Til dem som har svært ved at forholde sig til Martin´s mange millioner kan jeg tilføje et eksempel fra parfume branchen. Alle de store firmaer sender alle sælgere på salgskursus hver tredie måned samtidig med at de introducerer et nyt produkt. Prøv at forestille dig at din virksomhed kom med 4 nye produkter/ydelser om året og alle sælgere blev trænet 4 gange om året. Tror du det ville give stor fremgang? Til inspiration for alle iværksættere Flemming |
mcsolutions:Bare lige for at bakke flemming op ... vi har kørt som de fleste nok ved i små 3 år, hvorefter vi har 1. jan 08 besluttede os for at give den en skalle, etablere kontorer og virkelig ekspandere. Det har pt. resulteret i 200% fremgang i de første 3 mdr af 08 i sammenligning med HELE 07.
Så jeg forventer noget i regning med 4-500% i forhold til 07 når året er omme, måske det kun er noget man kan gøre når man er relativt nystartet. Har ikke gjort mig erfaring inden for andet endnu, men alt hvad jeg har lært i min uddannelse og hvad min logik siger mig så kan en virksomhed på et hvilket som helst niveau, "tage sig sammen" og give forretningen ekstra fart på.
Jeg er spændt på at læse bogen for jeg syntes den lyder spændende, forventer jeg 20% ekstra fremgang? Nej , forventer jeg underholdning? lidt måske ... men snarere en blanding af underholdning og personlig udvikling. Jeg suger til mig af viden hvorfra jeg kan få den, om der er Martin der holder foredrag til Aminotastic, eller min onkel der fortæller mig om hvor vigtigt et 7-16 job er for ham er for den sags skyld irrelevant, deres erfaringer kan eller kan måske ikke, hjælpe mig i min hverdag og i min forretning. Men hvis ikke jeg lytter er det ihvertfald helt sikkert at det ikke hjælper mig.
Desuden er de par hundrede kroner jo ingenting i sammenligning med hvad f.eks. E-Pusher koster :)
Hvor må det være fantastisk inspirerende for alle iværksættere at læse om disse succes historier. Dejligt at nogen tør stå frem og sige: "Jeg har gjort noget fantastisk flot".
Min mormor som levede for 50 til 140 år siden havde som motto: "Man kan hvad man vil". Det var altså en del før The Secret, men det har altid siddet i mit baghoved dette enkle budskab.
Flemming