Det der er med prisportaler er at deres effekt er meget forskellig, jeg har kunder der har stor udbytte af at være på prisportaler og jeg har kunder der ikke har så meget ud af det. Forskellen ligger også ved at du på disse sites skal være meget fokuseret på din pris, hvor nogle måske mere vælger at lægge vægt på kvalitet og kundeservice.
Jeg siger ikke de 2 ting kan kombineres, men det er et spørgsmål om at placere sig i markedet hvor man gerne vil være. De meget pris forkuserede for som oftest også de kunder der er meget prisfokuserede, det er dem der presser prisen og ikke tænker på så meget andet, ikke den bedste type kunde. Derimod er der nogle der satser på kvalitet og derfor tager en lidt højere pris for tingene. Så henvender du dig i højere grad til kunder der gerne vil betale for kvalitet og service, den type kunder tjener man lidt mere på.
Vælger man at gå igang med prisportaler skal man også vælge nøje og/eller evt. forsøge sig frem med de forskellige. Det er meget forskelligt udbytte det giver, fra virksomhed til virksomhed. Der er ikke endeligt svar på disse ting, men det er en jungle fordi der er rigtig mange og de lover alle en masse ting :)