Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I forslag og forbedringer til min online shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holsted
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07

Hej Vibeke

Hvis du skal have succes med e-handel så bør du sætte dig rigtig godt ind i hvordan man sælger på internettet(læs evt. e-pusher som start). Overordnet er din løsning skruet helt forkert sammen, der er ingen produkter på forsiden, som kan købes på forsiden. Jeg skulle klikke hele 4 gange for at jeg kunne se et reelt produkt og det er 4 klik for meget. Forsiden skal være fyldt med gode tilbud og lækre produkter. Brugerne skal ikke læse sig til hvad du sælger, men skal kunne se det, det er utopi at tro at dine bruger gider læse alt dit fine indhold. Håber det kan bruges.

Fra Holsted
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 11:37

Hej Henning

Jo du kan tro, jeg kan godt bruge dine forslag. Det er rigtig godt med god kritik, for det lærer jeg af Wink

Desværre kan man ikke indsætte katalog på forside af bricksite.com hjemmesider, som på min smykkeshop siden.

Men så kunne jeg lave links til øreringe, armbånd, halskæder og vedhæng på min forsiden.

I hvert fald vil jeg kigge nærmere på hvordan jeg kan enter måde at vise mine produkter på og bruge dine vejledende tips

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 13:07

Hej Vibeke.

Først og fremmest tillykke med din nye shop. Smile

Jeg vil også klart anbefale dig at læse e-pusher. Du kan evt. starte med den gratis light-version: http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/

Her kommer lige nogle observationer fra min side:

1. Dankort er et must, hvis shoppen skal tages alvorligt. Det med at indsætte beløbet på en bankkonto inden 7 dage, det kommer du til at tabe kunder/penge på. Det handler også om signalværdi. Dankort er i manges øjne et kvalitetsstempel på en hjemmeside. Også i mine :) 

2. Jeg er enig med Henning i, at der skal laves om på forsiden. Den skal bugne af lokkende tilbud, som man hurtigt kan bestille og betale. (Her har du igen brug for dankort)

3. Statistik er godt, men jeg er ikke vild med den relativt store Nopeboks på din forside. Den kunne med fordel placeres knapt så centralt eller alternativt erstattes med en ikke-synlig løsning.

4.Generelt har du meget tekst på dine sider. Da du sælger æstetiske produkter, bør billeder være det centrale i formidlingen. Altså masser af billeder på alle siderne, så potentielle kunder konstant bliver fristet. Sørg endvidere for, at disse billeder er med link, så man kan klikke ind og købe dem med det samme.

Held og lykke med shoppen og god arbejdslyst.

Fra Holsted
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 15:12

Hej Lingu

Mange tak og tak for din god vejledning

Nope boksen er lavet mindre, samt jeg lige fjernet 7 dages betalingsfristen.

Jeg overvejer også fjerne trust pilot boksen.

Angående dankort har BrickSite http://www.paypal.com som betalingsmulighed. Det må jeg lige kigge nærmere på.

Jeg vil også lave tilbud med billede på fosidenStick out tongue

Inde på betaling og vilkår har jeg skrevet om garantien. Hvad syndes I om det?

Jeg har også blog link til http://smykker.blogbar.dk/ inden på smykkeshop nederst på siden.

Der har jeg gæstebog og vejledling til fakta metaller, vedligeholdelse af smykker og link til mode og andet god til kvinder.

Hvad syndes I om at have link til min blog?

Fra Holsted
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 02:15

Nu har jeg været inde og ændre forsiden og sat links til smykker.....men syndes nu det ser mærkelig ud.

Men når man som mig er ny indefor design af online shop og smykker, må jeg vel rette mig lidt efter de mere erfarende webbruger.Dog

Jeg vil utrolig gerne have mere feedback. Da jeg nok har nogle faste gode kunder, som er glade for at handle hos Designet Smykker, men jeg har brug for flere kunder, for at have en bedre og rimelig indtjeningsmulighed.

Håber at jeg hører mere feedback, så jeg kan få en rimelig indtjening/løn, som jeg kan leve af.

Det er min største ønske og drøm, at have min eget smykke online shop....at blive kendt som en der designer smykker til alle alder Wink

Og jeg vil kæmpe til det sidste....jeg har mod og styrke....for hvad man vil...virkelig vil....det er viljen der driver en fremadStick out tongue

Og er det noget jeg kan...så er det at være taknemlig og stolt over, når nogen hjælper mig på rette vej fremad.Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 11:33

Hej Vibeke,

Tillykke med din online shop - der forhåbentlig bliver rigtig succesfuld! Jeg vil da gerne komme med mine kommentarer også.

1. Jeg giver Henning ret. Du bliver nød til at vise dine smykker meget mere på forsiden (evt. et slideshow, der viser dine BEDSTE og FLOTTESTE smykker)... det er de alle selvfølgelig nok, men du ved sikkert hvad jeg mener.

2. Hvor vil du have dit salg? Du nævner selv at du vil overveje at bruge PayPal, men hvis du regner med at sælge indenfor Danmark er det som en bruger skriver ovenfor altså et MUST at du kan tage imod Dankort... da over 90% af alle danskere der i dag har et betalingskort, har et Dankort.

3. Du skal ikke være bange for at sælge noget eller vise en pris. Det er jo i bund og grund det man vil vide som bruger = "hva koster det?". Hvis du er bange for at sælge - skal du lære det... ellers bliver du ikke så god som selvstændig... :(

4. Har du investeret i noget Google Adwords eller optimering...? Hvis nej. Overvej det kraftig. Hvor skal dine kunder ellers komme fra?

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Holsted
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 12:40

Hej

Hvad mener du med:  Du skal ikke være bange for at sælge noget eller vise en pris. Det er jo i bund og grund det man vil vide som bruger = "hva koster det?". Hvis du er bange for at sælge - skal du lære det... ellers bliver du ikke så god som selvstændig... :(

Jeg har jo priser på mine varer.Surprise

Slideshow kan desværre ikke vises på forsiden, da programmet nægter dette. Men jeg ville ønske at jeg kunne vise smykkerne med slideshow.Wink

Fra Århus C
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:50
Det jeg lige faldt for var din "Om mig" ikke at der er noget i vejen med at du fortæller lidt om digselv og forretningen. men du har også en Knap der hedder "Kontakt os" .. er det dig eller os? eller hvem er det egentlig der har denne virksomhed :) ? idet du ikke rigtig holder en linie, og ikke tager Dankort, så ryger troværdigheden og derved kunderne meget hurtigt... Syntes du skal overveje en Webløsning med Dankort betaling, og som tidligere nævnt Dine smykker på forsiden, direkte med pris, så man bare kan trykke og wups, så er de i kurven.. Ellers kan jeg godt lide farverne på din side, og dit billede/logo i toppen er flot :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)