|
Hej Martin.
Lige et par ting:
1. Under installeringen af VirusFighter (VF) blev jeg spurgt om jeg ønskede automatiske opdateringer, hvilket jeg tilvalgte... Der dukker nu en lille grå kasse frem hvor der står "kør update(eringer)" noget i den stil, der burde vel stå, "kører" istedet for "kør", da det ellers vil kunne få en newbie som mig til at spekulere på om jeg skal til at gøre noget aktivt fremfor at vente som jeg faktisk bør...
2. VF sendte ganske rigtigt en produktnøgle (til 30 dages versionen) til min mail, men jeg fik to af dem... De indeholdt den samme nøgle.
3. Da jeg gik i gang med at skrive dette indlæg, blev VF færdig med at opdatere og skiftede dette vindue til www.spamfigther.com. Hvilket krævde at jeg måtte begynde forfra. Dét er irriterende
Kan det ikke åbne et selvstændigt vindue istedet for at bruge et allerede eksisterende vindue? Det er ikke alle der sidder og kigger på at et program bliver færdig med at opdatere...Nu til SPYWAREfighter (SF)
1. Under installeringen af SF skrev den i første forsøg at der ikke kunne oprette forbindelse til jeres kommunikations server. I andet forsøg lykkes det dog.
2. Efter at have kørt lidt tid fandt den en tracking cookie, og frem kom der en lille fin boks hvor der var mulighed for at fjerne den, og sætte den til at gøre det samme ud i fremtiden. Dog blev jeg ikke opmærksom på om den standser scanningen når den finder en trussel første gang. Gør den det, og jeg havde ladet computeren stå natten over for at køre programmet (lige nu har jeg 18 ½ timer tilbage og har kørt 1 ½ timer, og den stiger fortsat) og vågnet for at opdage at den var gået i stå ved eks. 20 min og manglede 20 timer ville jeg med sikkerhed ikke bruge det program igen, men istedet finde et af de mange andre på markedet... Men igen, jeg lagde ikke mærke til om den standsede.
Ellers har jeg ikke andet før den er færdig om et lille døgn
![]() Nå, jeg vil arbejde videre
Nat nat
![]() Btw. sød lille SF-mand I har udviklet som logo ![]() |
I programmet SF bliver det alle steder (så vidt jeg har læst) stavet SPYWAREfighter, men ikke i den lille boks der viser hvor lang tid der er tilbage. Der bliver det skrevet SpywareFigther.
Det burde ændres så det er ens hele vejen igennem.
AJ, bliver altså lidt fascineret af den lille SF mand 

Bliv gratis medlem
Kan det ikke åbne et selvstændigt vindue istedet for at bruge et allerede eksisterende vindue? Det er ikke alle der sidder og kigger på at et program bliver færdig med at opdatere...