Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic 2008 evalulering

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at det generelt var et rigtig godt arrangement.

Navneskiltene vil jeg også mene manglede og så også noget mere tidmæssig luft imellem de forskellige events. Det var lidt for hårdt pakket. Hvis en event gik lidt over tid, så koliderede det med den efterfølgende event.

- Og så bør man overholde de tider man har givet dem som skal holde indlæg og orientere om eventuelle ændringer Wink Oprindeligt var mit indlæg sat til at vare 1½ time og det var først om morgenen at det gik op for mig at det var ændret til 1 time på det endelige program.
Men jeg det virker til at det gik ok set i forhold til at jeg "on the fly" måtte korte 1/3 af indlægget ved rende noget hurtigere igennem nogle ting og springe noget helt over Smile.

BTW: Tak til Kurt for at han sørgede for at et hyggeligt middagsarrangement, så jeg slap for at spise et eller andet kedeligt sted på vejen hjem.
I den sammenhæng fik vi vidst også en lille oplevelse af hvordan man ikke skal gøre hvis man vil give sine kunder en god oplevelse af ens forretning/restaurant Geeked.

/Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:31

Jesper Norbøll:

I den sammenhæng fik vi vidst også en lille oplevelse af hvordan man ikke skal gøre hvis man vil give sine kunder en god oplevelse af ens forretning/restaurant Geeked.

/Jesper

Og jer der ikke deltog, kan vi hilse og sige at det ikke er et hit at drive restaurant og så ikke modtage betalingskort...

Det gav ret meget kaos ved en hæveautomat.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:53

Super arrangement. Det var både penge og tiden værd.

Jeg synes det var fedt at se der var styr på både mad og teknik, ofte nogle af de ting jeg har set drille når folk skal holde foredrag forskellige steder.

Jeg tror Martins nye peptalk berørte mange, og på vej hjem i bilen hvor en tosse lavede en hård opbremsning tog jeg mig selv i at tænke på hvor blåt Martins indelår har været i starten ;)

Spisningen som Kurt havde arrangeret bagefter gik også rigtig godt, selvom der som nævnt var nogle morsomheder med restauranten, som ikke helt var gearet til en flok larmende iværksættere.

Sidst men ikke mindst gik de sidste time på en lille pub jo også, det var super hyggeligt.

Så jeg vil gerne sige en kæmpe tak til Hans og Brian for at have arrangeret et flot Tastic, og en stor tak til alle foredragsholderne.

De kritikpunkter jeg havde er nævnt:
Navneskilte
Mere tid til networking
Lidt mindre presset skema.

Endnu en gang tak til jer alle :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:56

Tak til jer alle, det var dejligt at se jer.
Det havde været super med navneskilte, da jeg basalt set ikke aner hvem jeg har sagt hej til ;-)
Jeg glæder mit til næste gang!

Dbh Martin

Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:01

Kære Alle,  

Vil sige tusind tak for et fantastastisk arrangement.

Det var en skøn oplevelse, hvor passionen og drivkraften blandt arrangører, foredragsholdere og deltagere var i højsæde og mht. ændringer, det vil have været skønt, hvis der havde været flere der havde benyttet sig af nightworking :-) 

Tak for tiltag, input og samvær!

Vivi

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:23

Super at møde alle jer jeg fik snakket med ved aminoTastic. Jeg glæder mig allerede til næste år, hvor vi forhåbentlig mødes igen Big Smile

Jeg synes det var drønhyggeligt men jeg manglede (også) :

• Navneskilte
  • Mere tid til networking (evt. "tvunget networking arrangement som ved AminoTastic 2007)
  • Mere tid blandt arrangementerne + tid til spørgsmålsrunde ved alle foredragene Sad
  • At planlægningen af AminoTastic starter "tidligt" så der er mere tid til at få opmærksomhed omkring arrangementet - måske kan selve arrangementet få noget mere opmærksomhed på Amino i form af mere synlig debat, banner eller andet.
  • En dato for sidste tilmelding til arrangementet
  • At der er noget for de kommende iværksættere
  • At der bliver lavet en plan for hvordan der evt. kan laves workshops der tager hensyn til at der er nogle som er begyndere indenfor et emne eller er mere "hardcore" - F.eks. kan der evt. laves spørgeskema for de der vælger at deltage i de enkelte workshops.

Det var de kommentarer jeg havde lige nu.

Jeg fik rigtig meget ud af arrangementet, spisningen var rigtig hyggelig og en ekstra sidegevinst var en overnatning ved en Amino-kollega Smile

Vi ses igen til næste AminoTastic

De bedste hilsner

Birgit

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:42

Tak for en hyggelig dag... det var virkelig deltagerne der skabte den gode stemning... 

Jeg har skrevet et længere indlæg på min blog om dagen, så man kan læse lidt om hvad der egentlig skete på dagen, og der er også billeder af foredragsholderne... (og et bevis på, at jeg muligvis kunne være en ung Martin Thorborg ;-) , selvom det stadig kun er Anja der tror på reinkarnation)...

Se indlægget her - http://brian.brandt-madsen.com/netvaerk-viden-forenet-arrangement-434.htm  

#1 - navneskilte
Navneskilte kom Hans og jeg til at snakke om da vi stod og tog imod deltagerne... Det er en rigtig god idé, men for at det rent administrativt skal kunne lade sig gøre, så skal man nok have lukket tilmeldingen nogle dage før, så man kan få printet ud med navn og virksomhed. Eller have nogle "tomme", som man med tydelig skrift kan skrive på.

#2 - placering
Tja, det kan jo altid diskuteres... vi gjorde et forsøg med vestjylland...om det var en fiasko, det synes jeg ikke, men vi havde da ønsket flere folk.. 

#3 - tidsplanen
Den må jeg jo nok tage på min kappe... Vi havde lavet tidsplanen for længe siden, hvor vi regnede med 300 deltagere, og det ville blive et meget mere dynamisk miljø, hvor folk lidt gik ud og ind imellem workshops og messestande... men der kom ingen messestande, og man blev i workshoppen (som jeg nærmere vil kalde mindre foredrag)... Herunder skulle man så have netværket meget mere...  

Jesper, jeg er ked af at have cuttet i dit(ne) foredrag, og havde egentlig ikke tænkt over, at du havde fået 1½ time at vide... sorry... 

#4 - deadline for tilmelding
Dette punkt synes jeg man skal gøre til næste Aminotastic. Det vil lette administrationsarbejdet og man kan specifikt sige hvor mange der kommer, både mht mad og siddepladser etc. 

#5 - workshops og tilmeldinger
Kører man workshops, så sørg for, at få en indikation fra folk om hvad de deltager i... Det ville have været surt for Anette at køre et regnskabsskole for de 2 - 3 personer der var tilmeldt. (dette var årsagen til at Anette ikke kom, ikke fordi hun aflyste, hun ville meget gerne have været kommet).

#6 - generelt

Jeg synes generelt arrangementet skiftede meget karakter fra hvad Hans og jeg havde forventet i starten. Vi havde håbet på dette dynamiske miljø, men det endte med rene foredrag... Der burde vi selvfølgelig have optimeret tidsplanen og skabt lidt mere friplads til at netværke.. men der var næsten bare ikke mere tid at tage af, da vi skulle køre 5 foredrag af, på 7 timer og de var hver lidt over en time.  Så jo, måske vi skulle have udeladt et foredrag.

Jeg havde faktisk kontaktet Speednetworking for at høre om de ville sætte et arrangement op, men de har ikke meldt tilbage på min kontakt...

#7 - markedsføring
Næste gang skal man nok forsøge at markedsføre sig meget mere kraftigt og aggressivt...Vi annoncerede kun i lokalområdet og kom kun i de lokale aviser (netaviser). Vi forsøgte at hype det på blogs rundt om, men jeg ved ikke hvor meget det virkede...

#8 - Emner til workshop og foredrag
Jeg synes vi havde nogle rigtig gode emner til de forskellige ting, noget som folk er interesseret i... (jeg er personlig lidt overrasket over, at økonomien ikke blev vægtet højere, for det var noget jeg gerne ville have hørt).... 

Jo, der kunne måske godt have været et emne om starten for en iværksætter... den synes jeg bestemt man skal overveje til næste arrangement...

Andre emneområder vi havde diskuteret

• Bestyrelses-arbejde (blev jo ikke til noget)
  • Regnskab (blev jo ikke til noget) 
  • Internetmarkedsføring (vi valgte SEO på det punkt)
  • Speednetworking (meldte ikke tilbage)
  • Lovgivning for iværksættere
  • Design og grafisk layout
  • Kommunikation
  • Tekstskrivning
  • Henrik Bruhn var oppe og vende med emnet svinderi ;-)
  • Kontorartikler
  • Webshop
  • Google Adwords
  • Branding
  • Salg
  • Personlig gennemslagskraft

#9 - Andre ideer 

Vi havde også overvejet at mødes om fredagen og lave et Pre-Aminotastic, hvor vi ville have samlet en masse til at lave "Amino Robinson".
Planen var her at samle ex. 5 ideer, som så skulle konkurrere om at blive Aminotastic's bedste idé. Hvor der skulle sidde et dommerpanel og evaluere ideerne, få en masse sparing på ideerne og så kåre en vinder. 

Vi ville også have haft en journalist til at gå rundt til messestandende og lave interviews.Samt rende rundt og interviewe deltageren og så have streamet det hele til Duckyard på Sjælland. Vi kunne bare ikke finde en journaliststuderende eller anden interesseret i at gøre arbejdet. Men vi har noget video jeg og Hans har optaget... Det vil vi sætte sammen til en video og smide et eller andet sted. 

Det var vist min evaluering, den blev vist længere end godt var ;-)

Men tak til alle deltagerne for at skabe en rigtig inspirerende dag...

Mvh Brian Brandt 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:27

Jesper Norbøll:
den sammenhæng fik vi vidst også en lille oplevelse af hvordan man ikke skal gøre hvis man vil give sine kunder en god oplevelse af ens forretning/restaurant Geeked.

Ja, jeg beklager, at jeg kom til at anbefale Italia i Holstebro. Jeg gjorde det på baggrund af den fantastiske mad - men jeg har ikke tidligere oplevet så elendig en service (og her taler jeg ikke om den manglende ske til min tomatsuppe - pyt med den).

mvh

Hans

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:30

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Ja, jeg beklager, at jeg kom til at anbefale Italia i Holstebro. Jeg gjorde det på baggrund af den fantastiske mad - men jeg har ikke tidligere oplevet så elendig en service (og her taler jeg ikke om den manglende ske til min tomatsuppe - pyt med den).

mvh Hans

Bare rolig - Vi kommer der nok næppe igen Wink

Jeg havde dog intet at udsætte på min oksemørbrad, den smagte rigtig godt - At saucen så var ret kold og i alt for rigelige mængder kan vi undlade at omtale.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:13

Også tak for en god dag fra mig! Jeg er helt ærligerlig over at Amino ikke skal have en personalehåndbog, for det ville more mig at indføje: "Hvis en medarbejder hører en kollega tale grimt om et menneske som denne ikke kender, skal medarbejderen nive kollegaen hårdt i inderlåret." Devil

~
Anja

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)