Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Kina

Side 3 ud af 13 (126 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske interessant hvis man skal købe noget større fra f.eks. Kina:
 


Når du køber varer hjem fra udlandet, kan det være svært at sikre, at kvaliteten altid lever op til dine kunders og dine egne forventninger - og at varerne kommer til tiden.


HTS’ samarbejdsaftale med SGS Danmark gør det billigere at sikre kvaliteten


SGS Danmark tilbyder en pris på 295 US Dollars pr. mandedag på inspektioner af forbrugsvarer i Kina, Bangladesh, Vietnam, Indien, Pakistan, Thailand og Indonesien.


HTS'' best-buy-aftale med SGS Danmark sikrer medlemmerne den lavest mulige pris på SGS-inspektioner af forbrugsvarer i de nævnte lande.


Har du brug for inspektioner i andre end de nævnte lande kan SGS Danmark også være dig behjælpelig til en fordelagtig pris.


http://www.hts.dk/4.2+Kontante+medlemsfordele/4.2.7+Inspektionskontrol+med+SGS/4.2.7+Inspektionskontrol+med+SGS.htm


 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
For 1 uge siden, fik de mit krus og det tog dem 4 dage at kopiere det og de mailede mig et billede af det krus jeg sendte dem, sammen med kopierne.
De har nu shippet et par samples og dem glæder jeg mig til at få.

Dbh Martin
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Det er fantastisk, at man kan få sådan en markant besparelse. Og der er intet bedre, at accessories og gaver har ikke kostede en bondegård. Jeg har også startede med at bestille reklameting i Dk, men det bliver man hurtig klog på.


 


Det værste er, at de flest af aktører på markedet nu, har selv outsourcet produktionen til Østen, men tager forsat de samme priser.


 


Jeg har også lige fået en total positiv oplevelse med at handle med Kina. Jeg har stået i en nødsituation, hvor en af leverandørerne har svigtet.


Prøv at høre om min besparelse og den service som jeg har fået! Og jeg har handlet med mange lander, skal der lige siges.


Vi skulle have haft nogle etiketter til vores gier: 7,5 eks. Moms har vi fået tilbud fra et dansk firma. 0.30$ hos kineserne. Og servicen var helt i top: det tager tid for en udenlandsk bankoverførsel, men det hastede. Så de sag, at de tror på, at jeg vil betale, har sendt ordret af sted før betaling kom på deres konto og har oven i købet lagt ud for UPS forsendelse til mit produktionssted i et andet land. Det kan ikke sammenlignes i forhold til Pakistan, f.eks.


 


Jeg har også en dygtig speditør, som klar transport. Den kinesiske leverandør arbejder under en dansk paraply organisation, som sikre kvaliteten.


 


I er velkommende at få kontakten, hvis nogen har behov for at bestille diverse reklame artikler eller accessories.


 


Hilsen,


Valentina

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Har læst denne thread med stor interesse.

 

har du fået dine varer ? og lever de op til forventningerne ?

 

mvh

Frank
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Mine samples blev desværre forsinket, men de skulle nu være på vej.
Jeg skriver når der sker noget.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom min sample kop endelig og den er helt perfekt.
Desværre blev fragten tæt på 200 USD istedet for de lovede 60, men sådan er der så meget.


Fortsættelse følger.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har netop modtaget en kontrakt som jeg nu skal underskrive. Den er ur komisk og totalt amatøragtig. Den er halvt på Kinesisk og halvt på engelsk og det vores kommunikation de sidste dage har været noget underlig. Først rykkede de for en underskrevet kontrakt som jeg aldrig havde fået. Dernæst rykker de for at jeg skal faxe den til dem, selvom de aldrig har givet mig et faxnummer. Og når jeg spørger om 3 ting i en mail, så svarer de rigtigt på et spørgsmål, det andet misforstår de og de tredje glemmer de.
At handle med Kineserne, er virkelig ret morsomt. Meget, meget amatøragtigt, men morsomt.
Nu vil de gerne have at jeg også indbetaler alle pengene, men jeg har ikke nogen kontoinformationer. Så jeg må endnu engang maile Miss Song og hvad der sker.

Nuvel, det skal nok bliver spændende. De står for fragten og det betaler jeg dem 200$ for. Men set i lyset af hvad der skete sidst, er jeg meget spændt på om jeg bliver præssenteret for en regning når og hvis krusene når Kbh.

Jeg fik forøvrigt også nogle fine billeder af de kasser krusene kommer i og skulle vælge hvad der skulle stå på dem. Jeg overvejede at finde på et eller andet totalt fjollet, men tænkte at jeg nok ikke skulle fucke tingene mere op

Fortsættelse følger.

Dbh Martin
Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm meget underligt, jeg har boet og arbejdet i Hong Kong i 4.5 år og har haft meget med Kina, de er generalt meget dygtige forretningsfolk, det må være en nystartet du har med at gøre, det er ikke uden årsag at vestens rigdom er ved at blive flyttet til Kina og de kommer til at have total indflydelse / dominans på vores privat økonomi i Europa om 10 til 20 år.


Eneste problem har jeg været vidne til er et firma som bestilte Isterningsbakker fra Kina men fik en kasse dildoer med lys og vibrator isteden.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjaa, jeg er også lidt overrasket, men jeg tager det som en oplevelse.
Og får jeg en 40 fods container med dildoer, så inviterer jeg sgu jer alle til fest

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er der nyt fra Kina igen.
Den søde Miss Song som jeg har mailet med i nu snart 2 måneder, har lige sendt en fin mail med en stak billeder af krusene. Der er et hvor de kommer ud af glaseringsovnen, et af kasserne de ligger i m.m. Hvis det er en scam, er det godt lavet og så har de næsten fortjent pengene.
De shipper den 16. august, så der skulle snart være 5.000 krus på vej til Danmark. Så nu skal jeg bare finde plads til 138 kasser krus

Dbh Martin 
Side 3 ud af 13 (126 indlæg)