Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test vores nye SPYWAREfighter

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/17/2006 12:42:33 PM Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 3/17/2006 11:24:57 AM Forfatter: Martin Thorborg

Hej Lasse

Nej det er der ingen antivirus programmer der effektivt gør. Den tager noget, men ikke det hele. Hvis du ikke har kørt et anti spyware program før, får du et hjerteslag over hvor meget skrammel du har liggende og spionere på din computer. Dbh Martin

Microsoft Antispyware ligger på min laptop...
Den har fungeret fint... men hvad ved jeg! - er MAS ok?! Mener den kaldes Windows Defender hvis man vil hente den på www.microsoft.com nu om dage...
Lasse

Så prøv at scanne med den og så prøv SPYWAREfighter derefter og se hvad der sker...

Dbh Martin 

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:54
Min erfaring er at Microsoft's antispyware ikke er god, den finder meget lidt.

Umiddelbart har jeg bedst erfaringer med Spybot, den er desuden helt gratis!

Men det kan jo være at Martins produkt slår det hele af pinden :)

Lige nu scanner SpywareFihter... Installation gik nemt og smertefrit, men jeg syntes dog den er lidt langsom - det hænger naturligvis sammen med at jeg kører AIM, MSN messenger, Outlook, 4xnotepad, 2xwindwos explorer, 3xJava Applicationer, 1xItunes, 1xMcafee security center, FireFox og 1x MS IE

Den siger bare 45 min... så jeg håber da den er grundig!

[EDIT: Jeg kan ikke stave, jeg prøver også lige at lukke for nogle af alle de programmer så den kan blive færdig lidt hurtigere. ]
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:55

Så er den færdig med at scanne, og den fandt ingenting !

Martin - Du skriver at den er baseret på ewido''s produkt, som jeg bruger i forvejen sammen med Ad-Aware. Så det er nok derfor. Tager jeres produkt både spyware og malware? Således at jeg kan slette de to og udelukkende bruge jeres?
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:15

Så - nu prøver jeg igen - der er ca gået en time - men der kommer stadig en fejlmeddelelse der siger:

"Fejl ved kommunikation med SPYWAREfighter serveren"

Den vil bare ikke!
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:18
Det er ikke din firewall der blokere eller sådan noget? :)

Okay jeg er nødt til at give op for nu, på nuværende tidspunkt har den kørt i 40 min og siger den skal køre i 1 time og 39 min mere.

Jeg syntes at design er rigtigt indbydene og jeg tænkte: "Ej hvor lækkert!" da jeg så det. Men der er lige nu to ting der skulle holde mig fra at bruge produktet (udover at der findes et program der er gratis der kan det samme.. ved første øjekast altså):

1. Hastigheden
2. At den beder om en handling med det samme når man finder filen, det er klar at man kan sætte den til at gentage handlingen ved hver gang, men jeg er typen der gerne vil starte den her slags scan om morgene, gå ud og lave kaffe og så komme tilbage og vælge handlingerne.

Når det er sagt, så vil jeg lige forbeholde mig retten til at bruge lidt mere tid på at se på det, for idag er jeg presset på arbejdet og har derfor måtte stoppe scanningen da jeg er nødt til at komme videre i dagens tekst - dvs. jeg har slet ikke fået gjort andet end installeret, indtastet mail og trykket på scan, valgt handling, annuleret og lukket programmet.

I'll be back!
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:20

Det skulle det ikke være - sidder på den gamle computer, hvor der nærmest ikke er nogen sikkerhed på - den er kun til leg

Har i hvertfald aldrig haft problemer af den art før.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:31

Efter kritikken mod Microsofts program, blev jeg nød til at installere Spy fighteren, den fandt 47 spioner, selvom jeg kører Microsofts program igennem hver aften!

Jeg synes programmet er nemt at finde ud af, flot design og det zorro-agtige logo er ret fedt!

Det tager godt nok lang tid at gøre igennem, men forsætter fighteren med at imponere mig, så må jeg nok gribe til foret og beholde programmet!

/Brian
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:44
jeg fik installeret spywarefighter uden de store problemer - men nu her når jeg skal indtaste min email adresse går den helt i sort - jeg har både prøvet med en email adresse, som jeg har oprettet hos virusfighter og en helt ny email adresse.
Når jeg trykker opret kommer der bare et vindue frem uden tekst i - og efter et par minutter kommer der en runtime error frem.
jeg bruger en fuldt opdateret windows 2000 pro
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:49
Vi sidder lige nu og retter nogle fejl, som gør at nogle ikke kan registrere sig.
Jeg er rigtig glad for jeres feadback, jeg kopierer den løbende til udviklerne.
Jeg holder jer underrettet og laver en lodtrækning blandt alle relevante indlæg i tråden om 3 reg. versioner af SPYWAREfighter.

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:29

Nu er den endelig færdig med at scanne - det tog 2 1/4 time

Har ikke umiddelbart noget til den del, udover den samme kommentar Helmer kom med. Den med at den spørger "om lov" til at fjerne undervejs. Det burde måske komme på en oversigt.

Har en anden ting af mere designmæssig karakter. Tjek linket og se efter den røde boks

http://webjumper.dk/amino/spywarefighter.jpg

Ved ikke om det er meningen - men godt ser det efter min mening ikke ud
Side 3 ud af 9 (85 indlæg)