Mikkel - du kan da også skrive tingene så man farer i blækhuset endnu en gang :·) Så her et par tanker: Hvem er så bedst til at vurdere hvem der er bedst indenfor e-handel???? Og hvem vurderer hvem der er bedst???? Juryen er udvalgt af FDIH formoder jeg. Der er så udvalgt en række mennesker med forskellige kompetencer. Jeg mener dog ikke kompetancerne dækker særlig bredt! Så vidt jeg kan se dækker juryen mest kompetencer indenfor it og programmering samt økonomi og regnskab. Der mangler servicedelen - det personlige. For det kan vel også være danmarks bedste webbutik....! Og det er lige præcis her jeg mener at der burde være en mere ligelig fordeling mellem mænd og kvinder. Vi tænker forskelligt og ser forskelligt på ting - som oftest! Hvis du tager smartguy (hatten af for deres økonomiske succes - flot de startede så tidligt) så er der ikke for fem flade øre service - læs deres FAQ og du vil se at meget ikke kan lade sig gøre. Det er samlebånd. Det er der ikke noget forkert i - men er det danmarks bedste netbutik??? Eller er det danmarks bedst økonomiske webbutik. Og hvad skete der så lige da BonAParte fik en 3. plads.... superfedt site, tøj på modeller og jeg kunne blive ved.... Nå, men jeg savner fire ting i e-handelsprisen næste år: 1. nogenlunde ligelig fordeling mellem mænd og kvinder 2. at juryen ikke har tilmeldt egne virksomheder 3. en ordentlig punktlig fortælling omkring hvorfor virksomhederne er nomineret (de 5 som er i sidste fase). Er det pga. flot vækst, god service, lækre features, brugervenlighed osv. 4. at der også sad ganske almindelige netshoppere i juryen - det må da være dem som kan sige hvem der er bedst.... det er jo dem som bruger dem i det daglige. Mht. det med ikke at give fragten tilbage hos smartguy, er jeg ked af at måtte fortælle at min mand oplevede det samme, da han for nogle måneder siden returnerede alle varer han havde købt. Det kan jo være et tilfælde... (i øvrigt synes jeg at loven er meget forkert på det område - men det er en helt anden snak). Mange hilsener Helle
|
Hvem er så bedst til at vurdere hvem der er bedst indenfor e-handel???? Og hvem vurderer hvem der er bedst????
Ok - ingen kommentarer på ovenstående sætning, tak :·)))))