Jeg har lige opdaget det for 5 minutter siden, og tilmeldingsfristen er overskredet, men jeg har prøvet at tilmelde mig alligevel og håber at de har plads til mig. Anja |
Hey Anja...
Jeg har lige opdaget det for 5 minutter siden, og tilmeldingsfristen er overskredet, men jeg har prøvet at tilmelde mig alligevel og håber at de har plads til mig. Anja |
Hey Anja... Du er hurtig på aftrækkeren!! Men NEEJ øv, jeg er på fotooptagelse mandag
Og bagefter skal jeg jo til Flemming''s fantastiske speednetworking-event på Cilantro...
Jeg glæder mig til et referat af mødet her i tråden...!!
|
By The Way, hvordan går det så med Jeres juridiske slagsmål?? Jeg er kommet to skridt videre med bogplanerne, og så fem tilbage... hold da op hvor er der meget arbejde med sådan noget skidt..., og så alle de dagligdagsting der lige kommer i vejen samtidig!
|
Vi er ikke kommet et skridt videre. Det amerikanske forlag er tavse som graven. De er VIRKELIG ikke interesserede i at sælge bøger åbenbart. Anja |
Jamen kender det, sådan er der nogle virksomheder der er, de vil ikke tjene penge ... Min far er kørelærer, og i dag ringer han hjem fordi han er punkteret på vesterbro med en elev, og 3 elever foran sig, og klog som han er ringer han og spørger om ikke jeg kan ræse et eller andet sted hen og købe et nyt dæk inkl. fælg til ham, da der jo kun er den her væske/lim i nye biler som man sprøjter ind i dækket der så har en levetid på et ukendt antal dage
Jeg kører op til vores lokale VW-forhandler, hvor salgsafdelingen har åbent, og fanger den første og bedste sælger (troede jeg, der stod da i hvert fald salgsassisten på hans skilt) og forelægger ham historien, hvortil han svarer at det desværre ikke kan lade sig gøre før på mandag når værkstedet har åbent...
Så er det jeg tænker, HVOR i hans salgstræning er det at det gik galt.... hvor blev titlen "Sælger" af i farten???
|
Såååå nu er det vist bare at gå i gang! Det ser ud til at jeg må lave min signatur om snart. Anja |
TILLYKKE!! Glæder mig til at se din nye signatur så... hehe...
Du blev ikke klogere på mødet i mandags? Eller kunne De ikke nå at få dig presset ind...
|
Jo, jeg nåede at komme med. Jeg blev ikke klogere så''n rent praktisk, men de tre der fortalte hvordan de var startet, gav udtryk for at det ikke var svært, og de to af dem havde ikke haft noget kendskab til forlagsbranchen før de var gået i gang. Så vidt jeg forstod på dem, levede de nu alle af deres forlag, så det gav i hvert fald håb om at det kan lade sig gøre. Anja |
Hej Anja Hvor er det bare en fornøjelse at følge med i et projekt, som ser ud til at lykkes.
Bliv endelig ved med at berette.
mvh Hans |
Tak, Hans, det skal jeg gøre.
![]() ![]() ![]() Anja |