Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Kina

Side 2 ud af 13 (126 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin
En af mine bekendte har drevet shipping virksomhed i 25 år, han kan helt sikkert hjælpe dig ud af din misere. Jeg har lige talt med ham, og du er velkommen til at ringe og udspørge ham.
Ps. døm ham ikke for hårdt på hjemmesiden (vi arbejder på det ;-)). Han kan sit kram!

Spørg efter Preben
E Strand Shipping ApS
Billedvej 8
2100 København Ø
+45 3819 5733
www.strandshipping.dk
strand@strandshipping.dk


Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
hey Martin,


Min kone importerer jo fra kina til hendes møbelbiks www.1929.dk - og der bruger hun også dfds...de er super gode og billige.


 


Vedr. betaling så er hun på TT (30% up front, og 70% efter shipping papirer er udfyldt) - hvis du importerer i stor stil er det en god ide at alliere dig med et firma derover der kan lave quality control ....men ja, med dine krus er det måske ikke nødvendigt.


 


Hvis du vil presse prisen yderligere kan det være smart at alliere dig med en kineser (min kone er f.eks. fra kina) da det gør en forhandling helt anderledes og prisen endnu lavere.


 


At lave rembours på denne slags er meget omstændigt og kræver alt muligt bank tam tam - lidt overkill, selv i min kones situation hvor hun køber stort ind.


 


:)


 


ditlev

www.onapp.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 6/9/2005 12:18:54 PM Forfatter: Amjad Halim Hej Martin En af mine bekendte har drevet shipping virksomhed i 25 år, han kan helt sikkert hjælpe dig ud af din misere. Jeg har lige talt med ham, og du er velkommen til at ringe og udspørge ham. Ps. døm ham ikke for hårdt på hjemmesiden (vi arbejder på det ;-)). Han kan sit kram! Spørg efter Preben E Strand Shipping ApS Billedvej 8 2100 København Ø +45 3819 5733 www.strandshipping.dk strand@strandshipping.dk


Tusind tak for det
Jeg ringer til ham hvis det bliver aktuelt!

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/9/2005 1:23:07 PM Forfatter: Ditlev
hey Martin,

Min kone importerer jo fra kina til hendes møbelbiks www.1929.dk - og der bruger hun også dfds...de er super gode og billige.


Vedr. betaling så er hun på TT (30% up front, og 70% efter shipping papirer er udfyldt) - hvis du importerer i stor stil er det en god ide at alliere dig med et firma derover der kan lave quality control ....men ja, med dine krus er det måske ikke nødvendigt.


Hvis du vil presse prisen yderligere kan det være smart at alliere dig med en kineser (min kone er f.eks. fra kina) da det gør en forhandling helt anderledes og prisen endnu lavere.


At lave rembours på denne slags er meget omstændigt og kræver alt muligt bank tam tam - lidt overkill, selv i min kones situation hvor hun køber stort ind.


:)


ditlev


 

Hej Ditlev

Prisen vil jeg ikke pille ved. Vi snakker 19 cent pr. stk, så det er ca. 6.000 kr. Det vil jeg ikke spilde din kones tid med, men jeg vil meget gerne benytte mig af det den dag jeg skal forhandle noget stort
Super info, tak for den!

Dbh Martin

Tilmeldt 18. May 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin


Lyder super med de krus! Måske du vil dele et link mht den virksomhed du har fundet??

 

mvh

Mette S.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette


Ja selvfølgelig vil jeg det
ZOUPING FENGPING CERAMIC CO.,LTD
TEL:86-533-6610698

FAX:86-533-6610816
Email;fpceramic@163.com
http://fpceramic.en.albiaba.com

 

Men vent med at gøre noget til jeg har prøvet dem af. De virker reelle, men det ved jeg alt om inden for de næste 2 måneder hvor jeg nok skal give en status.
Hvis du kontakter dem, så snake med Lucy og hils fra mig, på den måde kan vi måske i fremtiden gøre os super gode venner med dem og få endnu bedre priser.

Dbh Martin
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin,



Hold den her thread åben og fortæller hvordan det gik (kvalitet, tid, osv.) jeg har brug for et antal promo items til en "event" næste år (ja "be prepared").


 

Andy
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan du tro jeg vil.

Jeg har nu gjort det at vi har lavet et billede af et krus med vores logo på og sagt at det er det vi vil have. Og så har jeg sendt dem en sample fra vores førnævnte merchandise shop:

http://www.cafepress.com/spamfighter.23308005

 

Den har de om 10 dage og så tager det et par dage for dem at lave en demo som de sender til mig, og den vil jeg have 5 dage senere. De laver den gratis, men jeg betaler fragten som vist er ca. 100$. Hvis den er som den skal være, så bestiller jeg 2.500 af den og 2.500 med virusfighter logo. De bliver i alt ca. 6.000 kr. + 1.200 kr. i fragt.
Med mindre der er noget jeg ikke ved eller $ stiger yderligere, ender jeg med at betale 7.200 kr eks. moms, eller ca. 1,5 kr. pr. stk. Altså en besparelse på godt 14 kr. pr. stk. i forhold til en almindelig dansk leverandør, der forøvrigt køber krusene samme sted.
Jeg holder jer opdateret.


Dbh Marti
Tilmeldt 28. Jun 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Den har omgang krus du skulle bruge til SpamFighter, hvordan fragtes de hjem?
Er det noget du selv har arrangeret eller har din kontakt/fabrik anbefalet dig et fragtfirma.

Jeg skal selv have nogle genstande fragtet hjem.
Ikke noget særligt, ca. 10-20 kg.

Kender kun til DHL, UPS og så et speditørfirma.

Du nævner at du skal af med 1200,- i fragt hvilket ikke er ret meget i forhold til hvad du skal have hjem. Sådanne krus er jo alligevel tunge og fylder godt.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

De kommer med skib og jeg ved faktisk ikke med hvem. Det står Kineserne for.
Jeg har lige fået billeder af mine krus og der kommer en sample hjem om en uge, så jeg er godt spændt.

Dbh Martin

Side 2 ud af 13 (126 indlæg)