Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 7 ud af 41 (404 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Coach-Psykolog:

Martin Thorborg:

At jeg gerne bruger et par timer og nogle hundrede kroner på at bliver klogere og at du tilsyneladende ikke gør...
Man sådan er vi så forskellige.

Dbh martin

Med al respekt Martin, så har du læst nogle af mine holdninger til ovennævnte bog. Men det du siger dér er en ret så simpel generalisering, som du ikke har en meter belæg for.. Det må du kunne gøre bedre ;-)

Mvh
Michael

Det er muligt, men det er nu sådan jeg læser det du skriver.
At du gider at lave det ståhej for en bog til under en plov fatter jeg ikke, men det er jo din ret at ville det.
Nå, jeg vil bruge min energi på at læse bogen og se om jeg kan lære noget nyt..

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24

steinway:

Jeg har stor respekt for folk der deler ud af deres viden og erfaringer, men det postulat om at de der har fulgt rådene i bogen oplever en omsætningsfremgang på 20% har jeg ikke meget til overs for.

Skal jeg da følge alle 224 råd for at få 20% - hvis jeg kun følger 112 af rådene, kan jeg så forvente 10% ?  

Mit 20% udspil har givet så megen røre i Amino at min computer gik ned
hele dagen. Nej, alle får ikke en 20% omsætningsfremgang, de får måske
mere - eller rettere de får det mål de går efter. Personligt foretrækker
jeg at fokusere på fortjenesten, men mange forretninger har
omsætningsmål. Hvis du ønsker en 20% omsætningsfremgang, så skal du
naturligvis planlægge for at få denne fremgang. Du skal måske tage en
højere pris for din vare, du skal måske skifte dit sortiment ud, du skal
måske annoncere mere, du skal måske have et sælger kursus, du skal altså
gøre en masse ting for at nå dit mål og måske investere nogle penge. Du får en masse anvisninger i bogen på hvad du kan foretage dig ikke mindst bruge dine mentale kræfter for at nå dit mål. Du kan gøre hvad du kan forestille dig - du sætter selv begrænsningen.
Kan du ikke forestille dig en 20% fremgang - så får du den heller ikke.
Ingen virksomheder er i øvrigt blevet store af at tænke småt. Mange har til gengæld genereret vækstrater på over 50% over 12 måneder.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:37

De forventede vækstrater indenfor forskellige brancher er rimeligt nok meget forskellige. Indenfor mange områder på nettet vil en fremgang på 20% om året nærmest blive betragtet som om man er gået helt i stå - i andre brancher er det en flot vækst.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56

steinway:

Nu har jeg aldrig været stor tilhænger af rygklapperi for rygklapperiets skyld. Det er der jo ikke nogen der vinder noget ved.

Jeg har på intet tidspunkt kommenteret indholdet af bogen - hvordan skulle jeg kunne gøre det uden at læse den først? Det jeg har hæftet mig ved er salgsargumentet om en øget omsætning på 20% over et år. Hvis jeg skal tage den slags seriøst skal jeg bruge henvisninger...

Ellers svarer det jo til et af de utallige indlæg hvor folk sælger deres geniale ide der ikke kan undgå at blive en succes - den koster blot 500.000,- men du tjener dem hjem i løbet af tre måneder - det kan ikke gå galt...

Jeg synes det er fint at Flemming fortæller sin historie (ja, jeg har læst biografien) og det alene ville jeg mene var et super-stærkt salgsargument. Men den valgte løsning derimod kan jeg ikke få mig selv til at rose. 

Jeg går ud fra at du har læst om virksomheder der har haft over 50% fremgang på 1 år? Det kan altså lade sig gøre og mere til.
Kan du ikke forestille dig du fik en 20% fremgang så får du den heller ikke. Hvis du ønsker en 20% omsætningsfremgang, så skal du
naturligvis planlægge og investere for at få denne fremgang. Du skal måske tage en højere pris for din vare, du skal måske skifte dit sortiment ud, du skal måske annoncere mere, du skal måske have et sælger kursus, have mere personale, du skal altså gøre en masse ting for at nå dit mål. Du får en masse anvisninger i bogen på hvad du kan foretage dig ikke mindst bruge dine mentale kræfter for at nå dit mål. Du kan gøre hvad du kan forestille dig - du sætter selv begrænsningen.
Kan du ikke forestille dig en 20% fremgang - så får du den heller ikke.
Ingen virksomheder er i øvrigt blevet store af at tænke småt - så tænk stort.

Flemming 

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 00:05

Mikkel deMib Svendsen:
De forventede vækstrater indenfor forskellige brancher er rimeligt nok meget forskellige. Indenfor mange områder på nettet vil en fremgang på 20% om året nærmest blive betragtet som om man er gået helt i stå - i andre brancher er det en flot vækst.

Jeeps. Derfor er det også BS at skive.

De seneste to månder har jeg haft større omsætning end i hele 2006; men jeg vil nu hverken tilskrive det at have set The Secret, læst bogen "Tænk dig rig" eller lign.

Martin Thorborg: Hvor meget er det lige fremgangen er for Spamfigher? Det er da mere end sølle 20% (undskyld til dem som har synes 20% er noget).

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:11

Bare lige for at bakke flemming op ... vi har kørt som de fleste nok ved i små 3 år, hvorefter vi har 1. jan 08 besluttede os for at give den en skalle, etablere kontorer og virkelig ekspandere. Det har pt. resulteret i 200% fremgang i de første 3 mdr af 08 i sammenligning med HELE 07.

Så jeg forventer noget i regning med 4-500% i forhold til 07 når året er omme, måske det kun er noget man kan gøre når man er relativt nystartet. Har ikke gjort mig erfaring inden for andet endnu, men alt hvad jeg har lært i min uddannelse og hvad min logik siger mig så kan en virksomhed på et hvilket som helst niveau, "tage sig sammen" og give forretningen ekstra fart på.

Jeg er spændt på at læse bogen for jeg syntes den lyder spændende, forventer jeg 20% ekstra fremgang? Nej , forventer jeg underholdning? lidt måske ... men snarere en blanding af underholdning og personlig udvikling. Jeg suger til mig af viden hvorfra jeg kan få den, om der er Martin der holder foredrag til Aminotastic, eller min onkel der fortæller mig om hvor vigtigt et 7-16 job er for ham er for den sags skyld irrelevant, deres erfaringer kan eller kan måske ikke, hjælpe mig i min hverdag og i min forretning. Men hvis ikke jeg lytter er det ihvertfald helt sikkert at det ikke hjælper mig.

Desuden er de par hundrede kroner jo ingenting i sammenligning med hvad f.eks. E-Pusher koster :) 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 00:30

Hvis du vil ændre dit liv, så kræver det at du ændrer dit liv. Det lyder måske meget basalt, men det er der nok mange der glemmer - de skifter job, flytter, starter en anden virksomhed, prøver at sætte en ny ide til verden, men groft sagt, så handler det ikke om ideen, men om dig.

Det handler om at gøre ting på en bestemt måde frem for at gøre bestemte ting, og hvis de 224 råd kan lære dig bare en lille smule af det, så er det billige lærepenge.

Jeg er ikke iværksætter for pengenes skyld, men penge er mit værktøj til at nå mit mål om ultimativ frihed, nemlig friheden til at vælge. Og for at nå det mål, skal jeg tjene rigtig mange penge - så er vi alle ikke i det for pengenes skyld?

Ville du gøre det du laver nu, hvis du var, lad os sige, danmarks rigeste?

Jeg tror de fleste vil sige: nej da, så ville jeg ............................. (fyld selv den ud)

Jeg vil sige det enkelt - hvis du vil være rig, så beslut dig for det! :)

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:43

Også en til mig:-)

Livingspace

Græsted Hovedgade 37

3230 Græsted

CVR: 29007411

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:46

Profit:

Mikkel deMib Svendsen:

Jeeps. Derfor er det også BS at skive.

De seneste to månder har jeg haft større omsætning end i hele 2006; men jeg vil nu hverken tilskrive det at have set The Secret, læst bogen "Tænk dig rig" eller lign.

Martin Thorborg: Hvor meget er det lige fremgangen er for Spamfigher? Det er da mere end sølle 20% (undskyld til dem som har synes 20% er noget).

Jeg er ikke god til procentregning, men SPAMfighter omsatte således:

2003: 0 millioner
2004: 2.2 millioner
2005: 5.5 millioner
2006: 22 millioner
2007: 46 millioner

Og det er så vidt jeg kan se mere end 20 % om året.

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:18

Martin Thorborg:

Jeg er ikke god til procentregning, men SPAMfighter omsatte således:

2003: 0 millioner
2004: 2.2 millioner
2005: 5.5 millioner
2006: 22 millioner
2007: 46 millioner

Og det er så vidt jeg kan se mere end 20 % om året.

Dbh Martin

Du er da heller ikke nem at narre Wink 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 7 ud af 41 (404 indlæg)