Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PT livstilen

Side 11 ud af 13 (121 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det muligt at finde en mellemvej mellem et offshore registreret firma, og et kedelige 8-16 job. Der findes rent faktisk mennesker, som lever et godt liv, med flotte biler, og lystbåde, som ikke arbejder for andre, men lader andre og pengene arbejde for dem. Faktisk også her i Danmark.
Hvis man går mere efter det at kunne gøre det, frem for selve pengene, vil jeg mene at det er en endnu større udfordring at gøre det i Danmark.

Lidt ligesom en Ferrari på danske plader, er lidt sejere end en Ferrari på Svenske. Det er den selv samme bil, men måden man er kommet til den er meget forskellig. Ligesom penge skabt af innovation, kontra penge skabt på kvindehandel.

Du møder meget modstand fordi du snakker langt tid før du handler. Hvis du havde spolet diskutionen 2 dage tilbage, og startet ud med at fortælle at du havde 4 offshore virksomheder som hver måned lavede 500.000 kroner til dig, mens du rejste verden tynd, havde sex med modeller, og fløj i helikopter havde det været et helt andet issue.
Folk havde måske stadigvæk angrebet din måde at omgå den danske skattelovgivning på, men de havde respekteret dig for dine handlinger og ikke mindst dine resultater.
I sidste ende er vi kun et produkt af de historier vi har at fortælle, og vores resultater er en del af de historier.

I stedet for at bruge al din tid på at diskutere herinde, skal du fucke det hele, og arbejde for det. Kæmp for at skabe den passive indkomst som gør at du ikke sidder på din flade i Danmark, og bitcher over staten, og Aminoer som ikke har samme meninger som dig.

Igen, jeg beundrer din måde at tænke på, og din livsstil. Og du er sikkert en af dem der er bekendt med filmen "The Secret" og den måde at tænke på. Men hvis du havde fulgt lidt med i hele den verden omkring the secret, ville du også have set at visualisering og drømme, ikke er andet end det, hvis du ikke handler.
Jeg har selv været der hvor du er nu. Og det er en dejlig lille verden hvor man har overbevist sig selv om at det man gør er korrekt. Det er det også. Problemet er bare at man ingenting gør, andet end at snakke om det.
Hvis du skal have noget ud af noget som helst fra denne diskution, så lad det være at holde dine ting for dig selv, indtil du har set de resultater du har. Andre mennesker kan ikke andet end at så tvivl i dit sind, og det ødelægger dit tankesæt. Hele denne diskution er for dit vedkommende destruktiv. Intet andet.

Jeg ønsker dig alt det bedste. Og hvis du ikke vil betale skat i Danmark er det fint med mig. Dog håber jeg at du vil give ud af dine kommende rigdomme på anden måde, til mennesker som har brug for det.

Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:08

Greyzone:

Nu er det muligt at finde en mellemvej mellem et offshore registreret firma, og et kedelige 8-16 job. Der findes rent faktisk mennesker, som lever et godt liv, med flotte biler, og lystbåde, som ikke arbejder for andre, men lader andre og pengene arbejde for dem. Faktisk også her i Danmark.
Hvis man går mere efter det at kunne gøre det, frem for selve pengene, vil jeg mene at det er en endnu større udfordring at gøre det i Danmark.

Lidt ligesom en Ferrari på danske plader, er lidt sejere end en Ferrari på Svenske. Det er den selv samme bil, men måden man er kommet til den er meget forskellig. Ligesom penge skabt af innovation, kontra penge skabt på kvindehandel.

Du møder meget modstand fordi du snakker langt tid før du handler. Hvis du havde spolet diskutionen 2 dage tilbage, og startet ud med at fortælle at du havde 4 offshore virksomheder som hver måned lavede 500.000 kroner til dig, mens du rejste verden tynd, havde sex med modeller, og fløj i helikopter havde det været et helt andet issue.
Folk havde måske stadigvæk angrebet din måde at omgå den danske skattelovgivning på, men de havde respekteret dig for dine handlinger og ikke mindst dine resultater.
I sidste ende er vi kun et produkt af de historier vi har at fortælle, og vores resultater er en del af de historier.

I stedet for at bruge al din tid på at diskutere herinde, skal du fucke det hele, og arbejde for det. Kæmp for at skabe den passive indkomst som gør at du ikke sidder på din flade i Danmark, og bitcher over staten, og Aminoer som ikke har samme meninger som dig.

Igen, jeg beundrer din måde at tænke på, og din livsstil. Og du er sikkert en af dem der er bekendt med filmen "The Secret" og den måde at tænke på. Men hvis du havde fulgt lidt med i hele den verden omkring the secret, ville du også have set at visualisering og drømme, ikke er andet end det, hvis du ikke handler.
Jeg har selv været der hvor du er nu. Og det er en dejlig lille verden hvor man har overbevist sig selv om at det man gør er korrekt. Det er det også. Problemet er bare at man ingenting gør, andet end at snakke om det.
Hvis du skal have noget ud af noget som helst fra denne diskution, så lad det være at holde dine ting for dig selv, indtil du har set de resultater du har. Andre mennesker kan ikke andet end at så tvivl i dit sind, og det ødelægger dit tankesæt. Hele denne diskution er for dit vedkommende destruktiv. Intet andet.

Jeg ønsker dig alt det bedste. Og hvis du ikke vil betale skat i Danmark er det fint med mig. Dog håber jeg at du vil give ud af dine kommende rigdomme på anden måde, til mennesker som har brug for det.

Det det handler om er kampen om virkeligheden. Jeg er et meget påståeligt menneske og det er der også andre der er. Det vi gør er at kæmpe om hvilken virkelighed, der er virkelig.

95% her inde siger at man skal kæmpe hårdt for at tjene penge. Penge er ikke noget man kommer nemt til og man skal betale skat MED GLÆDE.

Det er lidt sjovt, at man skal betale skat med glæde. Lidt som at sige. Benny tog mit hus og min kone fra mig. Men jeg gav ham det hele med glæde. 

Det signalere, at det ikke er helt så slemt, når det er givet med glæde end hvis man var blevet snydt og bedraget. 

Jeg mener, at penge kan komme nemt og man kan tjene langt mere ved at lave mindre end at skulle arbejde hårdt. Og jeg har ikke lyst til at betale beskyttelsespenge til statsmafiaen.

Det er i den grad nogle heftige virkeligheder som støder sammen. Den virkelighed der vinder er den virkelighed som vil skabe folks verden. Hvis folk kan overbevise sig selv og hinanden om at det er hårdt arbejde at tjene mange penge og man skal betale skat med glæde så har de lige slavegjort sig selv og hinanden.

Men du har dog en pointe. Måske skulle jeg bare holde min kæft og lade folk beholde deres rådne slavemindset og hvis de gerne vil leve som de gør, skal jeg på ingen måde blande mig i det.

For når det kommer til stykket, er det et valg om man vil være rig eller fattig og det første og sværeste skridt er ens virkelighedsopfattelse og som man kan se er man oppe imod 95% der er direkte uenig i den livsopfattelse så man skal regne med at stå helt alene.

Jeg tror grunden til at folk kæmper så hårdt for at leve som en slave er at det handler om tryghed. Det er nemmere og mere trygt at forsætte ens liv som man er vant til. Lidt som de kvinder der lever i et voldeligt forhold og forsvare deres voldelige kæreste fordi hun finder tryghed og ikke har tro nok på sig selv at hun er noget uden accept fra kæresten. 

Jeg skal nok holder min kæft. Det er spild af min og alle andres tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

illuminati:

Det det handler om er kampen om virkeligheden. Jeg er et meget påståeligt menneske og det er der også andre der er. Det vi gør er at kæmpe om hvilken virkelighed, der er virkelig.

95% her inde siger at man skal kæmpe hårdt for at tjene penge. Penge er ikke noget man kommer nemt til og man skal betale skat MED GLÆDE.

Det er lidt sjovt, at man skal betale skat med glæde. Lidt som at sige. Benny tog mit hus og min kone fra mig. Men jeg gav ham det hele med glæde. 

Det signalere, at det ikke er helt så slemt, når det er givet med glæde end hvis man var blevet snydt og bedraget. 

Jeg mener, at penge kan komme nemt og man kan tjene langt mere ved at lave mindre end at skulle arbejde hårdt. Og jeg har ikke lyst til at betale beskyttelsespenge til statsmafiaen.

Det er i den grad nogle heftige virkeligheder som støder sammen. Den virkelighed der vinder er den virkelighed som vil skabe folks verden. Hvis folk kan overbevise sig selv og hinanden om at det er hårdt arbejde at tjene mange penge og man skal betale skat med glæde så har de lige slavegjort sig selv og hinanden.

Men du har dog en pointe. Måske skulle jeg bare holde min kæft og lade folk beholde deres rådne slavemindset og hvis de gerne vil leve som de gør, skal jeg på ingen måde blande mig i det.

For når det kommer til stykket, er det et valg om man vil være rig eller fattig og det første og sværeste skridt er ens virkelighedsopfattelse og som man kan se er man oppe imod 95% der er direkte uenig i den livsopfattelse så man skal regne med at stå helt alene.

Jeg tror grunden til at folk kæmper så hårdt for at leve som en slave er at det handler om tryghed. Det er nemmere og mere trygt at forsætte ens liv som man er vant til. Lidt som de kvinder der lever i et voldeligt forhold og forsvare deres voldelige kæreste fordi hun finder tryghed og ikke har tro nok på sig selv at hun er noget uden accept fra kæresten. 

Jeg skal nok holder min kæft. Det er spild af min og alle andres tid.

Ingen siger at du helt skal holde kæft. Jeg ville da savne nogle af de ting jeg tror du kan bringe til dette forum.
Dog er der ingen grund til at frelse folk fra deres "8-16 job". For det er umuligt. Simpelthen. Folk der ikke vil hjælpes, kan ikke hjælpes.

You are nice and comfortable in bed. It's irritating to be woken up. That's the reason the wise guru will not attempt to wake people up. I hope I'm going to be wise here and make no attempt whatsoever to wake you up if you are asleep. It is really none of my business, even though I say to you at times, "Wake up!" My business is to do my thing, to dance my dance. If you profit from it, fine; if you don't, too bad!
- Anthony de Mello

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:25

Genialt de herre! Genialt..

Jeg syntes illuminati's synspunkter er gode og fordi jeg selv har studeret psykologi i lang tid.(fritidsniveau) Kan jeg kun give dig ret i mange af dine betragninger.

Et mindset er afgørende for hvor i verden det bringer dig hen, hvis min mindset siger jeg gerne vil til Thailand, jammen så er det også der jeg vil tage hen fremfor sydafrika, og det er kun mit eget mindset(min egen indre kommunikation) der beslutter sig for Thailand "er bedre" end sydafrika. Psykologi er afgørende i en "succes formula"(hvis det overhovedet eksisterer, alt er relativt), at man er åben over for nye perspektiver og andres meninger, det kan kun gøre dig til en klogere person. 

Jeg har haft lidt til MLM at gøre, (en del er hjernevask, men det har givet mig mange psykologiske erfaringer om hvordan folk opfører sig(manipulations teorier.) Vi har et samfund, der vil altid være folk der er ueninge.. MLM princippet fungerer som tidligere nævn i denne tråd, 1 refererer 5 som refererer 25, 125,625,3125,15625,78125,390625,1953125 Og pludselig er hele verden med i denne pyramideform. Bingo men sådan fungerer verden ikke simpelthen fordi alle folk er forskellige, derfor man ikke kan sige at hvis alle som illuminati gjorde sådan, så ville vi ikke have noget samfund, nej korrekt men sådan fungerer virkeligheden altså ikke.

"Alle folk træffer de bedste valg de kan" citat Mig, Det afhænger af de værktøjer de har til at træffe de valg der skaber resultatet.

Uanset om det virker urealistisk at leve af uafhænging indkomst for mange, så virker det også urealisktisk for tredje part at uddanne sig som revisor, tømrer og arbejde 9-16 hver dag. Og Man bliver sku nød til at respektere andres syn på verden, du kan ikke ændre en persons virkelighedsopfattelse ved at pådutte din egen mening(med reference til billigfoder).  Og heldigvis har vi ikke den samme opfatning alle sammen, hvad ville et samfund kun med malere være (det nemt og masser af sorte penge), derfor vi bliver nød til at salutere andres meninger og valg. Jeg er ret så enig i illuminati's synspunkter, det er en mentalitet jeg godt kan se en positiv fremtid i, hvis altså du ikke bliver nedbrudt af samfundets normer og meninger.

Men samfundet presser kontstant en til at træffe beslutninger om hvilken vej man vil gå. Samfundets regler, Tag en uddannelse, få et job arbejd der i 10 år og så find nyt osv. men det er samfundets regler. det er den nemme sikre vej.  At gå ad illuminatis vej, er UTROLIG svær at gå, fordi du ikke har den støtte fra samfundet som hvis du valgte den normale vej via samfundet regler.

Det skal siges jeg støtter den danske stat og deres beslutninger, de tager dem på deres bedste grundlag. Desværre ærgeligt at det så bare ikke er de mest kompetente folk som staten tiltrækker.

Illuminati, jeg tror vi kunne have nogle interessante sparringssamtaler, og du må gerne lige skrive en pm hvis du er interesseret :)

//Thomas Andreasen

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:55

Jeg kan godt forstå, at du vil rejse rundt, det må give en fed friheds-uafhængigsheds-følelse..
Jeg er også enig i, at vores skattekroner ikke altid bliver brugt på det rigtige og at skatten måske er lidt for høj.. men absolut ikke enig i, at den skal helt væk
Jeg vil også give dig ret i, at måden man tænker på, er meget, meget vigtig..

Men hele den her negative "i andre er bare en flok slaver" kan jeg ikke lide.. Du udtaler dig som om, at din måde at gøre tingene på er den eneste rigtige og hvis man har andre ønsker i livet, er man en taber-slave-tryghedsnarkoman

Jeg kan godt forstå, den gode følelse du får, af at rejse rundt og føle dig fri og uafhængig..
Jeg får en god følelse af vores virksomhed, min familie, og alle andre ting i mit liv.. Det er derfor jeg har valgt dem.. og jeg kan sgu godt lide tryghed, hvorfor er der noget galt i det?

Du prædiker hele tiden om, at det er SÅ dårligt at vi ikke kan acceptere dine holdninger, men det handler jo ligeså meget om, at du ikke kan acceptere vores.. Hvorfor er det bedre at have det sådan at man brænder for rejse/økonomisk frihed fremfor at brænde for familieliv/virksomhed?

Og nej, jeg siger bestemt ikke, man skal kæmpe hårdt for at tjene sine penge, jeg siger bare, at JEG kan godt lide følelsen af, at lægge et stort stykke arbejde i noget, fx en kampagne udsendelse og så kunne se resultaterne af det bag efter.. Fordi jeg elsker mit arbejde, kan jeg næsten ikke lade være og skal "tvinge" mig selv til at holde fri en gang imellem..
Jeg kæmper ikke hårdt for at leve som slave, jeg kæmper hårdt, fordi jeg synes det er sjovt!
Jeg fortsætter ikke mit liv som jeg er vant til, fordi det er for utrygt at lade være... jeg fortsætter mit liv som jeg er vant til, fordi jeg godt kan lide mit liv!
Helt sikkert, vil da gerne have penge ud af det og bliver glad hvis jeg vinder i lotto.. men det er ikke penge der er min motivation og drivkraft

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:27

Godt skrevet Nina, du ramte sømmet LIGE på hoved. Ihverfald hvad jeg tænkte :)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:09

Illuminati=> Det lyder til at du har læst WG HILLS ganske glimrende bøger eller har du læst de danske fra Aksel C Jensen (ham der er eftersøgt for savmordene) ???

Kunne godt tænke mig at vide hvor du er blevet inspireret, jeg har nemlig selv læst ovenstående forfatteres bøger i en ung alder :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

Det kunne eventuelt også være noget Tim Ferris - 4 Hour Work Week.

Kan stærkt anbefales btw.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:59
Den er hermed bestilt hjem så må jeg se om den er god :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 00:30

Greyzone:

Det kunne eventuelt også være noget Tim Ferris - 4 Hour Work Week.

Kan stærkt anbefales btw.

Den udkommer på dansk om et par dage. Bare til orientering. :-)

~
Anja

Side 11 ud af 13 (121 indlæg)