Hej Allesammen Er helt ny på denne spændende side, så håber i vil bære over med mine "grønne" spørgsmål og svare seriøst efter bedste evne.
Jeg skal til Shanghai her den 30.12 og være der i min. et halvt år, min tanke går på at fylde en 40 Fods container med varer som efterfølgende skal sælges i danmark.
Ved nogen om det bedste ville være at oprette et firma i kina eller i Danmark? ... mht. økonomi, administration, skat mv.
Har nogen erfaring med at fylde en container? hvordan foregår det? får man sin leverandør til at sende varene til havnen i shanghai?? Ja undskyld, men er helt på bar bund så det er lidt abstrakt!!!
Jeg har en tanke om evt. at undersøge hvad man kan få dernede ( ved godt man kan få alt ), lave et par aftaler med nogle leverandører for derefter at have nogle prøver i Danmark til fremvisning.
Det bedste ville i mine øjne være at have solgt varen inden man køber den, er det sandsynligt at mine kunder i Danmark vil acceptere leveringstiden???
Eller skal man købe en container med varer, sende den til danmark og så sælge ud fra det man har???
Så har jeg mødt udtrykket T/T nogle gange??? har måske forstået lidt af det, men hvad står det for??
Ser frem til at høre fra jer1
|
Du skal for hulen da ikke etablere firma i Danmark jeg vil anbefale at du laver et Hong Kong Limited koster ca 2500 HKD, samt måske et UK Limited, koster ca 150 Pund