Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgemaskine tilbud - god eller dårligt?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, det var da så lidt

Ved ikke om de har en smartere måde at gøre det på, da jeg ikke ved hvordan du ville gøre det Men de ville sikkert optimere det enkelte site efter søgemaskineoptimeringens gyldne regler. Dette kan du dog også selv lave. Det er faktisk let ved at følge nogle af de mange gpde råd der er på Mikkels www.JoyZone.dk eller vores egen tidligere artikel på http://www.refocusmedia.dk/default.asp?mainmenu=51
 
De optimerer vel på en ny side, fordi det er "lettere". De har vel nogle værktøjer der gør det automatisk... Jeg ville også anbefale at det blev gjort på Jeres eget site, men der kan jo være så mange ting der ligger til grundlag for deres valg af optimering.
 
Hvornår du begynder at få trafik på den enkelte side, skulle (teoretisk set) først være når siden er indekseret.
 
Fordelen ved Cloaking er at vise et indhold for brugeren og et andet indhold for søgemaskinen. Dette gøres f.eks. i forbindelse med at skjule noget kode for de mange kopister der findes derude. Det gøres hvis brugeren kommer fra en engelsk IP-adresse, således at siden vises på engelsk i stedet for dansk. Men jeg tror ikke det er cloaking de tilbyder... Faktisk er jeg næsten helt sikker

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordelen er jo for dem at de bare kan slette det site de har oprettet, når du ikke ønsker at bruge deres service mere. En anelse svære at rette alle de ændringer der er på dit site tilbage, og du har dem jo, hvis du f.eks. har taget en backup.

Det smarteste er helt klart et optimerer dit eget site eller få en til dem.
 
Hvad er adressen til din side, så kan vi måske komme med lidt råd til hvad der kan gøres bedre

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordelen ved denne løsning er, at du ikke skal bekoste udviklingsomkostningerne selv. Men naturligvis kan du lave det hele selv, på samme måde som du kan bygge din egen bil, dit eget hus og passe dine egne børn. Spørgsmålet er bare hvor man bruger sin tid bedst.

Om du skal bruge en off-site løsning som den du har set på, eller om du skal optimere dit eget website (on-site) er et strategisk valg. Problemet er, at de fleste leverandører i markedet har et par standardprodukter på hylderne som de forsøger at sælge til alle. Det er de færreste som kan tilbyde kvallificeret rådgivning i forbindelse med at finde ud af hvad der er det bedste valg for dig.
 
Men uanset hvad, vil jeg gerne slå fast med syvtommer søm: Tilmelding til søgemaskiner har INGEN SOM HELST possitiv effekt, så at sælge en "tilmeldingsservice" er efter min bedste overbevisning FUSK! Det er tom luft i hullede poser.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

> Det smarteste er helt klart et optimerer dit eget site eller få en til dem.

Dette er endnu et godt eksempel på "her er EN løsnng som er bedst for dig" retorikken, som desværre er en HELT forkert måde at gribe det an på. INGEN kan vide hvad der er bedst for dig uden at kende til en masse detaljer omkring din virksomhed, marked, budget, eksisterende website, konkurrenter etc. Det tager meget forarbejde at lave et kvalificeret strategisk valg - det er ikke noget man bare flår ned af hylden med et standardsvar som ovenstående - eller et helt andet.
 
Det ville svare til at ringe til din mekaniker og spørge hvad det koster at reperere din bil uden at fortælle hvilken bil det er eller hvad der er galt. De fleste mekanikere vil sige som jeg: Lad os se på den først, så kan vi komme med et bud på en løsning og en pris.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld Mikkel, tager det i mig igen.

Altid haft indstillingen at det er bedre at have noget på site eget domæne men selv kan styre og har kontrol over, end at have noget eksternt man ikke kan styre. Men ja, bære vist præg af uvidenhed.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke undskylde :)

Virksomheder køber masser af markedsføring i eksterne medier - TV, radio, aviser, AdWords osv. hvor værdien ikke er vedvarende på samme måde som med f.eks. Organisk optimering, "reputation marketing" eller PR (til en vis grad). Det ene udelukker ikke det andet og begge dele kan være godt. Men i hvilken ballance de forskellige medier og metoder skal bruges er og bliver et strategisk valg, der bør tage udgangspunkt i den enkelte virksomhed. Med en "one size fits all" filosofi får man aldrig et sæde der passer til ens røv :)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/5/2006 9:49:46 AM Forfatter: Mikkel deMib

Med en ''one size fits all'' filosofi får man aldrig et sæde der passer til ens røv :)

Det KAN jo ikke formuleres bedre

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

tak igen

cygnet - sitet eksisterer ikke endnu, det er et vi først påregner at have færdige til sommeren, men ellers mange tak for tilbuddet :)
 
Det ku da være meget interessant at lære lidt mere om, hvordan det der "hosting" af et kampagnesite rent praktisk foregår? Jeg er godt klar over som du siger mikkel... at man så os kan lave sin egen bil, sin egen osvosv. ... men lægge de så mine "kampagnesider" op på et "generelt" website i et i forvejen godt rankende domæne og så derfra sender trafikken videre til mig, eller hvordan foregår sådannoget rent praktisk?
 
Det skader vel aldrig at lære lidt i processen :)
 
Er der nogle her, der iøvrigt kan komme med samme slags tilbud? Det lader jo til at der er en del af jer, der har styr på det.
 
 
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen...

Jeg tror ikke der er nogen her der kan give et tilbud uden at have vurderet siden og omfanget af opgaven. Men jeg er 100% sikker på du kan finde nogle billige leverandører af søgemaskineoptimering herinde, men det er nok ikke den ende af prisskalaen vi ligger i
 
 Og vedrørende WeSecureIt, har jeg ingen anelse om hvordan de rent praktisk vil gøre det. Der er jo et hav af SEO-metoder derude, og mange SEO-firmaer har jo også denne standardiserede løsning, som skulle apsse til alle. Og det er her jeg synes Mikkels udtryk var sjovt

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

> Det ku da være meget interessant at lære lidt mere om, hvordan det der "hosting" af et kampagnesite rent praktisk foregår?

Der er ligeså mange muligheder som der er leverandører - og lidt til. Så det er umuligt at vide præcis hvordan de lige gør det. Det er derfor jeg anbefaler at du spørger mere ind til det og evt ser nogle eksempler. Hvis forklaringer lyder alt forkryptiske, hvis der mangler konkrete svar på konkrete spørgsmål og hvis de i det hele taget er lidt for hemmelige omkring deres metoder og praktiske udførelse ville jeg ikke bruge dem.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)