Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test vores nye SPYWAREfighter

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 05:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Well well, - der bliver ikke noget abonnement at vinde...men jeg vil nu alligvel give et lille input, som egentlig ikke kun gaelder SPYWAREfighter:

Det med "Estimated time", altsaa hvor lang tid der er tilbage, er hulenste svaert at beregne, det er jeg helt med paa. Og det er helt ok. Men hvorfor saa skrive at der er cirka 1 time, 11 minutter og 47 sekunder tilbage, naar man egentlig ikke ved om det er en halv eller to timer der mangler? De 47 sekunder, og for saavidt de 11 minutter, siger altsaa ikke ret meget til brugeren - ud over at han/hun maaske taenker at de der programmoerer har da godt nok ikke saerlig meget styr paa at beregne rest-tid (gad vide om der er andet de ikke kan hitte ud af?). Det med sekunder og minutter er lidt som at sige at i en myretue er der CIRKA 874.474 myrer (+- en halv million). Get my point?

Man kunne 'loese' det ved at skrive "mere end 2 timer", "mindre end 1 time", "mindre end 30 minutter", o.l. Det ville oege trovaerdigheden, mener jeg.

Ok, saa fik jeg det med - har undret mig over det siden jeg installerede Windows 3.01 foerste gang, at man proever paa at angive noget med en ustyrlig praecision naar man ved at afvigelsen er stor.

Ellers et vaeldig handy program!
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:57
Jeg har ikke glemt jer kære vindere, jeg venter blot lige på at få nøglerne. Jeg har dem nok engang i aften eller i morgen.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:49
Så er nøglerne sendt ud til dem der vendte tilbage i andre skal lige have fingeren ud.

Dbh Martin
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 00:55

privitek.

hej, jeg er lige hjemkommet fra Chelyabinsk, (1,3 mill indb.) Syd Ural, Rusland. Har i den russiske vinter indrettet kontorer med tilhørende hard- & software. Forholdene derovre er altså en smule anderledes end her, gud bedre det. For at sige det ligeud så er der altså noget at "spam-fighte" derovre, g.. bedre det. Kan dit program, dine programmer, fighte ting og sager på maskiner med russisk udgave af windows, XP-proff og server.
Jeg skal ikke gøre mig klog på hvorledes din butik skal ekspandere men der må altså være en fremtid på det russiske marked. Fra at være på sikker dansk grund har jeg taget et ordentlig hop og tager tilbage til det russiske. Der er udfordringer. Inspirationen kom efter dansk eksport råds markedsfremstød i september: Danish Days in South Ural.  Efter tre måneders studier omkring markedsmekanismer og edb/internet føler jeg mig som en nybygger må have følt i det vilde vesten.
Altså, hvis jeg kan bruge dine programmer vil jeg meget gerne (var en af de allerførste spam-figtere) og vil du gerne have et øje/øre i Rusland, så giv mig bare et praj. (jeg er i al beskedenhed en god research´er og practical-pig) Jeg har et rigtig godt netværk derovre med højt uddannede folk, dem er der så rigeligt af. (værre at finde en håndværker). Vækstraten er høj og tingene går stærkt lige nu, men det "vildeste" pt. er altså en isdn-forbindelse. "Min" netcafe som jeg var henvist til de første uger havde en  28.8 modemforbindelse med en oppetid på 50%. Det siger lidt, men du kender nok lidt til situationen.
Vi er et endnu beskedent office help-center med servicefunktioner for udenlandske forretningsfolk, lige fra afhentning i lufthavn, til at sørge for en tur i byen.
Det har været dejligt med amino i de kolde vinteraftener, takker.

Venlig hilsen Søren
Sputnik4you, Chelyabinsk, Russia   - Haderslev DK   (sputnik betyder "følgesvend - ledsager)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:32
Hej Søren

Flippet at du bruger Amino helt der ovre fra og super at Amino kan slå lidt af din tid ihjel :-)
Vi har lavet et helt nyt produkt som lige må være noget for dig. Du er velkommen til at teste det hvis du vil.
Det fjerner spam og virus før det rammer dig og det er jo dejligt hvis du kører med lav båndbredde.
Du kan også bliver forhandler af det på sigt hvis det har interesse, smid mig en mail martin@spamfighter.com hvis du vil lege med det.

Dbh Martin
Side 9 ud af 9 (85 indlæg)