Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test vores nye SPYWAREfighter

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/17/2006 11:27:54 AM Forfatter: Joensen

Da jeg installerede programmet og skulle registrer mig som bruger kom der en fejlmelding hvor der stod:

Kan ikke kommunikere med spyFighter serveren - den sagde det hver af de fire gange jeg prøvede.

Det undersøger jeg lige.
Har du haft produktet installeret før?

Dbh Martin

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 11:53
Når jeg skal logge ind med min existerende SpamFighter konto siger den "Læsning af registery blev afvist" og så lukker det ned igen.

Der var også en fejl under installationen, der sagde at programmet ikke kunne skrive til en .dll fil.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 11:56
Når man skal vælde sprog, står der Engelsk og Tysk istedet for English og Deutsch. Er det ikke idéen at de andre sprog er for ikke-danskere? :)
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:58

Martin - Nej, jeg har ikke haft installeret nogen af Fighter produkterne før.

Jeg fik også fejlen med dll filen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:15

Jeg har hentet og installeret programmet uden problemer. Dernæst kommer der et vindue op med "opret bruger" hvor der står "eksisterende SPAMfighter konto" og i feltet står min mail adresse.

Når jeg trykker "log på" kommer der bare et meget lille vindue op med en knap hvor jeg kan trykke "ok" der står ikke andet.

Når jeg trykker dette vender den bare tilbage til det tidligere. Så jeg kan faktisk slet ikke få det til at virke
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:17

Hej Martin,

Når jeg kører programmet for anden gang. står den bare og tæller tidenden har scennet i. I felterne ''fil'' og ''scannede filer'' står der hhv |Filename| og |counter| . Herudover er der ingen bevægelse på den statusbar som grafisk viser hvor langt scanningen er. Er de bare mig eller æder dt program RAM som ind i h...... ??

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:19
Nå, efter ca 10 min med ovenstående status, gik den så igang med at scanne.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:23
Jeg læser ivrigt alle fejlbeskrivelserne som jeg sender videre til mine udviklere. De er ved at finde fejlen, men jo mere i finder, des hurtigere kan de finde den.
Det er ikke alle der får den, så det er ikke helt nemt.
Tak!

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 12:40
Her kommer lige lidt fra mig:

Installation gik hurtigt og smertefrit. - thumbs UP ;)

- Skal opdateringssektionen hedde "updater". Var selv lige ved at kvæles i det ord, så måske har mange "normale" brugere sværere ved det.
- På oversigten står der "vis ikon". Kunne der ikke stå vis ikon på processlinien (for brugervenlighedens skyld)
- Da jeg opdaterede stoppede "statusbaren" halvvejs, stod så et minuts tid og pludselig var den færdig. Det ireterrede mig lidt idet jeg troede, der var ved at opstå en fejl. Hvis man far havde prøvet var han allerede begyndt at overveje og genstarte.
- Nu har jeg sat den igang med at scanne. Der fungerer statusbaren indtil videre fint. Men den foretager så vidt jeg kan se undersøgelser forskellige steder (registry, bla bla. osv...). Der savner jeg en oversigt over hvor mange forskellige "steder" den skal scanne, så jeg kan danne mig et overblik over hvornår den er færdig.

Den har efter 5 minutter fundet en masse, så det er SUPER Ellers så synes jeg indtil videre det er meget positivt, at programmet ikke sluger flere ressourcer. Min erfaring med den slags programmer er, at de oftest lægger hele PC'en ned ved scanning.

Der kommer nok mere når den er færdig med at scanne
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:43
Dato: 3/17/2006 11:24:57 AM Forfatter: Martin Thorborg

Hej Lasse

Nej det er der ingen antivirus programmer der effektivt gør. Den tager noget, men ikke det hele. Hvis du ikke har kørt et anti spyware program før, får du et hjerteslag over hvor meget skrammel du har liggende og spionere på din computer. Dbh Martin

Microsoft Antispyware ligger på min laptop...
Den har fungeret fint... men hvad ved jeg! - er MAS ok?! Mener den kaldes Windows Defender hvis man vil hente den på www.microsoft.com nu om dage...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)