Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af murerfirma

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bliver det lidt for teknisk for mig, er jo kun marketing mand :).

Der må være en flink revisor der kan hjælpe herinde et sted?. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 22:11

Har lige sendt en pm Yes

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:31

Hej Kasper.

Hvis du betaler moms af din bil kan du ikke trække udgifterne fra men du skal skrive alle dine kørte "erhvervs" kilometer ind i en kørebog, og så får du et fradrag på 3,35 kr pr km. Jeg har en rimeligt ny bil så det er klart det bedste alternativt for mig mht. min egen bil, men hvis det er en gammel smadre kasse du køber vil det andet nok at være at fortrække.. Når jeg skal ha biler til mine ansatte trækker jeg helt klart momsen fra da de jo ikke skal køre i dem i fritiden og så blir det jo selvfølgelig heller ikke så fin en bil som mester´s egenWink Der er vist godt nok også noget med at man også kan lave noget kombi noget, men det kender jeg altså ikke nok til at ku fortælle om..

Du spørger også om tiden er til at starte håndværks firma og det vil jeg klart mene det er, dog mærker jeg en del til at folk er rigtigt trætte af de "billige" firmaer som ikke er så stabile og kvaliteten heller ikke er i top, så hvis jeg skal komme med et godt råd så brand dig selv på at top kvalitet og hold fast i din første pris så skal det nok gå..

Held og lykke med det..

Mvh Mads.

Fra Holte
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Fra  Holte Malerfirma Skrevet kl. 00:18

Hej Kasper.

Jeg vil give dig samme råd som Mester Mads, mht. at brande dig selv på kvaliteten og ikke på prisen..Vil de have det billigst muligt tager de allivel ikke et dansk firma eller ihvertfald ikke et med danske ansatte.

Mht. til de tilbudsportaler, som du efterlyser erfaringer med, så har jeg og nogle af mine kolleger (også andre faggrupper end maler) prøvet dem, og de kunder, der henvender sig der er oftest ikke særlig seriøse eller vil vælge det absolut billigste tilbud uanset kvaliteten af arbejdet. Så vil du udføre kvalitetsarbejde, skal du ikke bruge tid på de portaler, men derimod reklamere via internet, avis mv.

Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:37

Hej

Det du ihvertfald klar bør overveje er at stifte et ApS eller et A/S. Så du undgår en personlig konkurs hvis selskabet pludselig går ned.

For at du kan stifte et selskab er der en række forhold du skal have styr på, herunder f.eks. navn, adresse, om du vil have bestyrelse o.s.v.

Du kan evt. se mere om dette på stiftelse af selskab.

Mvh

Troels 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:29

Mange tak for alle de svar, dejligt folk er så hjælpsome :)

Jeg starter det os op som aps.

Mester mads jeg vil gå vidre med dit forslag med hensyn til bil.

Kommende Murermester
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 12:33

Hvor har du sendt den til

Kommende Murermester
Fra Hjørring
Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 6
Fra  Flexmatemedia A/S Skrevet kl. 22:07

Hej Kasper

med hensyn til om tiden er til opstart af murefirma

syntes jeg bare du skal gå igang med det samme, en dygtig håndværker kan altid for arbejde som tiden er nu

Hvad er din timepris?

Jeg har nogle gange små mure jobs i kbh

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 22:10

regner mellem 350 - 380 Min læremester var så sød at give mig et indblik i det. har så valgt at sætte det lidt ned da jeg er alene og ikke har de store udgifter

Kommende Murermester
Fra Humlebæk
Tilmeldt 20. Jul 07
Skrevet kl. 22:53

Hej Kasper

Tillykke med at du bliver selvstændig.... smil.. et godt valg... en dejlig frihed.

Har du fundet ud af om du selv vil lave dit regnskab - eller om du ønsker lidt hjælp til det `?

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, hvis du ønsker det. 

Mvh

Betina

BEH Regnskab eller Regnskab Nord, Nordsjælland

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)