Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgemaskine tilbud - god eller dårligt?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cars10

Der er ingen der kan garantere noget som helst når det angår søgemaskiner... sådan fungere det bare ikke.  Jeg ville holde mig langt fra tilbud som denne.
 
Det bedste (og billigste) du kan gøre er at få søgemaskineoptimeret din hjemmeside.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

> Der er ingen der kan garantere noget som helst når det angår søgemaskiner... sådan fungere det bare ikke.

Du kan da sagtens give en garanti på dit arbejde, f.eks. i stil med: Hvis jeg opnår X resultat bebater du Y kroner, ellers ikke.
 
Realkreditselskaberne tilbyder tilsvarende en "rentegaranti" - det betyder jo heller ikke at de kan bestemme renteudviklingen i Danmark, men at der ydes en økonomisk garanti for konsekvenserne.
 
Tilsvarende garantier kan du finde i mange brancher og det er der intet galt i. Og det er i hvert fald helt forkert at sige at sådanne garantier ikke kan udstedes.
 
 
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores firma blev kontaktet af de gode Wesecureit.. sød pige.. helt sikkert men hun vidste ikke noget om google... hun spurte hvormange unikke brugere jeg ville have på mit site..

 
"så mange du kan skaffe" :-) jamen det var fint så hun sendte et tilbud på 25.000 unikke om mdr for 50.000.-
 
Og hun ringede tilbage og spurte om vi skulle gå igang... så spurte jeg hende om hun nu var helt sikker på de kunne løfte min side med 25K unikke om mdr ? jo helt sikkert..
 
Så sagde jeg hun lige kunne finde en referance kunde hvor de havde løftet med 25K om mdr så jeg lige kunne tale med dem om hvordan det var gået..
 
Siden har jeg ikke hørt fra dem... :-)
 
søg på google efter "søgemaskineoptimering" dem der kommer frem på første side ved nok lidt om hvad de laver :-)
 
Held og lykke.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står i næsten samme situation som dig...

 

Jeg indgik en aftale over 6 måneder, med at betale 3500,- plus moms pr. måned, for 1000 unikke besøgende pr. måned. Der gik flere måneder til at kampagnen var opsat, og der begyndte de at sende fakturaer. 9 måneder efter, har jeg kun modtaget ca. 1500 besøgende. Og jeg har ikke betalt, da jeg kunne se lige fra starten af, at det var på vej til at gå galt med den kampagne.

 

Desværre står jeg med en meget dårlig sag, da jeg har underskrevet, og der står at hvis der ikke leveres det aftalte unikke besøgende hver måned, vil det blive lagt til næste måneds leverance.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bryder mig personligt ikke om den slags aftaler, hvor der betales et fast beløb for at få et antal besøg. Hvis man skal indgå i aftaler om optimering via seo-udbyderes systemer/domæner bør man efter min mening kun betale for den faktiske trafik der leveres, eller de konverteringer der kommer ud af det.

Men, dette skal man naturligvis overveje INDEN man underskriver en kontrakt. Vi har aftalefrihed i Danmark, mellem virksomheder, OGSÅ hvis den aftale der indgås er dårlig. Sålænge det ikke er rent bedrageri, så er der intet ulovligt i det.

Jeg kan blot understrege, som jeg altid gør, at man som selvstændig erhvervsdrivende altid bør sætte sig rigtig grundigt ind i konsekvenserne af det man skriver under på. Og det gælder ikke bare søgeoptimering. Er der noget man ikke forstår, så må man enten spørge ind til det (og få detaljerne nedskrevet i aftalen) eller rådføre sig med eksterne rådgivere (f.eks. revisor, advokat eller folk med ekspertise i søgemaskiner). Man får sjældent ret meget ud af at pive over en dårlig aftale man selv har underskrevet.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan kun give dig ret Mikkel.

 

Jeg har været pinlig naiv, og virkelig troet på at jeg fik noget ud af aftalen, og må bare bidde i det sure æble, og som minimum lære noget af det, så jeg ikke kommer i samme situation igen. Jeg siger også sidenhen til kunder og andre, at de skal holde sig langt væk fra disse månedsbaserede aftaler, så de ikke kommer i samme situation.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)