Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af murerfirma

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger nogle som kan fortælle mig hvordan jeg kommer igang med et murer firma.

Hvordan gjorde i ?

Hvad koster en opstart ?

Er tiden rigtig ?

Håber i kan hjælpe

Bor i stor kbh

Kommende Murermester
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 10:00

Har kigget lidt på siden og synes ikke jeg kan finde noget inde for mit område

Kommende Murermester
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 17:46
måske evt forslag til navn
Kommende Murermester
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 19:06

Hej Kasper

Der er nok ikke andre murer herinde på Amino, desværre. Men opstart er da heldigvis ikke så vildt forskelligt. Du ved som murer hvad du skal bruge af værktøj, firmabil osv., så du kan begynde at samle et budget. Da jeg startede op, søgte jeg råd hos en revisor, de kan hurtigt hjælpe dig med hvad der skal til og hvad der skal betales. Der findes en række revisorer der gerne tager et gratis møde, hvor du kan få lidt information og finde ud af hvad du skal arbejde med. 

Hvis du skal i banken og låne penge skal du virkelig have styr på tingene, din finansering, markedsføring, budgetteret indtjening osv. Så det er bare igang med at arbejde på sagen :)

Held og lykke med det!

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 21:12

Hej rasmus.

Tak for svaret :) Tror jeg vil forhøre mig hos en revisor. Heldigvis har jeg lidt kapital så banken kan jeg godt undvære lige pt.

Havde håbet nogle kunne fortælle lidt om dee såkaldte tilbuds sider Gratisbyggetilbud.dk og derud af... Har hørt utroligt meget dårlligt om byggetilbud.dk og 0os det skulle være gået ned :)

Men mange tak for svaret

Kommende Murermester
Tilmeldt 14. Aug 05
Skrevet kl. 13:12

Det der er med prisportaler er at deres effekt er meget forskellig, jeg har kunder der har stor udbytte af at være på prisportaler og jeg har kunder der ikke har så meget ud af det. Forskellen ligger også ved at du på disse sites skal være meget fokuseret på din pris, hvor nogle måske mere vælger at lægge vægt på kvalitet og kundeservice.

Jeg siger ikke de 2 ting kan kombineres, men det er et spørgsmål om at placere sig i markedet hvor man gerne vil være. De meget pris forkuserede for som oftest også de kunder der er meget prisfokuserede, det er dem der presser prisen og ikke tænker på så meget andet, ikke den bedste type kunde. Derimod er der nogle der satser på kvalitet og derfor tager en lidt højere pris for tingene. Så henvender du dig i højere grad til kunder der gerne vil betale for kvalitet og service, den type kunder tjener man lidt mere på.

Vælger man at gå igang med prisportaler skal man også vælge nøje og/eller evt. forsøge sig frem med de forskellige. Det er meget forskelligt udbytte det giver, fra virksomhed til virksomhed. Der er ikke endeligt svar på disse ting, men det er en jungle fordi der er rigtig mange og de lover alle en masse ting :)

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 17:27

Jeg må forhøre mig frem :)

Hvis en portal tager penge for det kan det vel trækkes fra ?

Kommende Murermester
Tilmeldt 14. Aug 05
Skrevet kl. 17:57

Selvfølgelig kan du det,det er en markedsføringsudgift.

Hvis det er muligt, så afregn gerne pr. klik. Det gør at du ikke skal betale for noget du ikke får, det er muligt hos mange af de store prisportaler. Det er også knap så dyrt, hvis man er i en opstartfase. 

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 18:14

okay, det vil jeg forhøre mig om.

Nu er det meste på plads men mangler bare navn :( øv

Kommende Murermester
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 18:26

rasmus lige et spørgsmål til ?

Hvis jeg vælger at betale moms af bilen og må køre privat, ryger min mulighed for at trække diverse service omkostninger fra ?

Kommende Murermester
Side 1 ud af 5 (50 indlæg)