Mit cvr nummer er 31207819 Copenhagen Youth Card William Hass Knuthenborgvej 15 2500 Valby |
og 1 stk. til
deside.dk
v/Ole Thorup
Enebærvej 60
8600 Silkeborg
cvr: 30414950
Hej Martin Hånden på hjertet, så har jeg læst sitet igennem. Jeg er specielt imponeret over, at forfatteren kunne få et job som salgsingenør uden en ingenøruddannelse - det kunne jeg rigtigt godt tænke mig at vide hvordan gøres!! Jeg vil i øvrigt håbe, at forfatteren ville smide nogle smagsprøver fra bogen på sitet - det ville alt andet lige gøre det lettere at vurdere kvaliteten af både indhold og form. For den der med de 20% - den strør alle jo om sig med.. Mvh
|
Fuck da det med de 20 %... Om det er marketing-gas eller realiteter, er da bedøvende ligegyldigt. Det der er interessant er en iværksætters tanker og erfaringer gennem et langt liv. Får man bare en god ide, så er pengene og tiden godt brugt og det skulle være mærkeligt andet ikke? |
Hej Martin Vi har så tilsyneladende forskellige vinkler på at vurdere skribenters seriøsitet - fair nok. Jeg læste i øvrigt også vedkommendes link til virksomhedsrådgivning og det understøttede kun min holdning. Du har bestemt ret i, at bare en enkelt ide kan give pay back big time - jeg vil så hellere bruge min læsetid andetsteds. Hvad mener du sådan nærmere præcist med, at vores risikoprofil er forskellig Martin? Mvh |
At jeg gerne bruger et par timer og nogle hundrede kroner på at bliver klogere og at du tilsyneladende ikke gør... |
Jeg synes lige netop de 20% siger det hele. Så fremstår det som useriøst og jeg kunne derfor ikke drømme om at købe skidtet. Jeg skal gerne give dig at de 300,- nok ikke vælter nogen budgetter, men hvis bogen skal sælges på de 20% vil jeg nu hellere smide mine 300,- efter en gang vaskemiddel med plus plus og krølniks. |
Jeg fatter ikke det useriøse i at fortælle om den succes man kan give med sit produkt. Hvis man har hjulpet et par virksomheder og de har oplevet en fremgang i omsætningen på 20 %, hvorfor skulle man så ikke fortælle om det? Jeg praler selv på E-pusher websitet med fremgang i procenter, dog meget højere end 20% og folk står i kø for at købe den, så det virker fint for mig og mange andre for den sags skyld. Jeg syntes det er sjovt at i sætter jeres lys under en skæppe, det tjener man altså ingen penge på kære venner.. Dbh Martin |
Det her nærmer sig vist Aminos mindst kontruktive debat til dato Jeg smider en PM med mine kontaktoplysninger og CVR så jeg også kan få fat i en så omdiskuteret bog. Når den er fortærret, skal jeg gerne give en anmeldelse herinde, så alle jer triste, bange og paranoide folk finder ud af, om I er gået glip af noget eller med fryd i stemmen, kan pege fingre af os andre og råbe: hvad sagde vi, vågemod betaler sig ikke - frygt for forandring er en god ting. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Glæder mig også mere og mere til at læse bogen. Mit CVR : 28205732 |
De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.