Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test vores nye SPYWAREfighter

Side 1 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi i nat lanceret vores nye SPYWAREfighter.
Jeg vil blive glad hvis i gider at teste skidtet og fortælle mig om evt. fejl, mangler og tåbeligheder. Når man har arbejdet med et produkt i 3-4 måneder bliver man sgu lidt blind på det.

http://www.spamfighter.com/Spywarefighter

Dbh Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Snupper Virusfighter ikke Spyware....?!

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Nej det er der ingen antivirus programmer der effektivt gør. Den tager noget, men ikke det hele.
Hvis du ikke har kørt et anti spyware program før, får du et hjerteslag over hvor meget skrammel du har liggende og spionere på din computer.

Dbh Martin
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

På siden hvor der står: "Get a full version of SPYWAREfighter 30 days for free" står der "download nu" på download knappen - der skal nok stå "download now" - eller også skal overskriften ændres til dansk - spywarefighter info er også på dansk.

Da jeg installerede programmet og skulle registrer mig som bruger kom der en fejlmelding hvor der stod:
Kan ikke kommunikere med spyFighter serveren - den sagde det hver af de fire gange jeg prøvede.
 
 
 
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes godt nok at det er et svært område at blive klog på!

Der findes et utal af programmer, fra gratis til rigtig rigtig mange penge, men hvilket er det bedste og det nemmeste i brug og som ikke fylder så meget at det sløver ens maskine...

Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

 
nu er det muligvis fordi der er en fejl på min maskine - eller skal det lille spyfighterikon nede i hjørnet stå og blinke? Hvis jeg højreklikker på det og siger start spyfighter sker der intet - ihvertfald ikke så vidt jeg kan se.
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin..


Hvor grundig en testbesvarelse vil du gerne have ??


mvh
Brian Knudsen

som skal bruge weekenden på blackhat nettet
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/17/2006 11:27:54 AM Forfatter: Joensen

På siden hvor der står: ''Get a full version of SPYWAREfighter 30 days for free'' står der ''download nu'' på download knappen - der skal nok stå ''download now'' - eller også skal overskriften ændres til dansk - spywarefighter info er også på dansk.

Da jeg installerede programmet og skulle registrer mig som bruger kom der en fejlmelding hvor der stod:
Kan ikke kommunikere med spyFighter serveren - den sagde det hver af de fire gange jeg prøvede.



Godt set, er nu rettet.
Tak for det.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian

Du har helt ret og ingen af produkterne tager alt desværre.
Men vi baserer vores produkt på ewido, som er et tysk meget velrennomeret firma. De har et af de aller bedste produkter på markedet og jeg vil næsten love dig at det finder spionskrammel på din maskine.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/17/2006 11:43:34 AM Forfatter: Brian Knudsen Hej Martin.. Hvor grundig en testbesvarelse vil du gerne have ?? mvh Brian Knudsen som skal bruge weekenden på blackhat nettet


Alt hvad du gider at finde som du syntes er dumt, ulogisk eller forkert. Bare giv mig nogle syngende lussinger.

Dbh Martin
Side 1 ud af 9 (85 indlæg)