Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgemaskine tilbud - god eller dårligt?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer -

 
Spændende forum her :) Godt jeg fandt det - for jeg er muligvis ved at binde mig til et tilbud jeg har svært ved at finde ud af om er godt eller ej?
 
 
^Jeg er faldet over det her tilbud, men umiddelbart kan jeg ikke gennemskue hvordan de kan GARANTERE mig 1000 unikke besøgende i trafik? Eller, dvs. det kan jeg også selv, ved at tilmelde mig til forskellige klik -services og traffic generators :) men det er jo ikke det jeg vil. Jeg vil gerne have kvalitetstrafik.
 
Er der nogle der kan svare mig på, hvordan de kan give sådan et tilbud? Altså - jeg mener - hvordan kan de sørge for min. 1000 unikke besøgende i trafik?
Har det en risiko for mig og mit website?
 
mojn mojn
Cars10
 
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Min personlige mening om steder hvor man betaler for at få hits på sin side er latterlige...

Jeg kan bare sætte en server op til evt at ha en proxy liste hvor den så gik på din side og gav dig 1000hits om dagen og penge i min lomme...

Derfor synes jeg du skal lade folk komme til dig evt via en annonce i avisen eller måske radioen?
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft hørt om WeSecureIt''s strategi tidligere. Jeg kan desværre ikke huske hvad det var i detaljer, men det lød bare ikke godt...

Vil også sige, at du kunne tilmelde dig selv til en klikservice, i en eller anden forstand.
 
Men det grundlæggende der ligger i deres "aftale" er, at du garanteres et vis antal besøg. Jeg kender til søgemaskineoptimering, hvor man arbejder med pay per click udfra de søgeord, der er gennemarbejdet i optimeringen (vi tilbyder det naturligvis selv). Skulle uheldet være ude og optimeringen ikke er udført ordentligt betaler kunden heller ikke noget som helst. Men at betale på forhånd for et vis antal besøg, synes jeg lyder forrykt.
 
Derudover vil jeg dog pointere at det kun er 1/3 der klikker på AdWords-annoncen, mens de sidste 2/3 benytter sig af de organiske resultater.
 
Det er værd at tage med i dine betragtninger når du tænker seo kontra ppc

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige kigget deres referencer igennem. De skulle have lavet noget seo for et firma der hedder kjær & kjær. Dem kan jeg ikke finde i google''s index.

Så har de lavet noget for Constructor Danmark A/S. Jeg kan ikke se at deres sider er optimeret. Der er ikke lavet titler på siderne. Der er ikke lavet overskrifter på siderne. Det eneste, jeg kan forestille mig at de har gjort, er at lægge en masse keywords ind i meta-taggen. Det får man altså ikke resultater af.

Som jeg vurderer deres referencer ville jeg sige nej tak. Jeg kender ikke andet til dem end det jeg har set på deres website.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender dem også kun gennem en som kender en, som kender en der kender dem

Men hvad flot er, er at de ligger nummer 1 udaf 17000 resultater på trafikkampagne *LOL*

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvad flot er, er at de ligger nummer 1 udaf 17000 resultater på trafikkampagne *LOL*



Og på side 17 ved en søgning på søgemaskineoptimering, som deres sider er optimeret til.

De skriver på deres sider at de åbner en afdeling i Jylland, så de må jo have kunder.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har de såmænd også...

Men de har altså haft en afdeling i Jylland tidligere, kan jeg huske. Tilbage i 2003 kendte jeg en der havde et telemarketingsfirma som solgte for dem (og vist stadigvæk gør det). Der blev altså hamret nogle salg afsted...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan svare mig på, hvordan de kan give sådan et tilbud? Altså - jeg mener - hvordan kan de sørge for min. 1000 unikke besøgende i trafik?


Har det en risiko for mig og mit website?


Spørg dem om:

Hvor kommer trafikken fra?

Er det relevant trafik. Du vil nok hellere have 20 besøgende, som køber en vare/ydelse end 1000 der bare smutter igen.

Skal der laves ændringer på mit site? Hvilke?

Sig du vil se nogle referencer.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste råd er at researche lidt. Find ud af hvem der står bag firmaet og reseach dem også. Find ud af hvad de tidligere har lavet og hvad folk siger om dem rundt omkring. Det skulle give dig et bedre grundlag for at finde ud af om du overhovedet gider samarbejde med dem.

Herefter må du så se på det konkrete tilbud og produkt ...
Såvidt jeg kan se, er der tale om et eksternt promotion site her - du får således ikke dit eget website optimeret. Du får (måske) trafik mens sålænge du betaler - ikke mere. Det behøver der såmænd ikke være noget galt i - du skal bare vide det. Det er dog vigtigt at du finder ud af hvordan deres sites sættes op, da det i værste fald kan have negativ indflydelse på dit eget website i søgemaskinerne. Jeg ville bede om at se nogle eksempler eller få en nærmere forklaring på dette. 

Jeg kan ikke lige se hvordan deres garanti er udformet, men i pricippet kan man sagtens lave garantier på levering. Det betyder jo ikke nødvendigvis at man altid kan levere det garanterede, men at man f.eks. ikke skal betale med mindre garantien opfyldes. Men som sagt kender jeg ikke udformningen af deres garanti.

Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
tak for alle jeres svar...

Dvs. at de opretter et nyt website for mig? Men så kan jeg vel i princippet selv oprettet det, og tilmelde det til søgemaskine indexne. Eller har de en smartere måde at gøre det på?

Er der nogle der kan forklare nærmere, hvad fordele er, ved at de opretter siden hos dem, og ikke optimerer på min egen side?

Jeg har siddet og kigget lidt nærmere på det. De kan vel ikke sikre mig trafik fra dag 1? Det skal vel under alle omstændigheder først i de forskellige indeks. Og hvad er fordelen ved at bruge "Cloaking" ?

tak jeg blir klogere...
Side 1 ud af 3 (26 indlæg)