Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 3 ud af 41 (404 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den vil jeg også gerne købe

Seritex / T-shirtshop.dk

Grønlandsvej 22

9900 Frederikshavn

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sjovt som det pludselig vælter ind med ordre efter Martin's "anderkendelse" og bestilling Big Smile

Skøøønt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08

Pens. Iværksætter:

NB: Amino tilbud til dem med CVR nr.: Få bogen for kun kr. 268,- frit leveret uden moms med faktura der forfalder efter 14 dage! 

Jeg vil gerne købe din bog.

Eudicon ApS
Åbogade 15
8200 Århus N
Att: Casper Hornstrup

Tilmeldt 12. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:21

Kenneth Boysen:

Sjovt som det pludselig vælter ind med ordre efter Martin's "anderkendelse" og bestilling Big Smile

Skøøønt

Hmm, det er høvdingen vel nærmest nødt til qua han selv beskæftiger sig med slige sager.. eller hva?

I øvrigt syntes jeg det er ganske interesseant, at en lang række iværksættere så let springer ud i et bogkøb om hvilket de ved - nærmest intet. Hvorfor lige vælge dén bog ud af de flere hundrede tusinde der er udgivet world wide gennem tiden? Tja, jeg syntes måske jeg er kommet et svar nærmere på det forchromede spørgsmål om, hvorfor annoncehajer har så let spil blandt iværksættere.. (ikke at jeg betragter forfatteren som annoncehaj altså - sådan til almen oplysning)

Mvh
Michael 
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 12:38

Coach-Psykolog:
I øvrigt syntes jeg det er ganske interesseant, at en lang række iværksættere så let springer ud i et bogkøb om hvilket de ved - nærmest intet. Hvorfor lige vælge dén bog ud af de flere hundrede tusinde der er udgivet world wide gennem tiden? Tja, jeg syntes måske jeg er kommet et svar nærmere på det forchromede spørgsmål om, hvorfor annoncehajer har så let spil blandt iværksættere.. (ikke at jeg betragter forfatteren som annoncehaj altså - sådan til almen oplysning)

Nu er der jo en lille forskel på 268,- og de flere tusinde kroner, de kære annoncehajer narrer fra folk.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Martin Thorborg:

Jeg kan sgu ikke rigtigt se det store problem.
Her er en mand der har prøvet en masse og som er villig til at dele ud af sine erfaringer for skallede 300 kr...
Med andre ord er risikoen begrænset og er der blot et enkelt guldkorn og mon ikke der er det, så er pengene tjent hjem mange gange..

Jeg vil gerne købe et eksemplar, kan du ikke sælge mig en og sende den og regning til:

Amino ApS
Att. Martin Thorborg
Nattergalevej 6, 2.
2400 København NV
Danmark

Dbh Martin

Hej Martin
Tak for din tillid. Bogen vil blive sendt fra Spanien uden moms, men jeg behøver dit CVR nummer. (Det gælder også alle de andre Aminoer som har bestilt min bog)
Jeg har selvfølgelig læst din bog og finder den både spændende og interessant. Min bog er markant anerledes. Den er en håndbog og ikke så meget en selvbiografi. Når man læser en selvbiografi skal man selv tænke: "Kan jeg bruge den ide i min forretning og hvordan gør jeg det?"
Min bog har rigtig mange afsnit og man kan slå ned på lige det problem man ønsker at løse.
Jeg er sikker på at du også kan bruge et godt råd eller 10 af dem jeg stikker ud. Min tankegang er nok en del lig din nemlig kontroversiel - altså anerledes en det "normale".
Tak også for muligheden at jeg kan bruge din hjemmeside til at gøre opmærksom på min bog.
Så er der i øvrigt rigtig mange dejlige Aminoer her, der læser og skriver på hjemmesiden. Tænk at en gammel dreng som mig på 63 år kan få gode brugbare råd af disse Aminoer! Tak for det.
Mange hilsener

Flemming Hasselriis

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:59

Coach-Psykolog:

Kenneth Boysen:

Skøøønt

Hmm, det er høvdingen vel nærmest nødt til qua han selv beskæftiger sig med slige sager.. eller hva?

Mvh
Michael 

Jeg er ikke nødt til noget som helst, jeg syntes bare bogen lyder spændende og den vurdering gør jeg efter at have læst websitet igennem. Specielt biografien giver et rigtig godt indblik i en mand der har prøvet meget og helt sikkert kan lære noget fra sig..
Michael, hånden på hjertet, har du selv ulejliget dig med at læse biografien før du for i blækhuset?

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:00

Og CVR: 30581199

Dbh Martin

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 13:01

Pens. Iværksætter:

Bogen vil blive sendt fra Spanien uden moms, men jeg behøver dit CVR nummer. (Det gælder også alle de andre Aminoer som har bestilt min bog)

Mange hilsener
Flemming Hasselriis 

Hej Flemming,

Hvis jeg var dig, så ville jeg bruge 15 minutter på at slå samtlige CVR.nr. op på de forskellige bestillinger på www.cvr.dk, ellers er mit gæt, at du mister over 50% af ovenstående bestillinger, da de sandsynligvis er afgivet som en hurtig indskydelse. Derudover kan mange slet ikke huske sit eget CVR.nr (ikke at det nødvendigvis er gældende for de ovenstående personer), og disse personer vil måske opleve det som en ekstra barriere, som gør, at der ikke lige følges op på bestillingen igen.

Mit CVR-nr: 29 53 58 17

Hilsen Martin

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:12

Birgit - Min-mave.dk:

Min-mave.dk v/ Birgit Larsen

Gejsingvej 35A

6600 Vejen

og  Cvr : 29285136