Og ligenu er du ved at skræmme de folk væk som rent faktisk forsøger ... godt gået. Og nej jeg vil ikke skrive en bog om dit liv ... jeg er godt igang med den om mit eget. Derudover skal du passe på hvad der "rager" hvem noget ... 95% at drive en forretning, eller en hjemmeside om du vil, drejer sig om at netværke. Det vil sige at kende andre mennesker, hjælpe dem og hjælpe hinanden. At spørge om hvor du kommer fra, eller hvilken skole du går på, eller hvilken type morgenmad du foretrækker rager mig som sådan ikke noget, men det er det som kaldes Small talk. Det bruges til at starte en samtale, og i sidste ende til at lære hinanden at kende. Igen vil jeg anbefale dig at lytte til dem med mere erfaring, Anders her kan f.eks. fortælle dig en masse om drit at hjemmesider da han, ligesom jeg selv, har arbejdet en del med den slags igennem tiden. Jeg kan hjælpe dig en del med det som jeg tydeligt kan se her er dit store problem, nemlig kommunikation, og det kan jeg sige fordi jeg netop har været igennem samme helvede som du er på vej igennem nu. Du er irriteret på mig og du er sikkert også inderst inde uvenner med mig, det er du udelukkende fordi du ikke kan læse mig! Du tror jeg er ude på at sabotere dig eller miskreditere dig og derfor opfører du dig defensivt og dermed skaber du en konflikt der ikke er nødvendig. Either way, nu gider jeg ikke bruge mere energi på det her. Held og lykke med projektet :) |
alt i alt
af hvad jeg har hørt, er mac den helt rigtige løsning til tak for næsten alle gode indlæg. Men med undtaelser.
og nej jeg er ikke 14
men bliv endelig ved med at skrive om jeres erfaringer for det har virkelig hjulpet mig.
mange mange tak
hilsen jesperjet
Bliv gratis medlem