|
Det lyder fair.
|
Der er I så meget bedre end både microsoft business central og economic der sletter data efter 3 måneder. Det har vi lært på den dårlige måde efter skifte til economic. |
HVilket er lidt komisk for E-Conomic og Dinero er reelt firma på en og samme adresse: Visma e-conomic a/s, CVR: 29403473, Gærtorvet 1-5 Emil Christian Hansens Hus Gærtorvet 1-5 1799 København V CVR: 34731543 |
Der har du misforstået noget helt afgørende i forretning. Hvis alle der havde samme adresse skulle have samme vilkår, ville det være helt tosset rent ud sagt Dertil kommer, at med samme ejer og adresse er der mere end gode grunde til IKKE at være ens - det er hele formålet med at have flere virksomheder der satser på flere segmenter, - det er hele formålet faktisk helt generelt Den må du nok gentænke :) vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Reelt samme ejerkreds. De er begge ejer at visma holding. |
ja det var det jeg gjorde dig opmærksom ud over adressen. At det er under en hat er vist vrøvl, Det er to produkter helt som f.eks Salling Group med supermarkedet der ligger i segmenter og kriges på priser mm, og der er masser af den slags, hvor den interne konkurrence næsten er vigtigere, end kampen mod dem udenfor. Her er to programmer som alle der bruger dem ved, sælges til to helt forskellige grupper af virksomheder. Dinero til starteren, håndværkeren, behandleren osv og Economic til de klart større - og så et godt løn og HR program under samme hat og adresse VismaDataløn. vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
For en god ordens skyld, konkurrerer Economic og Dinero hver eneste dag om kunderne. Hvis jeg mister "mine" kunder til Economic, ryger min bonus og omvendt. Mht. sætte prisen så vi tjener mest muligt, har du helt ret og jeg håber da også du gør det samme i din virksomhed. Dit regnestykke er dog helt galt. Pt. betaler halvdelen af Dineros kunder intet og dem der betaler giver ca. 300 kr. / md. En gennemsnitlig Economic-kunder betaler væsentligt mere end 200 kr. / md. Men gå ind og kig på vores offentlige regnskaber, der kan du læse det hele. De bedste hilsner Martin |
Jeg har d.d. 4 selvskaber der bruger Dinero. Jeg vil gerne betale lidt for brugen af det ved de 2 selvskaber. Men det ene selvskab havde i september omsat for 102t og det kommer IKKE mere omsætning i 2023 og til at omsætte for lang under 100t i 2024. Så jeg viste ikke at det kom til at koste ca 2400kr i september måned og nu SKAL jeg betale for af beholde adgangen til det selvom at jeg kommer til at omsætte under 100t i 2024. Det er ikke helt fair - hvad med at lukke for adgangen HVIS og NÅR man i 2024 kommer over de 100t kr ? |
Der er blevet spurgt direkte til Multi-Regnskab tidligere i denne tråd og som direktør for virksomheden bag kan jeg jo svare. Den væsentligste udviklingsopgave vi har haft i forhold til godkendelsen er e-fakturering, men det var vi allerede i gang med inden. Det har så stort potentiale for dansk erhvervsliv at vi valgte at prioritere det. Der har været et væsentligt stykke arbejde i at skrive dokumentation til godkendelsen, så det har da kostet tid som kunne have været brugt på kunde-vendt udvikling. Samlet set har vi nok brugt 400-500 timer på godkendelsen, men foruden arbejdstiden ingen egentlige omkostninger. Vi ser heller godkendelseskravene som noget der løbende forhøjer vores omkostninger på nogen mærkbar måde. Der var ca 80 ansøgninger om godkendelse hos Erhvervstyrelsen 1. november, så mit bud er at 65-75 af dem vil være godkendt 1. januar. Jeg kan kun opfordre til at man kigger på den liste og ser på mulighederne. Nogle systemer vil være til store virksomheder, andre vil kun være til foreninger, etc. men der bør være en del relevante mulighed for små virksomheder. Tråden har i vidt omfang handlet om priser og med 300 eller 500 kr (excl. moms) pr. regnskabsår, så har Multi-Regnskab en god pris. Der er ingen gratis version, så alle betaler. Vi har heller ikke "bogførings-support", men omvendt er der f.eks. kort vej til årsrapport for ApS'er. Som virksomhed har vi ikke overskud endnu, men det kommer nok i løbet af 2024 eller 2025. 2023 bliver i hvert fald et ret beskedent underskud. Vi har ikke travlt og vi har hverken eksterne investorer eller kapitalfonde med forventninger til hurtigt og stort afkast. Min egen løn er også en rigtig "iværksætter-løn". Jeg er sikker på at de fleste amino-besøgende hylder god åben konkurrence hvor pris og kvalitet afgør hvem kunderne vælger, så ud og kig på markedet. Tråden har også omtalt bil-mærker, og jeg har prøvet at komme i tanke om en bil-model der svarer til Multi-Regnskab, men jeg kunne ikke komme i tanke om en bil-model i høj kvalitet der matcher de flestes behov til kun 100.000 kr. :-) |