Nu er det muligt at finde en mellemvej mellem et offshore registreret firma, og et kedelige 8-16 job. Der findes rent faktisk mennesker, som lever et godt liv, med flotte biler, og lystbåde, som ikke arbejder for andre, men lader andre og pengene arbejde for dem. Faktisk også her i Danmark. Du møder meget modstand fordi du snakker langt tid før du handler. Hvis du havde spolet diskutionen 2 dage tilbage, og startet ud med at fortælle at du havde 4 offshore virksomheder som hver måned lavede 500.000 kroner til dig, mens du rejste verden tynd, havde sex med modeller, og fløj i helikopter havde det været et helt andet issue. Jeg ønsker dig alt det bedste. Og hvis du ikke vil betale skat i Danmark er det fint med mig. Dog håber jeg at du vil give ud af dine kommende rigdomme på anden måde, til mennesker som har brug for det. |
Greyzone:Nu er det muligt at finde en mellemvej mellem et offshore registreret firma, og et kedelige 8-16 job. Der findes rent faktisk mennesker, som lever et godt liv, med flotte biler, og lystbåde, som ikke arbejder for andre, men lader andre og pengene arbejde for dem. Faktisk også her i Danmark.
Hvis man går mere efter det at kunne gøre det, frem for selve pengene, vil jeg mene at det er en endnu større udfordring at gøre det i Danmark.
Lidt ligesom en Ferrari på danske plader, er lidt sejere end en Ferrari på Svenske. Det er den selv samme bil, men måden man er kommet til den er meget forskellig. Ligesom penge skabt af innovation, kontra penge skabt på kvindehandel.Du møder meget modstand fordi du snakker langt tid før du handler. Hvis du havde spolet diskutionen 2 dage tilbage, og startet ud med at fortælle at du havde 4 offshore virksomheder som hver måned lavede 500.000 kroner til dig, mens du rejste verden tynd, havde sex med modeller, og fløj i helikopter havde det været et helt andet issue.
Folk havde måske stadigvæk angrebet din måde at omgå den danske skattelovgivning på, men de havde respekteret dig for dine handlinger og ikke mindst dine resultater.
I sidste ende er vi kun et produkt af de historier vi har at fortælle, og vores resultater er en del af de historier.
I stedet for at bruge al din tid på at diskutere herinde, skal du fucke det hele, og arbejde for det. Kæmp for at skabe den passive indkomst som gør at du ikke sidder på din flade i Danmark, og bitcher over staten, og Aminoer som ikke har samme meninger som dig.
Igen, jeg beundrer din måde at tænke på, og din livsstil. Og du er sikkert en af dem der er bekendt med filmen "The Secret" og den måde at tænke på. Men hvis du havde fulgt lidt med i hele den verden omkring the secret, ville du også have set at visualisering og drømme, ikke er andet end det, hvis du ikke handler.
Jeg har selv været der hvor du er nu. Og det er en dejlig lille verden hvor man har overbevist sig selv om at det man gør er korrekt. Det er det også. Problemet er bare at man ingenting gør, andet end at snakke om det.
Hvis du skal have noget ud af noget som helst fra denne diskution, så lad det være at holde dine ting for dig selv, indtil du har set de resultater du har. Andre mennesker kan ikke andet end at så tvivl i dit sind, og det ødelægger dit tankesæt. Hele denne diskution er for dit vedkommende destruktiv. Intet andet.Jeg ønsker dig alt det bedste. Og hvis du ikke vil betale skat i Danmark er det fint med mig. Dog håber jeg at du vil give ud af dine kommende rigdomme på anden måde, til mennesker som har brug for det.
Det det handler om er kampen om virkeligheden. Jeg er et meget påståeligt menneske og det er der også andre der er. Det vi gør er at kæmpe om hvilken virkelighed, der er virkelig.
95% her inde siger at man skal kæmpe hårdt for at tjene penge. Penge er ikke noget man kommer nemt til og man skal betale skat MED GLÆDE.
Det er lidt sjovt, at man skal betale skat med glæde. Lidt som at sige. Benny tog mit hus og min kone fra mig. Men jeg gav ham det hele med glæde.
Det signalere, at det ikke er helt så slemt, når det er givet med glæde end hvis man var blevet snydt og bedraget.
Jeg mener, at penge kan komme nemt og man kan tjene langt mere ved at lave mindre end at skulle arbejde hårdt. Og jeg har ikke lyst til at betale beskyttelsespenge til statsmafiaen.
Det er i den grad nogle heftige virkeligheder som støder sammen. Den virkelighed der vinder er den virkelighed som vil skabe folks verden. Hvis folk kan overbevise sig selv og hinanden om at det er hårdt arbejde at tjene mange penge og man skal betale skat med glæde så har de lige slavegjort sig selv og hinanden.
Men du har dog en pointe. Måske skulle jeg bare holde min kæft og lade folk beholde deres rådne slavemindset og hvis de gerne vil leve som de gør, skal jeg på ingen måde blande mig i det.
For når det kommer til stykket, er det et valg om man vil være rig eller fattig og det første og sværeste skridt er ens virkelighedsopfattelse og som man kan se er man oppe imod 95% der er direkte uenig i den livsopfattelse så man skal regne med at stå helt alene.
Jeg tror grunden til at folk kæmper så hårdt for at leve som en slave er at det handler om tryghed. Det er nemmere og mere trygt at forsætte ens liv som man er vant til. Lidt som de kvinder der lever i et voldeligt forhold og forsvare deres voldelige kæreste fordi hun finder tryghed og ikke har tro nok på sig selv at hun er noget uden accept fra kæresten.
Jeg skal nok holder min kæft. Det er spild af min og alle andres tid.