Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på b-one.net og joker.com !!

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 4/4/2006 4:44:17 PM Forfatter: Bjarne Brusen Jeg vil også gerne anbefale www.abusiness.dk som også har en god support.

 
Jeg vil anbefale migselv, altså når jeg starter pr 1/9
Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er lidt uening jeg har brugt www.gratisdns.dk i flere år på nogen af mine domain med 100% tilfredshed, derimod blev jeg bedraget af www.inetc.net som efter jeg konfronteret dem med at de uretmæssigt havde hævet 9000 fra mit kredit kort uden at sende regning, huggede mine domain navne www.northern1.com  www.ClickPayandGo.com selv mit efter navn domain huggede de, fordi jeg natuligvis straks hævede min aftale med dem på server lejning.  Trods gentagende breve til dem fra Advokat har det ikke givet resultat, jeg har heldig at jeg kunne rede mine andre domains.  Der mangler reglere og rettigheder på nettet. Jeg har talt med det amerikanske domain registere de kan ikke hjælpe da Inetc har lock domained FJERNET mine korridinater selv om domainer var betalt for flere år frem i tiden. 
Så billig eller dyr, check internettet og undersøg hvem i bruger, jeg bruger i dag 1and1.com som jeg er rigtig glade for.
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/4/2006 6:06:17 PM Forfatter: Lejpvb
Jeg er lidt uening jeg har brugt www.gratisdns.dk i flere år på nogen af mine domain med 100% tilfredshed, derimod blev jeg bedraget af www.inetc.net som efter jeg konfronteret dem med at de uretmæssigt havde hævet 9000 fra mit kredit kort uden at sende regning, huggede mine domain navne www.northern1.com  www.ClickPayandGo.com selv mit efter navn domain huggede de, fordi jeg natuligvis straks hævede min aftale med dem på server lejning.  Trods gentagende breve til dem fra Advokat har det ikke givet resultat, jeg har heldig at jeg kunne rede mine andre domains.  Der mangler reglere og rettigheder på nettet. Jeg har talt med det amerikanske domain registere de kan ikke hjælpe da Inetc har lock domained FJERNET mine korridinater selv om domainer var betalt for flere år frem i tiden. 
Så billig eller dyr, check internettet og undersøg hvem i bruger, jeg bruger i dag 1and1.com som jeg er rigtig glade for.

Det er en træls historie...trist at der er nogen der ikke kan opfører sig ordentligt...
 
Jeg har også kun gode erfaringer med www.gratisdns.dk

Alt om både i Danmark

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
B-One varetager mine domæner - har endnu ikke oplevet problemer. Det fungerer fint - også support/kundeservice.
Men nu har jeg heller ikke store sites med tung trafik...
 
Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville selv aldrig bruge de billige steder som B-One, Web10, Cliche o.s.v til Firma brug... faktisk heller ikke engang privat... Jeg har prøvet at være kunde hos de fleste og har testet for venner...

Jeg ser altid og vil altid se ondt på Web10, B-One, Cliche, Webdomain, 1st Domain...
I mine øjn er de overnævte en flok (censur)...
Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/4/2006 7:58:27 PM
Forfatter: Ken Krejlgaard Poulsen
Jeg ville selv aldrig bruge de billige steder som B-One, Web10, Cliche o.s.v til Firma brug... faktisk heller ikke engang privat... Jeg har prøvet at være kunde hos de fleste og har testet for venner...


Jeg ser altid og vil altid se ondt på Web10, B-One, Cliche, Webdomain, 1st Domain...

I mine øjn er de overnævte en flok (censur)...

Hvad skulle iøvrigt sikre at dyre udbydere er bedre end billigere ?
Jeg startede med de billige, fordi jeg har rigtig dårlig erfaring med et par dyrere webhoteller.
Jeg har flere domæner ved b-one, og et enkelt ved web10 og cliche.
De kører fint, og jeg kan godt forstå, at der ikke er så meget service.
Det kan ikke betales med de ca. 100 kr vi giver pr. år.
Det ved de godt, derfor virker tingene bare
Jeg har oplevet god service fra dem ved at sende en
mail eller via deres kontaktformular.
Har også mange rigtig gode erfaring med gratisdns.dk
og kender flere, der anbefaler dem.
Har aldrig indtil nu hørt noget dårligt om dem.
Henning Buddig
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Og nu har B-One endda lanceret gratis support via en engelsk og dansk chat, hvor du kan få hjælp hele tiden. Det synes jeg er klasse

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Og de reklamerer med at de laver daglig back-up.
Men skriver ikke noget om restore mulighed
Jeg læste i et andet forum om en, der fik sin side hacket.
Han henvendte sig, men de havde ikke muliged for at hjælpe ham,
så back-up, det må man selv lave.
Den back-up, de laver er nok en full back-up til brug,
hvis deres server smutter...
Henning Buddig
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Igen... Hvor meget kan man forvente for de penge, som det nu engang koster? Der er ingen tvivl om at der er risici i forbindelse med et firma som B-One... Også rent seo-mæssigt. Men prisen taget i betragtning synes jeg personligt man får meget ud af det

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
[QUOTEOgså rent seo-mæssigt. [/QUOTE]

Det skal jeg lige have forklaret.
Side 3 ud af 5 (43 indlæg)