Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Kina

Side 1 ud af 13 (126 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have fragtet ca. 400 kg. reklamekrus fra Kina til Danmark.
Hvem gør det mon billigst og bedst? Det betyder ikke noget om der går et par måneder før det når frem.

Dbh Martin

Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv DFDS Dantransport de har de meste rimelige priser. Jeg skulle impotere en masse fra USA jeg ringede til samtlige firmaer. DFDS var klart den billigste. Jeg har os en kontakt person du evt kan kontakte. De kan sikkert os klare kina. I mit tilfælde sparede jeg 43% når hvis man f.eks. sammenligner med priserne fra mærsk. Jeg har intet negativt at sige om DFDS. Alt gik perfekt og varerne kom til tiden, som aftalt.
Tilmeldt 22. Apr 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger altid Seatainers til import fra Kina, og andre dele af verdenen for den sags skyld, og de er helt i top. Fortoldning osv. klares til billig pris, og man skal bare fortælle dem hvor det skal hentes og hvor det skal leveres, og så ellers bare vente på at der dukker en vogn op med sagerne...

Undervejs får man så advisering om levering osv.

 

De holder til ude i Brøndby og er altid til at snakke med.

Jeg har en god kontakt derude, hvis det har interesse...

 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Super  mange tak for info :-))

Dbh Martin
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jubii...kan lugte de fede spamfighterkrus går i masseproduktion
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
You bet :-))

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forøvrigt en sjov historie.
I Jubii tiden købte vi reklamekrus for ml. 14-18 kr. stykket + moms, alt efter hvor mange vi bestilte.
Jeg tænkte at det måtte kunne gøres billigere og gik på alibaba.com og fandt en Kinesisk leverandør der kan sælge mig de samme krus for 19 cent stykket. Da jeg skal bruge 5.000 stk. har jeg dermed sparet ca. 60.000-70.000 kr. inkl. fragt, der koster ca. 200-300 $.


Nu må vi se om jeg bliver tørret, men de virker seriøse og jeg kan tåle at tabe beløbet en del gang for den besparelse :-))

Dbh Martin

Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold da op en ordentlig besparelse Det skulle jeg havde vidst, da jeg kørte en t-shirt kampagne og fik lavet flere tusinde t-shirts. Det var ikke ligefrem billigt. Har siddet og surfet på alibaba, det er helt vildt alle de sjove ting man kan skaffe der.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg som bekendt er spejl blank med hensyn til Kina-import, har jeg lige et par ekstra spørgsmål.


Hvordan betaler jer Kineserne? De vil jo sikkert gerne se nogle penge før de sender varer og jeg vil jo gerne se nogle varer før jeg sender penge. Bruger i f.eks. escrow.com eller er der andre og billigere måder at sikre sig på?

Er der nogen måde man kan checke noget baggrundsinformation på et kinesisk firma, andet end at prøve at Google dem og se om der nogle der har noget at sige?

Håber i bærer over med mine begynderspørgsmål

 

Dbh Martin
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Et alternativ ville være en "Remburs" som du kan få i din bank. Hvilket jeg er blevet anbefalet da jeg handler med bl.a. Pakistan.



En Remburs en form for garanti. Når kineserne kan dokumentere at dine varer er sendt. Betaler den kinesiske bank beløbet til det kinesiske firma. Det er dog ikke helt billigt med en remburs.



 Jeg har dog valgt ikke at anvendt en remburs selv, har blot gået efter min mavefornemmelse (nok ikke altid den sikreste vej) og tjekket leverandøren på nettet.

Side 1 ud af 13 (126 indlæg)