Kan man ikke lave en internetside som man har brugt 30.000 kr på at skabe og sælge den for 500 mio? Eller investere 100.000 dollars i et computerprogram og sælge det for $30-60.000 til forskellige børs og valutafirmaer? En af mine venner gør det efter jeg viste ham hvor nemt det er at sælge samme slags program. Hvorfor skulle man ikke kunne købe en rusten yacht til 1 mio og få den sat i stand og sælge den for langt mere? Det er tankesættet der er vigtigt. Dit tankesæt er det som bestemmer, hvilken virkelighed du operere i. Du siger du har nogle webshops som du tjener penge på. Lad os sige du tjener 10.000 kr om måneden for at sætte det lavt. Hvis du promoter disse webshops eller laver nogle flere. Er det ikke sansynligt at du kan lave 100.000 om måneden? Det er hvordan du opfatter virkeligheden der gør om din hjerne underbevist finder en løsning i den retning du søger eller ej. Hvis du siger at noget ikke kan lade sig gøre, programere du din hjerne til at se begrænsninger end muligheder. Derfor er det utrolig vigtigt, at du altid spørg dig selv. "hvordan kan det lade sig gøre?" |
Keld Lanther:Hej illuminati
Mon ikke du kun fortæller om dine drømmetanker, hvad du og andre kan gøre, men det er altså ikke nok i den virkelige verden.
Måske drømmer du bare for meget, men det er stadig en masse gylle der lukkes ud, fjernt fra den virkelige verden...
Alt du skriver, er selvmodsigede og intetsigende og hvorfor kommer du så ikke ned på landjorden og fortæller sandheden..
Hvis vi alle gik rundt og drømte som dig, hvem skal så skabe din drømmevelfærd uden skatter og arbejde og hvem skal så forsyne os mennesker med de mest basale ting her i verden som mad?
mvh
Du skal ikke være bekymret over hvem der skal lave alle de basale ting her i verdenenen. Som jeg skrev tidligere. Hvis man deler alle verdens rigdomme lige over vil der ikke gå ret lang tid før de samme folk bliver fattige og rige igen. 95% af jordens befolkning har et fattigt mindset. Derfor vil de altid søge muligheder for at lave penge på den mindst optimale måde nemlig at arbejde for penge istedet for at lade pengene arbejde for dem.
Jeg har fx ikke mere end 10.000 kr i kontanter. Jeg har intet job og ingen bolig. Det vil ikke tage mig ret lang tid at få en inkomst, hvor jeg kan tage ud og rejse uden at skulle arbejde. Jeg regner med, at jeg kan gøre det på under 3-6 måneder.
Jeg har ingen uddannelse og mit udgangspunkt er fra et lavlønnet job.
95% af befolkningen vil sige, at det er en umulighed. Men det er derfor, at de arbejder for penge istedet for at lade pengene arbejde for dem.
Jeg synes, at det er sjovt og spændende, den situation jeg er i. Alt hvad jeg ejer er en kuffert med en masse tøj i. Jeg synes, alle skulle prøve at sælge alt hvad de ejer. Giv det hele væk og se hvor hurtigt, de kan bygge det hele op igen fra ingenting. Det fjerner angsten for at miste og man kan nå længere uden nogen former for frygt.