Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IP-telefon

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bodil

Jeg vil umiddelbart skyde på QoS står for:

Quality of Service

Men du må ikke hænge mig op på det...

Jeg er selv lige gået igang med en virksomhed der blandt andet udbyder højkvalitéts VoIP telefoni, men eftersom jeg ikke har den helt store erfaring på området, vil jeg ikke anbefale dig at bruge dem i din situation ihvertfald ikke før jeg kender kvalitéts niveauet/pris niveauet sammenlignet med andre udbydere...

Jeg ville til gengæld være glad for at få testet softwaren af nogen af jer garvede IP-tlf brugere...:

Jeg vil lige prøve at tale med stifteren og høre om han ikke kunne gøre VoIP-telefonien tilgængelig for trial-members, da der ik er mange jeg kender der gider at købe katten i sækken... også selvom det kun drejer sig om lidt under kr.200,- for et års medlemskab...

Ifølge min Bror skulle lydkvaliteten og driftsstabiliteten være helt i top... plejer at ku stole på ham, men det er sgu federe at have et par uvildige øjne på sagen... især hvis jeg senere skulle vælge at bruge den del af forretningsmuligheden som noget jeg kunne tilbyde erhversdrivende herhjemme...

Til Mikkel deMib og andre affiliate marketing forskrækkede individer, må jeg jo nok hellere lige advarer om at X-Scape.biz har valgt at markedsfører sig selv via mund-til-mund metoden også kaldet affiliate marketing...
Jeg ved der er nogen af jer der har fået denne markedsføringsform galt i halsen... og vil på ingen måde blive overasket hvis der kommer en grov og ufaktuel nedsabling af affiliate marketing...  hehe...
bare husk på at mit spørgsmål ikke handler om markedsførings formen som virksomheden har valgt, men om selve produktet...

På forhånd tak!
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:43

> Til Mikkel deMib og andre affiliate marketing forskrækkede individer

Hvis du så min månedlige indtjeningaffiliate samarbejder vile du ikke sige sådan en gang vrøvl!

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 03:11
Casper Sigaard: Jeg har brugt IP-Telefoni i ca. 2år nu uden problemer... man skal bare huske QoS...

Bodil: 70 nummer får du hos TDC (LINK)

QoS er Quality of Service som sikre din samtale ikke hakker eller går ned eks. p.g.a nogen downloader meget...

En ide til forbindelsen er 128/128Kbit pr. samtale/nummer du vil have.

Tilmeldt 1. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:28

Ken: Du skriver "Også har jeg 10 Musimi linjer ind på erhverv." -det er måske et dumt spørgsmål, men har du 10 linjer fordi der er 10 medarbejdere, eller???

Bodil
Tilmeldt 1. Jan 06
Skrevet kl. 07:48

Hvis jeg får et 70-nummer og en konto hos f.eks. Musimi - hvad vil I så anbefale at købe af telefon etc. for at få det til at virke??

Bodil
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 08:48
2 af dem er direkte numre også har jeg email-fax på en 3. nummer...
resten bliver brugt til diverse aplikationer...

Sipura laver nok de bedste ting til IP-Telefoni hvis man alså ser på prisen...

Jeg har selv Sipura 2000+2100 hvor jeg så sætter en alm. telefon til bagefter...

Men en Sipura 841 er måske lidt bedre til firma brug.
Da den har nogle goe fetures og den er bare til at gå igang med...

Men brug en Asterisk server til at styre linjerne med så du nemt kan skifte udbyder uden at skulle ændre i alle telefonerne...
Tilmeldt 1. Jan 06
Skrevet kl. 09:45

Hvad er en e-mail fax? Er det et særligt program så fax kommer på mailen??

En Asterix server - er det et mærke eller er det en type, der fås af forskelligt fabrikat - i så fald, har du et navn/fabrikat, jeg kan lede efter??

Sipura telefonen har jeg fundet!

Bodil
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 10:08
Asterisk er navnet på programmet...
Dens hjemme side er: http://www.asterisk.org

Jeg bruger pakken Asterisk@Home som kan hentes fra http://asteriskathome.sourceforge.net

Forskellen på de 2 ting er at den første er KUN programmet...
den sidste er programmet + operativ system + en masse sjove ting.

En e-mail Fax er hvor den modtager en fax via et nummer den er sat op til og sender den så til mig som mail.
Dette funktion kan Asterisk bla.
Det bedste er klart at Asterisk er Open Source og under GPL...
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:38
Dato: 3/19/2006 2:43:17 AM Forfatter: Mikkel deMib

> Til Mikkel deMib og andre affiliate marketing forskrækkede individer

Hvis du så min månedlige indtjening på affiliate samarbejder vile du ikke sige sådan en gang vrøvl!

Hey Mikkel

Det var skam ikke et forsøg på at fornærme dig... men udfra hvad du skrev i debatten om affiliate programmet bag surebetpro, var det min opfattelse at du var stor modstander af mund-til-mund markedsføring... håber du kan tilgive mig for min fejlagtige antagelse
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:55
Jeg er stærkt kritisk overfor MLM men jeg har ingen problemer med affiliate marketing. De to ting behøver overhovedet intet have med hinanden at gøre. Du behøver på ingen måde at arbejde med MLM for at indgå affiliate aftaler.
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)