Hej Bodil Jeg vil umiddelbart skyde på QoS står for:
Quality of Service
Men du må ikke hænge mig op på det...
Jeg er selv lige gået igang med en virksomhed der blandt andet udbyder højkvalitéts VoIP telefoni, men eftersom jeg ikke har den helt store erfaring på området, vil jeg ikke anbefale dig at bruge dem i din situation
![]() Jeg ville til gengæld være glad for at få testet softwaren af nogen af jer garvede IP-tlf brugere...:
Jeg vil lige prøve at tale med stifteren og høre om han ikke kunne gøre VoIP-telefonien tilgængelig for trial-members, da der ik er mange jeg kender der gider at købe katten i sækken... også selvom det kun drejer sig om lidt under kr.200,- for et års medlemskab...
Ifølge min Bror skulle lydkvaliteten og driftsstabiliteten være helt i top... plejer at ku stole på ham, men det er sgu federe at have et par uvildige øjne på sagen... især hvis jeg senere skulle vælge at bruge den del af forretningsmuligheden som noget jeg kunne tilbyde erhversdrivende herhjemme...
Til Mikkel deMib og andre affiliate marketing forskrækkede individer, må jeg jo nok hellere lige advarer om at X-Scape.biz har valgt at markedsfører sig selv via mund-til-mund metoden også kaldet affiliate marketing...
Jeg ved der er nogen af jer der har fået denne markedsføringsform galt i halsen...
![]() ![]() bare husk på at mit spørgsmål ikke handler om markedsførings formen som virksomheden har valgt, men om selve produktet...
På forhånd tak! |
> Til Mikkel deMib og andre affiliate marketing forskrækkede individer
Hvis du så min månedlige indtjening på affiliate samarbejder vile du ikke sige sådan en gang vrøvl!