige?

Jeg skal tilslutte nogne externe harddiske, og jeg har jeg har forsøgt at

at undersøge det. Men det er ret forvirende, da der ikke står noget konkret om det. Email

Skriv endelig jeres erfaringer om mac.Email

tak  

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:15

Er det en mac computer eller er det community .mac du snakker om?

Det er lidt svært at sige om en macbook eller macbook air, men du får i hvert fald design for alle pengede ;-)

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er en mac computer "mac pro til 20,000 dkr." sådan cirka Hmm 

www.store.apple.com

Og så lidt extra udstyr.

Og nogne externe harddiske

Microsoft office:mac men det afhænger af om det der er på mac´en i forvejen er bedre end Microsoft office:mac.

Tak for dit indlæg.

jesperjet@sol.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:27

Jeg forstår ikke stadig hvad du helt præcist mener.

Du kan vel bare bruge den computer du har nu?

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Har selv 2 af slagsen :o) Du kan roligt købe en Macbook Pro da den dækker alle behov. Hvis du er vant til PC kan windows installeres på Macbook Proen hvilket gør at du kører med 2 styresystemer (Win & OSX).

M.h.t. externe harddiske: Dette er intet problem, kører selv med 5 af slagsen UDEN problemer!

Alt i alt er Proen en super maskine. Har aldrig fortrudt mine køb og vender helt sikkert IKKE tilbage til PC.

Håber dette er en lille hjælp.

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 20:10

Kevin:

Jeg forstår ikke stadig hvad du helt præcist mener.

Du kan vel bare bruge den computer du har nu?

altså det her er bare for at beslutte mig om det skal være mac eller microsoft

Men nej, ikke rigtig. For det er en microsoft vista: home premium

og det kan godt være at upgradere den til ultimate koster kun 4,000 kr.

men det er mere det at det skal se ordentlig ud, for det bliver internationnal side. Som der kommer til at blive vist 

i størstedelen af verden, 

og jeg har 4 personer som skal hjælpe mig, med projektet.

Men indtil nu har det været nok med min vista til at programere:

men nu handler det om selve design mesige, og skaffe reklame kunder "jeg vil ikke oplyse nermere da jeg er bange for at nigne skal stjæle konceptet Huh?"

hilsen jesperjet

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 20:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

pecoart:

Har selv 2 af slagsen :o) Du kan roligt købe en Macbook Pro da den dækker alle behov. Hvis du er vant til PC kan windows installeres på Macbook Proen hvilket gør at du kører med 2 styresystemer (Win & OSX).

M.h.t. externe harddiske: Dette er intet problem, kører selv med 5 af slagsen UDEN problemer!

Alt i alt er Proen en super maskine. Har aldrig fortrudt mine køb og vender helt sikkert IKKE tilbage til PC.

Håber dette er en lille hjælp.

Altså du må egentlig gerne uddybe det lidt nermere. Og der kommer lige en del spørgsmål 

1. Hvor mange usb porte er der i en mac pro.
  2. hvordan er selve designet i skrive bordet på mac´en.
  3. er den bruger venlig.

men det der har været en stor hjælp mange takBig Smile

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

www.apple.dk giver alle disse svar.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:32

Nu har jeg læst denne tråd flere gange, og jeg fatter simpelthen ikke hvad det er du spørger om.

Som jeg læser det, så vil du anskaffe dig en Mac fordi du skal designe en hjemmeside som skal se ordentlig ud. Hvis det er tilfældet, så er det da fløjtende ligegyldigt om du bruger PC (eller microsoft som du kalder det) eller om du bruger Mac, det er jo ligesom den person der sidder ved tasterne der afgør den side af sagen.

Jeg beklager, men jeg forstår ganske enkelt ikke dit spørgsmål, kan du ikke uddybe det lidt mere så jeg ikke skal ligge søvnløs over det Tongue Tied

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 20:44

Oxkjær:

Nu har jeg læst denne tråd flere gange, og jeg fatter simpelthen ikke hvad det er du spørger om.

Som jeg læser det, så vil du anskaffe dig en Mac fordi du skal designe en hjemmeside som skal se ordentlig ud. Hvis det er tilfældet, så er det da fløjtende ligegyldigt om du bruger PC (eller microsoft som du kalder det) eller om du bruger Mac, det er jo ligesom den person der sidder ved tasterne der afgør den side af sagen.

Jeg beklager, men jeg forstår ganske enkelt ikke dit spørgsmål, kan du ikke uddybe det lidt mere så jeg ikke skal ligge søvnløs over det Tongue Tied

Jo det kan jeg godt.

det er på grund af selve formlen der er til denne hjemmeside, er en matematisk formel. Og jeg derfor prøver på at indkrænse. Om det er mugligt at få den op på en (HB/TB)*??????? løsning om den er i stand til at kunne indholde disse informationer.

for microsoften eller pc´en er ikke en der kan tage en fibre bredbånds løsning af 100 mbit. for så kommer det faktisk til nogenlunde at koste det samme. hvis jeg husker korektHmm

og så er det mere bruger venligheden  for dem der skal hjælpe mig dette projekt. og det lød måske for teknisk.Geeked

hilsen jesperjet

ps. det er en stationær mac pro

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)