Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test vores nye SPYWAREfighter

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor mange GB har du på disken ?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:52
60 GB.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:54
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 00:22
Det måtte jeg jo lige prøve så :)

Installationen kører smertefrit, og ser oven i købet godt ud :) Jeg savner dog en tilladelse til at vælge, om jeg er interesseret i at starte det lige nu eller vente lidt..

Det er MEGET brugervenligt, og programmet fortæller mig, hvad jeg bør gøre, hvilket er en stor hjælp for os andre, der ikke gider bruge flere år på at fjerne diverse crap fra harddisken. Dog er der på knappen hvor der senere står "Scan nu" en lille "_" midt i teksten på knappen. Den var nok ikke med vilje :)

Så fandt den også noget spyware på min harddisk :) Her savner jeg, at det er muligt at klikke på teksten ved siden af boksen hvor der står noget lignende "Gør dette ved alle filer fremover" i stedet for at man nødvendigvis skal klikke på selve boksen.

Og nu sidder jeg så blot og venter på, at den bliver færdig med at tjekke mit system :/ Den startede med at sige 10 minutter, og jeg tænkte "FEDT!", men nu står den på 30 minutter, og stiger støt med 7 sekunder i sekundet. (Jeg forstod det godt?)

Nu får den lov at arbejde mens jeg sover. Fair fordeling!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 00:31

Hej.

Download og installation forløb perfekt. Man holdes fint i hånden under processen.

Har nu startet et scan som kører på fuld tryk.

Nu er vi måske i småtingsafdelingen, men det er lidt generende at der er en prognose for tidsforbruget på scanningen så længe den hele tiden opdateres.

Lige i starten sagde den at en scanning ville tage 50 sekunder, så 1 min 20 sek., så 45 sek. - efter fundet af første spyware (tak for det) opdateredes tiden dog betydeligt - nu ville det tage ca. 50 min.
Lige nu har den kørt ca. 10 min og tidstælleren siger at der er 1 time 33 min og 10 sek. - stigende med 10 sekunder for hver fem der går
Som sagt småting, men når nu det skal vises...

Mens jeg har skrevet dette er forventet tid steget til 1 t 53 min.

Kan der ikke lavet en indledende skanning "beregner tidsforbrug", "planlægger opgave" ell. lign så prognosen er til at regne med.

Jeg tester videre i morgen - vil lige lade den scanne færdig.

Med venlig hilsen

Carsten O.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 00:38
Hvorfor står der i øvrigt "Updater" når resten af programmet er på dansk?

Der står både "Updater" i "menuen" til venstre, men også inde på selve opdateringssiden. På selvsamme side står der "opdater" hele 2 gange. Hip som hap - jeg synes det er bedst at holde det hele i dansk.

Når man så kører denne "updater", hvorfor er der så en statusbar, der kun har 2 trin? Et trin med 8 grønne prikker, og et trin med alle.

Igen: Brok over at det tager for lang tid, og at den ikke kan finde ud af at regne tiden der er tilbage ordentligt ud.

Når den finder en fil, der er inficeret, kommer der en boks. Ja - den har jeg brokket mig over en gang. Men det ellers så fine logo der er til venstre i boksen, har en fuldstændig forvredet baggrundsfarve i forhold til resten af boksen :)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 06:43
Og så lige en update.

Jeg kan se, at det har taget den 53 minutter at scanne min 120 gb harddisk. Det må da siges at være okay - selvom den dog må kunne forkortes :)

Guess what? 600 inficerede!

Tak skal du have, Thorborg!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 06:49
Nu har jeg installeret programmet, opdateret og sat den igang med at scanne... Jeg kan se at der under fanen "Oversigt" - "Sikkerhedsniveau" stadigvæk står "Dit system er blevet scannet og har de nyeste opdateringer", ja, jeg har opdateret det, men det er kun sat igang med at scanne, så det kan umuligt være blevet færdig scannet. Ergo skal teksten rettes til noget i retning af, "Dit system har de nyeste opdateringer" og når programmet er færdig med at scanne, kan der tilføjes "Dit system er blevet scannet", så hele teksten lyder "Dit system er blevet scannet og har de nyeste opdateringer".
Tiden er igen et problem... Jeg har scannet en halv times tid og den resterende tid lyder på små tolv timer, støt stigende...
Ellers er der pt. ikke noget at nævne som ikke er blevet skrevet.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 06:53
Jeg har for eksperimentet skyld afbrudt scanningen og der står stadigvæk, "Dit system er blevet scannet og har de nyeste opdateringer". Der skal selvfølgelig stå noget a la "Systemet mangler at blive scannet, da du har afbrudt forløbet".
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 07:34

Ja, så blev scanningen overstået.

Programmet var gået lidt kold i løbet af natten, men efter et par minutters venten efter klik på "se rapport" fandt den sig selv.

Det kan ikke vare længe før I er oppe og køre - held og lykke med det!

Med venlig hilsen

Carsten O. 
Side 6 ud af 9 (85 indlæg)